۸۹۳۷۶۴
۵ نظر
۵۰۰۶
۵ نظر
۵۰۰۶
پ

مشکل کمبود کاغذ در کشور رفع‌شده

مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرد: امروز کمبود کاغذ در کشور وجود ندارد و با تدابیر اندیشیده شده از سوی این وزارتخانه ، مشکل کمبود کاغذ رفع شده است.

ایرنا: مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرد: امروز کمبود کاغذ در کشور وجود ندارد و با تدابیر اندیشیده شده از سوی این وزارتخانه ، مشکل کمبود کاغذ رفع شده است.

سید محمد رضا دربندی شامگاه سه شنبه بمناسبت روز خبرنگار در نشست خبری با اصحاب رسانه در رشت افزود:مسئولیت ورود و توزیع کاغذ از مهرماه گذشته به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی واگذار و ۱۳ هزار تن کاغذ وارد شد که تا بیستم اردیبهشت ماه امسال، یک هزار و ۵۸۴نشریه از آن بهره مند شدند.

وی تصریح کرد : پرداخت یارانه کاغذ به مطبوعات ساماندهی شده و به مدت دوسال است که خبرگزاری ها و پایگاه های خبری نیز از این یارانه بهره مند می شوند.

دربندی اضافه کرد: غیر خصوصی ها یارانه نمی گیرند و به نشریات محلی توجه ویژه ای در این خصوص شده است.
وی همچنین با اشاره به این موضوع که مدت دوسال است از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی روزنامه ای تعطیل نشده ، گفت: این اقدام در راستای اهتمام به شعار پیشگیری قبل از درمان میسر شده است.

وی در خصوص بهره مندی خبرنگاران از اینترنت بدون فیلتر نیز توضیح داد: بهره مندی از این نوع اینترنت بهمن ماه سال گدشته بنا بدلایلی قطع شد اما مدت یکماه است که این موضوع بار دیگر پی گرفته شده و خانه مطبوعات استان ها می توانند اندک اندک معرفی افراد برای بهره مندی از این مزیت را شروع کنند.

دربندی بیمه خبرنگاران، ارائه اینترنت بدون فیلتر ، مشاوره حقوقی بیمه ای و مالیاتی، ساده سازی صدور کارت خبرنگاری ، ساماندهی پرداخت یارانه، تکریم ارباب رجوع و... را از رویکردهای این وزارتخانه در راستای توجه به بدنه اصلی رسانه یعنی خبرنگاران عنوان کرد.

مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خاتمه بیان کرد : طی چهار دهه گذشته، ۱۱هزار و ۴۰۰ مجوز صادر شده که پنج هزار و ۷۰۰ نشریه فعال هستند و ازین تعداد چهار هزار و یکصد نشریه مکتوب هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اگه مملکت رو چنتا دیوونه هم اداره میکردن نتایج خیلی بهتری حاصل میشد، مغزهای زنگ زده دارن نابودمون میکنن

    • بدون نام

      پس چرا؟قبوض اینترنتی شد.

    • بدون نام

      بعد از این هنه گرانی؟ کاغذ A4چنده ؟ این کاغذ ، کاغذ فرهنگه.....فتو کپی برگی چنده ؟ این چیزا برای کی مهمه ؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        قبلا کاعذ آ ۴ بسته ای ۴ تومان بود....تا ۷۰ تومان هم رفت...فعلا هست زیاد هم هست.....ولی با قیمت آزاد.
        مثل گوشت ۳۰ تومنی الان ۱۲۰ هست....بر منکرش لعنت که میگوید نیست......برای خودیها همه چیز هست..آن۹۶ در صد ملت مشکل دارند...صبور باشند!!!

    • علی

      برای چه کاغذ یارانه ای به روزنامه ها و نشریات می دهند اولا خیلی کم شده افرادی که روزنامه می خرند .و بیشتر اخبار در فضای مجازی و همزمان همه مردم مطلع می شوند .و کسانی هم که روزنامه می خرند برای پاک کردن شیشه و یا ضایعاتی ها می خرند .ثانیا این سلطان کاغذ هم حذف می شود .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج