جاباما
۸۹۳۷۶۶
۱۵۱ نظر
۵۱۴۲
۱۵۱ نظر
۵۱۴۲
پ

تنبیه ناجوانمردانه معلم برای دانش‌آموز گیلانی

پسر نوجوان بخاطر تنبیه یک معلم در شهرستان رستم آباد رودبار دیگر نمی تواند با دوستانش بازی کند و تنها از پشت پنجره خانه شان تماشاگر دوستانش است.

رکنا: پسر نوجوان بخاطر تنبیه یک معلم در شهرستان رستم آباد رودبار دیگر نمی تواند با دوستانش بازی کند و تنها از پشت پنجره خانه شان تماشاگر دوستانش است. پدر این پسر از ناعدالتی و اینکه معلم مدرسه با نفوذ به پرونده توانسته اتهام کودک آزاری را از خودش دور کند شکایت دارد.

روز ۲۵ اسفند ماه سال گذشته دانش آموز پایه ششم در حیاط مدرسه با دوستانش سرگرم بازی بود که در یک ماجرای بچه گانه با یکی از دانش آموزان پایه سوم که در حال بازی فوتبال بود درگیر شد که در این صحنه معلم جوان که با دانش آموزان پایه سوم در حال بازی بود متوجه درگیری این ۲ دانش آموز شد و بدون هیچ صحبتی به سمت پسر ۱۲ ساله رفته و چند لگد محکم به پای این پسر زد.

محمد سجاد لنگان لنگان به اتاق مدیر مدرسه رفت و از معلم جوان شکایت کرد اما هیچ اتفاقی نیفتاد و این دانش آموز در حالیکه اشک می ریخت به کمک دوستانش به اتاق درس رفت تا زنگ آخر به صدا در آمد و به سختی خود را به پشت در اتاق مدیر رساند تا اینکه پدرش وارد مدرسه شد .

تنبیه ناجوانمردانه معلم برای دانش‌آموز گیلانی

پدر محمد سجاد وقتی پسرش را دید که نمی تواند روی پایش بایستد وارد اتاق مدیر شد و خواست تا دوربین مداربسته حیاط مدرسه را بررسی کند تا علت این درگیری را متوجه شود که در صحنه ای عجیب دید معلم جوان بدون هیچ حرفی برای جدا کردن 2 دانش آموز، محمد سجاد را با لگدهای پی در پی از محل دور می کند.

رفتار مدیر مدرسه نشان از آن داشت که گویا هیچ اتفاقی نیفتاده و پدر جوان وقتی رفتار عجیب مدیر مدرسه را دید به سراغ پسرش رفت و او به بیمارستان منتقل و سپس از معلم مدرسه شکایت کرد.

محمد سجاد دیگر نتوانست روی پای راستش قدم بردارد و 2 ماه روی تخت داخل خانه شان بستری شد و هیچ قدمی برنداشت و تنها کاری که مدیر مدرسه برای این دانش آموز توانسته بود انجام دهد این بود که یک معلم به خانه محمد سجاد در شهرستان رستم آباد شهر رودبار بفرستد و از این دانش آموز امتحان آخر سال را بگیرد.

5 ماه از این ماجرا می گذرد و محمد سجاد تنها با کمک یک عصا و به آرامی قدم می زند و پدرش وقتی دید شکایت هایش در شهرشان به نتیجه نمی رسد به تهران آمد و به پزشکی قانونی کل کشور مراجعه کرد و خواست تا نظریه دقیق را برای پرونده فرزندش اعلام کنند.

محمد سجاد رستمی که به کمک یک عصا و به سختی راه می رود گفت: روز حادثه زنگ تفریح زده شد و من با دوستانم به حیاط رفتیم که دانش آموزان کلاس سوم و یکی از معلمان در حال بازی فوتبال بودند که من و دوستانم با یک سنگ شروع به بازی کردیم و به جای توپ از آن استفاده می کردیم که ناگهان سنگ کوچک به دروازه دانش آموزان پایه سوم رفت و من به دنبال آن رفتم، وقتی خواستم سنگ را بردارم دانش آموز کلاس سوم پایش را روی دست من گذاشت و بین ما درگیری رخ داد.

وی افزود: در این صحنه معلم کلاس به سمت من آمد و از همان اول بدون هیچ حرفی به سمت من لگد پرتاب کرد و 4 ضربه محکم به پای راستم زد و فحاشی کرد که توانستم حدود 10 ثانیه راه بروم و خودم را به دفتر مدیر رساندم که مدیر گفت بیرون در باشم و سپس معلم وارد اتاق شد و گفت: خوب کردم زدم.

پسر نوجوان ادامه داد: یکی از دوستانم کمکم کرد تا به کلاس بروم اما مدیر مدرسه دستور داد تا کمکم نکند و به سختی خودم را به کلاس رساندم حتی بعد از کلاس آخر، یکی از همکلاسی ها به کمک من آمد و تا از پله ها پایین بیایم که مدیر مدرسه ما را دید و خواست خودم قدم بردارم که توانستم فقط پله آخر را خودم پایین بیایم از درد اشک می ریختم تا اینکه پدرم به مدرسه آمد.

محمد سجاد گفت: نزدیک به 3 ماه داخل خانه به صورت استراحت کامل بودم و تنها کاری که مدرسه مان انجام داد این بود که یک معلم به خانه فرستادند تا امتحاناتم را جواب دهم .

این پسر نوجوان که مقام دومی شهر خود را در رشته دو و میدانی دارد گفت: آرزو داشتم پلیس شوم و در رشته ورزشی دو و میدانی شرکت کنم و مقام آور شوم اما حالا وقتی صدای بازی بچه ها را می شنوم تنها خودم را به پشت پنجره خانه می‌کشانم و آنها را تماشا می کنم و دیگر نمی توانم همراه آنها باشم.

وی افزود: پای راستم یک سانت کوچکتر از پای چپم شده و حتی رشد و تورم و تفاوت را درپاهایم می توانید مشاهده کنید و از اینکه دیگر نمی توانم مثل قبل باشم ناراحتم.

درد و دل پدرانه و اعتراض به ناعدالتی

پدر محمد سجاد رستمی در خصوص این حادثه به خبرنگار رکنا گفت: ساعت 12:30 روز 25 اسفند ماه بود که مدیر مدرسه به من زنگ زد و عنوان کرد قصد دارد به پسرم عیدی بدهد و خواست تا من برای گرفتن هدیه به مدرسه بروم و زمانیکه وارد مدرسه شدم دیدم پسرم گریه می کند و می گوید که معلم مدرسه مرا زده است.

وی افزود: متوجه شدم که مدیر مدرسه قصد داشته تا با دادن پاکت پول که 40 هزار تومان داخلش بود رضایت مرا جلب کند که پاکت را نگرفتم و زیر رسید آن را امضا نکردم.

ناراحتی من از این بود که چرا مدیر مدرسه وقتی دید پسرم پاهایش درد می کند او را به بیمارستان منتقل نکرده یا چرا با من تماس نگرفتند تا خودم پسرم را به درمانگاه برسانم، عصبانی بودم اما هیچ توهینی به مدیر مدرسه نکردم، فیلم دوربین مداربسته را مشاهده کردم و دیدم معلم چطور با بی مهری فرزندم را لگد زد.

پدر نگران ادامه داد: شکایت کردم اما به خاطر بی عدالتی نتوانستم حق پسرم را بگیرم، آنها با اعمال نفوذی که داشتند مانع آن شدند که نظریه پزشکی قانونی به درستی به دادگاه برسد و در نظریه پزشکی وضعیت پای پسرم را نرمال اعلام کردند این در حالی بود که 8 پزشک متخصص و ارتوپد با دیدن تصاویر پاهای پسرم اعلام کردند که 3 جای پای پسرم شکسته است و مفصل رشد نیز آسیب دیده است اما شکایتم به جایی نرسید تا اینکه تصمیم گرفتم به تهران بیایم.

وی افزود: شهرمان کوچک است و همه همدیگر را می شناسم و همین باعث اعمال نفوذ در پرونده پسرم شده است به تهران مراجعه کردم و در پزشکی قانونی کل کشور پیگیر پرونده و نظریه اصلی هستم تا حق پسرم خورده نشود.

این پدر ادامه داد: حتی شب حادثه معلم مدرسه به من پیامک داد که جبران می کند و هزینه درمان را پرداخت می کند اما از فردای آن روز دیگر او را ندیدم و فقط یکبار او را در دادسرا دیدم.

رستمی گفت: تا الان نزدیک به 20 میلیون تومان برای درمان پسرم پرداخت کرده ام که بخاطر بی پولی مجبور شدم یخچال و فرش خانه را بفروشم و هیچ یک از مدیران و معلمان در این ماجرا به کمک ما نیامدند، حتی پزشکان متخصص اصرار دارند پسرم را در بیمارستان خصوصی بستری کنم اما هزینه درمان آن زیاد است. محمد سجاد باید 21 روز در بیمارستان بستری شود و هزینه هر شب آن فقط 700 هزار تومان است که پول درمان ندارم و پیگیر پرونده پسرم هستم تا شاید راهی پیدا شود.

این پدر در پایان حرفهایش ادامه داد که همه می گویند معلم را ببخشم اما هیچ کسی تا به امروز پیگیر سرنوشت پسرم نشده و این بی عدالتی باعث می شود سرنوشت پسرم که یک زمان برای خودش دونده و درسخوان بود تغییر کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      پدرعزیز:هرگزگذشت نکن.ترحم برپلنگ تیزدندان جفاکاری بود برگوسفندان

      پاسخ ها

      • بدون نام

        طرفداری معلم نیس .محکمه ناحق ، تشخیص پزشک قانونی غلط ، مگه میشه با ۳ شکستگی جلو دفتر مدرسه سر پا ایستاد؟ مگه پا زمین گذاشت و پله آخر رو پایین اومد؟ مگه تا زنگ آخر تو کلاس نشست؟ مگه لگد معلم دهره هستش که با هر بار زدن یه جاشو بشکنه؟

      • مهسا

        کاری نداره پدر محترم بروترمز ماشینشو دستکاری کن به کمک یه آدم حرفه ای، بره به جهنم عدالت یعنی همین اون دنیا هم میگی خوب کردم

      • AaAaAaAaA

        آموزش و پرورش گیلان
        با سلام
        مردم گیلان با سداد ترین
        با ادب ترین
        و با فرهنگ ترین مردمان ایران هستن
        حال نخاله هایی مثل این معلم در گیلان و جود دارد
        لطفا پرونده این معلم جفتک انداز را بررسی کنید و محل تولد این گوسالوف را اعلام کنید
        لطفا بعد از بررسی او را با تناسب به پشت یک وانت نیسان ببندیم و تا شهر خراب شده خودش او را خر کش کنید
        از زحمات آموزش و پرورش گیلان سپاس گزارم

      • AaAaAaAaA

        آموزش و پرورش قبل از گرفتن آزمون برای استخدام معلم
        اول او را پیش یک‌روان‌پزشک‌بفرستین تا‌چنین دیوانه هایی نام معلم زحمت‌کش را‌خدشه دار نکنند.
        متشکرم

    • Abbas Arab

      بدون اینکه از جریان پرونده در دادگاه خبر داشته باشید هر مزخرفی را که دلتان می‌خواهد می‌نویسید.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تو هم یه دی هستی مثل همون معلم. اصلا شایدم خودش باشی

      • بدون نام

        چرند نگو، حتما خودت هم حقوق بگیر این آموزش و پرورش داغون و ناکارآمد هستی .

      • بدون نام

        مثل اینکه معلم فامیلت که داری طرفداری میکنی

      • بدون نام

        اراجیف نگو ، حق زدن نداشتههههههه

      • بدون نام

        احتمالا نام خانوادگی معلم Arab نیست؟

      • بدون نام

        فکرکنم شما معلمی از اون قدیمیهای بازنشسته. از اوناییکه با دلیل و بی دلیل آدم را زیر مشت و لگد میگرفتن.

      • بدون نام

        فکرکنم شما معلمی از اون قدیمیهای بازنشسته. از اوناییکه با دلیل و بی دلیل آدم را زیر مشت و لگد میگرفتن.

      • بدون نام

        بر پدر و مادر هر چه معلم عقده ای لعنت بگو بیش باد :

      • بدون نام

        اولین کامنت خودت بود چطور میدونستی مردم میخوان چی بنویسن

    • بدون نام

      اگر بدرستی وبدون نفوذ در طی سالها گذشته با این خاطیان برخورد میشد امروز وهرروز شاهد چنین توهین وضری وشتم به دانش آموزان نیستیم ولی بدلیل بی توجهی هر روز در گوشه وکنار کشور شاهد برخورد اینچنینی در مدراس هستیم

    • بدون نام

      قطعا اگر جای اون پدر بودم معلم رو میکشتم چون ادم اعدام شه بهتر از اینه که پسر سالمش رو فلج ببینه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فایده نداره
        باید برود سراغ خانواده معلم بزنه بکشه تا داغ برای همیشه رو دلش
        بمونه

      • بدون نام

        موافقم.

      • بهزادکونانی

        خودت انتقام پسردبگیر رضایتهم نده‌ قانون خودت اجراکن

      • بدون نام

        اونوقت پسرت یتیم هم میشه وتو این وانفسا میمونه ویلان و سیلان .خدا رو شکر جاش نیستی ولی یه کم عقل هم بد نیست ها.

    • بدون نام

      تمام کتک هایی که زدن مارو الکی از روی عقده بود لعنت به همشون

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقا

      • به یزدان گرکه ماخردداشتیم کجااینچنین سرانجام بدداشتیم

        اره بخاطر حقوق پایین و مشکلات زندگی
        عقده هاشونو سرماخاای میکردن

    • احمدf

      من خود م معلمم امااین آقای معلم فکر کند این اتفاق برای بچه خودش پیش آمده یه طور مشکل این بچه بی گناه را حل کنند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چطوری حل کنه؟؟؟؟؟وقتیکه یک حیوان عقده ایی بی شرف بشه مسئول امورش بچه های مردم،نتیجه اش همین میشه،مگه خود ما کم کتک خوردیم؟؟؟؟ که درصدی از عصبانیت جامعه به دلیل همین عقده هاست،کتک خوردن در مدرسه

    • ali heidari

      با سلام بخدا از دیوار معلم کوتاه تر نیس حتی تابستان هم که مدارس تعطیله ول کن معلم نیستن مگه ممکنه بعد از ۵ ماه الان شکایت کرد ممکنه تو این ۵ ماه ضربه ای خورده باشه با عقل جور نمیاد از معلم دفاع نمیکنم ولی از این پدر بزرگوار در تعجبم که بعد از ۵ ماه به فکر شکایت افتاده چرا در همون اسفند شکایت نکردیم یا فروردین یا اردیبهشت یا خرداد یا تیر والا چی بگم خیییییلی مشکوکه ولی در کل جدا از این ماجرا به نظرم معلم به جای تنبیه میتونه روشهای تربیتی دیگری لحاظ بکنه یاحق

      پاسخ ها

      • ali

        دوست عزیز همون روز اول پدر دانش آموز شکایت کرده و حتی بچه رو پزشک قانونی هم برده ولی تو شهرستان جواب درستی بهش ندادن بعد از 5 ماه تازه اومده از تهران پیگیری کنه مطلبو قشنگ بخون بعد اظهار نظر کن

      • بدون نام

        دقیقا همینه.درود بر معلمان زحمت کش سرزمین ایران.

      • حمید

        درود بر شما. موافقم

      • بدون نام

        با عقل که جور در میاد چون همه چی رو توضیح دادن
        ولی کو عقل

    • بدون نام

      جفتک سنگینی انداخته

    • بدون نام

      بله اگه شما معلم را ببخشید باز هم خدا ا و را نمی بخشد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        با این وضعیت طلبکارانه و انتقام جویانه ای که از سیستم اموزشی داریم و تمام این ضربه ها روی سر معلم فرود میاد خدا عاقبت همه رو بخیر کنه.

    • ح م

      پیشنهاد میکنم هیچ جا نرو چون عدالتی نیست من اگه جای شما بودم پسرم اینجور ناجوانمردانه ناقص شده بود اون معلم ومدیر بی کفایت رو فلج که سهله زمینگیر میکردم که توی کثافت خودشون غلت بزنن

    • بدون نام

      پس عدالت کجاست؟ چرا این معلم نامرد رو به سزای اعمالش نمیرسونن، حالا پدر بیچاره از کجا خرج درمان بچه ش بکنه.

    • رضا

      با سلام، به وزیر آموزش و پرورش یک پیشنهاد میکنم امیدوارم که حتماً به عمل برسد، از کلیه معلمان هر سال آزمایش روانشناسی و تست اعصاب گرفته شود البته بعلاوه نظر سنجی از بچه‌های همان معلم تا معلوم شود معلمی که تعادل روحی ندارد از آموزش مرخص دایم گردد، که باعث یک عمر بدبختی نونهالان این جامعه و خانواده شان نگردد متشکرم، از مشهد مقدس

    • بدون نام

      هر وقت معلما تجمعی میکنند تا چندر غاز حقوق عقب افتاده شونو بگیرند ، یه خبر چرت منتشر میکنید تا انتقام بگیرید!

    • بدون نام

      اون معلم رو باید اخراج کنن این کمترین تنبیه که میشه براش در نظر گرفت

    • مصطفی

      خدا لعنت کنه اون معلم رو با مدیر بی وجدان،اگه من بودم کاری میکردم که خون گریه کنه

    • نعیمه

      قلبم درد گرفت به خدا واگذارش کن که بهترین قاضی هست

    • بدون نام

      ای داد بیداد از ظلم معلم نفهم بدرد معلمی نمیخوره

    • بدون نام

      حالم بهم خورد از این آموزش و پرورش و این سیستم قضاوت و عدالت ، پ چرا معلم بیشعور رو تنبیه نمیکنن.

    • بدون نام

      بر پدر معلم لعنت

    • بدون نام

      به نظر من این معلم ظاهراً معلم است ولی در حقيقت سگ درنده است

    • بدون نام

      معلم یا مدیر مدرسه بیخود میکنن دست روی بچه مردم بلند میکنن.

    • مهدی

      دلت خوشه ها اینجا ایرانه متفاوت با هر جا که بگی اینجا فقط حق مثل آب خوردن نا حق میکنن

    • بدون نام

      پرسنل آموزش و پرورش دیگه گندشون دراومده، این از تجاوزاتشون به دانش آموزان بیگناه اینم از کتک کاری و ناقص کردن بچه ها، چرا کسی رسیدگی نمیکنه؟

    • کرمانشاه

      البته این آقا پسر مقصربوده شایدم قلدر مدرسه هم بوده یکی نیست بگه آخه چرا باسنگ فوتبال کردی وبازی دیگرانو خواستی خراب کنی البته این تبیه خودشو داره وآقا معلم هم نباید لگد میزد اونم به این شدت .!!

    • بدون نام

      پدر این دانش آموز باید تلافی پسرش رو از معلم بیشرف بکنه.

    • بدون نام

      خخخخخ حقتونه اینجا ایرانه خودمون تصمیم گرفتیم که ایجوری باشه

    • بدون نام

      ای خدا نعلت کنه اینجور معلم ها رو انشاالاه که خودش تصادف کنه کمرش بشکنه اصلا از حقه پسرت نگذر خداییش ظلمه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نعلت یعنی چی؟

    • بدون نام

      عجب بی عدالتی شده در حقش

    • بدون نام

      خداکمک کنه دوباره بتونه ورزشکاروقانون مدارکشورش باشه وبه آرزویش برسه پلیس موفق وسرشناس باشه انشاالله بسلامتی خدابزرگ هست خودش به همه مسلمانان بخصوص مریضان مسلمین جهان شفامیده توکلتون به خداباشه التماس دعا یاحق

    • بدون نام

      خداکمک کنه دوباره بتونه ورزشکاروقانون مدارکشورش باشه وبه آرزویش برسه پلیس موفق وسرشناس باشه انشاالله بسلامتی خدابزرگ هست خودش به همه مسلمانان بخصوص مریضان مسلمین جهان شفامیده توکلتون به خداباشه التماس دعا یاحق

    • بدون نام

      نباید ببخشه من خودم ۲ تا پسر دارم دلیل نمیشه بچه رو بزن بعد رضایت بده بچه ام ناقص کرده به چه حقی بچه سالم رو ناقص کرده رضایت بده عین نامردی واقعا که ...

    • sep

      بزن دهان این معلم را سرویس کن خاک تو سرش کنند اصن انگار نه انگار معلمه

    • بدون نام

      لعنت خدابرهمچین معلمی.هرگزپدرمحمدسجادچنین معلمی رونبایدببخشه.بعضی معلمهافکرمیکنن بچه های مردم دست اینااسیری گرفته شدن..

    • بدون نام

      معلمهای عقده ای و وحشی کم نیستن که هیچ بیشتر از حد انتظارن

    • بدون نام

      قشنگ برگشتیم به دوره ارباب و رعیتی

      هرکی پولدارتر و پارتی گنده تر داره ، حق هم مال اونه
      خدایا کی ظهور میکنی،
      یه روز قیامت هم باید واسه تو بزارن
      جواب بدی چرا ملتی که خون داد تا آزاد باشه رو چهل ساله به خاک و خون کشیدی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دمت گرم موافقم با حرفت.

    • بدون نام

      در این دوره فوتبالیست زیاد شده و احتیاجی هم نیست همه بچه ها فوتبالیست بشن، او میتواند شطرنج بازی کند و در حد کاس پاروف بشود، بچه شور و شر نتیجه اش این می شود،

    • بدون نام

      خدا لعنتش کنه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خدا نعلتش کنه این بچه دیگه باید فوتبال و این بازی ها را فراموش کنه دنبال شزطنج بره مث افراد دیگر مثالهای طلا به گردن بیاویزه معلم پل پیروزی او شده، قهرمان شرطنج از فوبتال لالاترتره،

    • بوشهر

      خدا همین بلا رو سر بچه خود معلمه بیاره

    • بدون نام

      بنظرم نبخشید و پیگیر باشید جنون معلم ممکن است گریبان دانش آموزان دیگرو هم بگیره و شاید اتفاق بدتری رو برای بچه های دیگه رقم بزنه. متأسفم که از مقام انسانیت خارج شدیم خدا بچه ی شما و تمام مریضهارو شفا بده و دری رو بروتون باز کنه مطمئن باشید حقتون گم نمیشه به امید خدا پیگیر باشید.

    • احمد

      به هرقیمتی شده پسرت روتوی بیمارستان تحت درمان قراربده وازمعلم درخواست تقبل هزینه هاروبکن اگرمعلم اعتنا نکردبروشکایت کن وسفت وسخت بصورت قانونی پیگیرباش.سلامتی فرزندت مهمترازهمه چیزاست وبایددراولویتت باشه،سعی کن ازش غافل نشی پدرجان.پیروزباشی

    • بدون نام

      قابل توجه دادستان محترم

    • بدون نام

      خدا لعنت کنه اینجور معلما رو این نماینده هیچ ندار ما جمالی چیکارمیکنه چرا خودش پیگیر این قضیه نمیشه هرچی باشه این اتفاق توشهرستان اون اتفاق افتاده خبر مرگش خودش دکتره حداقل نمیتونه حق این بچه وخانوادشو ازمعلمه بگیره با دکترا برای درمان این نوجوان رایزنی کنه تا مشکلش حل شه ‌.این شهرستان رودبار تا دلتون بخواد توش بی عدالتی ودزدی میشه کل شهرستان رو یه سریا چه ازمعادن بگیره تا هزاران چیز دیگه که شهرستان داره به تاراج میبره فقط خدا لعنتتون کنه که اینجوری دارین حق مردمو وجواب رای مردمو میدین ....

    • حق جو

      از صمیم قلب بخاطر رفتار وحشیانه و غیر انسانی این معلم متاسفم !!!!!
      از نادیده گرفتن مدیر مدرسه ، واز اینهمه بی عدالتی و وقاحت !!!!
      خدا ازت نگذره معلم نمایی که با توحش خود جگرگوشه مردم و به این روز انداختی!!!
      بی اخلاقی ، بی قانونی، بی عدالتی ، حق خوری ریشه انسانیت و سوزونده !
      خدا از سر تقصیراتت نگذره ! حیف از نام مقدس معلم که بر امثال تو نهادن !!
      باید به شدیدترین وضع مجازات بشی!

    • پارساطولابی

      مگه تنبیه بدنی درمدارس ممنوع نیست این مدیربیلیاقت اگه پسرخودش بود بازبی اهمیت بود خدایا عدالتت کجارفته که این مدیربانفوذش حق این بچه که نمیتونه راه بره روپایمال کرده اگه من پدراین بچه باشم به قیمت جونم هم تموم بشه رضایت نمیدم زده بچه مردم روناقص کرده اینده اش روتباه کرده باپرروئی رضایت هم میخواد چرا نذاشتی بچه ها کمکش کنن میری مدرسه برای بچه ات میبینی هرمعلم یه چوب یاشیلنگ دستشه مگه دارید گله داری میکنید

    • بدون نام

      واقعا جای تاسف داره که چطور حق ی مظلوم خورده میشه

    • بدون نام

      عمو کسی به کسی نی

    • جلا وطن

      معلم نبوده، سگ هار بوده

    • بدون نام

      این نوع معلم های وحشی رو باید با زجر تمام کشت
      کثافت بیوجدان
      تف برذات هر چه آدم وحشی و کثافته

    • بدون نام

      اقای بیشرفی که اینجوری بچه مردمو فلج کردی .خودت هم بچه تو همینجوری میزنی؟اگه من جای پدر این بچه بودم همون جا دست و پاتو قلم میکردم میفرستادم واسه زن و بچه ت. پدر سوخته بی همه چیز .انشالله مادرت به عزات بشینه.مردم با این وضعیت اقتصادی با خون ودل بچه هاشونو میفرستن که درس بخونن.خیلی بیشرفی

    • بدون نام

      ببخشی نامردی

    • بدون نام

      ببخشی نامردی

    • بدون نام

      پدر محترم به هیچ عنوان این نامرد بیوجدان رو نبخشی و نذاری قسر در بره
      اون کسایی همیشه میان و از این نوع معلم های بی غیرت دفاع می کنن باید بدونن حق همچین معلم هایی هست که تو حیات مدرسه اعدام بشن

    • مهران

      من بودم با دوستان يه جا خلوت خودشو گير مينداختم و منم اينقد ميزدمش تا ناقص بشه و تو بيابون ولش ميکردم

    • محمدی

      اون حیوان را باید تنبیه کرد اصلا حق ندارن دانش آموز بزنن فوقش اخراجش میکرد تنبیه این طور مگه دنبال گوسفند بود معلم بیشرف

    • بدون نام

      خدا لعنتش کند

    • بینام

      لعنت به معلم خدانشناس

    • mm.

      خیلی معلم نامردی بود

    • معراج

      تا کی باید شاهد این اتفاق ها شویم ،اگر با این معلم بی وجدان برخورد قاطع نشود عین بی عدالتیست.

    • محیا

      اصلا نباید از شکایتشون صرف نظر کنن باید پدر معلمو در بیاره

    • بدون نام

      به خدا باید یه خشاب سی تیر توسر اون معلم ومدیر خالی کنی داداش امیدوارم به زودی زود حالت خوب بشه

    • سهیل..زاهدان

      اگرمن جای پدر سجادبودم..یک ذره ازحقم نمیگذشتم..چکنیم باچنین معلم نماهایی...

    • بدون نام

      برپدراین میرومعلم لعنت لطفااین ماجرارابه گوش آقای رئیسی برسانیدپوستشونومیکنن مگه حیدرآباد هنده مرتیکه بی آبرو

    • ظلم = زوال

      به نظر من با توجه به متن خبر هیچ بخششی نباید صورت بگیره
      پدر محمد سجاد باتوجه به رفتار بسیار ناشایست و غیر انسانی که عوامل مدرسه از مدیر تا اون (نامعلم) که باهاش کردن، باید حق پسرش که از سلامتی و تحصیل و شغل و ... جامانده رو تمام و کمال بگیره.

    • بدون نام

      اره واقعا عدالت وجود ندارد.

    • بدون نام

      هموطنان عزیزم به اشتراک بذارین همه.من چهارمحالی هستم ولی دلم براش کباب شد واقعا

    • بدون نام

      دلم خون شد بخدا ،،،، مملکت امام زمانی مارو باش

    • بدون نام

      معلم وحشی باید محاکمه و معلول شود

    • بدون نام

      اره راست میگه این پدر.
      منم دیدم که چطور سیلی داخل گوش بچه مردم میزنن.
      متاسفم

    • اکبر

      نه پدر جان از حقت نگذر خدا لعنت کند ادمهای وقیح را

    • بدون نام

      پاهای معلم فلج بشه انشالله
      این روانیهارو کی استخدام میکنه آخه

    • سارا

      من بودم معلمه رو میبردم تو جنگل مثل سگ میزدمش و همونجا ولش میکردم.....تقصیر آموزش و پرورشه که با پارتی بازی یه مشت به اصطلاح ادم بعنوان معلم جذب میکنه

    • بدون نام

      اهای شما که پولدارید بسم الله براش کاری کنید تا حقش پایمال نشه

    • دونالد ترامپ

      چرا نبايد جفت پاهاي اين معلم رو قطع کرد

    • دونالد ترامپ

      چرا نبايد جفت پاهاي اين معلم رو قطع کرد

    • بدون نام

      وزیری که خودش جنایتکار

    • davoud

      بیشتر به داستان شبیه است تا واقعیت. به نظر می رسد همه ماجرا این نیست

    • بدون نام

      کوتاه نیا

    • بدون نام

      همش دروغه امکان نداره به این بی درو پیکری باشه

    • بدون نام

      خداوکیلی اگه من بودم هردودست و پای اون معلم پستو خرد میکردم

    • مظلوم

      مطمئن اگر به حق باشی به حقت می رسی.

    • بدون نام

      اگه بخشیدیش مرد نیستی .ای کاش من برادر پسرت بودم.اگه بخشیدیش شرف نداری

    • بدون نام

      رضایت نده معلم‌عقده‌ای‌پست‌فترت‌عوضی

    • بدون نام

      عوضی‌عوضی‌نامرد

    • بدون نام

      ننگ بر حماقت این معلم خرفت و احمق

    • حسین پرویزی

      لعنت خدا بر چنین معلم و مدیر و عدالتی

    • سهیل..زاهدا

      لعنت خداب چنین انسانهای ظالمی..چطوردلت امد..چطورزندگی میکنی.؟عذاب وجدان داری؟میدانی وجدان کجاست؟؟؟

    • بدون نام

      خدالعنتش کنه بی شعور.حیوان

    • بدون نام

      اي واي و اي داد از اوضاع بي سامان مدارس. بعد ميگن چرا غير انتفاعي ثبت نام ميكنين؟ فاتحه ي مدارس دولتي رو بايد خوند با اين شرايط و امكانات

    • اس

      اصلا نبخش تا وزیر بیاد.....

    • بدون نام

      طوری شده که معلم یا مدیر اگه شب قبل زنش باهاش دعوا کرده، میاد توی محیط مدرسه عقده هاشو روی دانش آموز بیچاره پیاده میکنه.

    • بدون نام

      باید این معلم و بویژه مدیر نا کار امد به سزای اعمال خود برسند سیستم قضایی کل باید به این پرونده ورود کند و این حق خوری و اعمال نفوذ چیزی کمتر از اختلاس میلیاردی آقایان نیست اگر رییسی واقعا دنبال عدالت است در قوه قضاییه باید شخصا ورود کند و در تهران دادگاهی تشکیل دهد حتی به دیوان عدالت بین المللی لاهه نیز در صورت لزوم پرونده برده شود من شخصا پیگیری خواهم کردو این مدیر و معلم خاطی را از کار برکنار و به سزای اعمال خویش خواهم رساند

    • بدون نام

      اقا دیگه دوره بزن در رو گذشته من بودم همون روز تو مدرسه همون بلارو سر معلم در میاوردم.فک میکنن چه خبره این معلما حقوق مفت میگرن.هوا گرم میشه تعطیل.سرد میشه تعطیل.گردو خاک میشه تعطیل.سیل میاد تعطیل.سه ماه تابستون تعطیل...عید تعطیل.۵شنبه ها تعطیل.صبح هم ساعت ۸ میرن ۱۲ برمیگردن

    • بدون نام

      رضایت نده تا این پست فطرتا رو بندازن بیرون

    • جواد

      وقتی سالی ۳ ماه پول مفت بدین به یکی ، معلومه که هار میشه...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بی تربیت

    • بدون نام

      حالا باید بلایی به سر این معلم وحشی آورد تا آخر عمرش بار تخم مرغ را راست ببرد ...

    • بدون نام

      بنده خدا داره میگه شکایت کرده ولی یه جورایی اعمال نفوذ شده برا همین اومده تهران و شاید هم همون اول اول شکایت نکرده فکردنمیکرده که پای بچه ش به این شدت آسیب ببینه

    • امیر باغم

      گذشت برای چی ،باید این معلم کفتار صفت تنبیه بشه اون مدیر هم همینطور .زدن بچه مردم ناقص کردم اون میگه خوب کاری کردم ،مدیر احمقش هم 40 هزارتومن تو پاکت گذاشته انگار داره به گدا صدقه میده.و اضی رو بردن بعضی از نابخردان

    • دخترک روانی

      عمرا گذشت نکنی براچی باید گذشت کنی؟ معلمی که حتی حاضر نیست یه معذرت خواهی بکنه و میگه خوب کردم که زدم، حقشه اعدام بشه . کسی نیست بگه تو معلمی نه چوپان، هر چند چوپانم با گوسفندا همچین رفتاری نمیکنه

    • بدون نام

      یکطرفه حرف شنیدن درست نیست این داستان خیلی دروغ به نظر میاد

    • علیزاده

      پدر گرامی حدیث داریم از حضرت علی ( ع) که می گوید کسی که حق اش را نتواند بگیرد از من نیست پس برای حق فرزندت بجنگ تا موفق بشی خداوند یارتان

    • علیزاده

      من خودم شخصا از این جور معلمان زیاد کتک خوردیم و پدری نداشتم که حمایت
      کنه

    • قاسمی

      عزبزان انقدر معلمان رو بد نکنید.معمولا ما همگی از معاون و مدیر ها خیری ندیدیم.

    • بدون نام

      جای پدر بودم همون بلا رو سر معلم عقب مونده در می اوردم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        به معلمان توهین نکن.

      • بدون نام

        معلم اگه اینه لیاقتش جز توهین نیست
        توهین که خوبه باید زد دندون هاش رو ریخت تو دهنش

    • بدون نام

      پدر عزیز همه ی دانش اموزان بیمه حوادث هستند میتونین از بیمه خسارت دریافت کنین حتی اگر اتفاقی درخانه هم بیافتد بیمه هزینه رو تقبل میکند حالا چرا مدیر راهنمایی نکرده ؟؟

    • بدون نام

      خوش غیرت قانون کیه من بودم میزدم ننشو به عزاش میشوندم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        با این جانور ها باید هم همچین کاری کرد

    • حمید

      درود بر شما.
      متن نوشته کاملا شیوه دراماتیک داشت. و فقط نکته جالبش واسه من این بود که متاسفانه روز به روز دارن با همچین اخباری مقام و منزلت معلم رو تو این جامعه پایین می یارن و جالب تر اینکه هر فردی راحت به خودش اجازه میده هر جور دوست داشت رفتار کنه و راحت شکایت کنه و ...
      این رو مطمعنم که خدا می داند که چه حرکت ناپسندی این پسره انجام داده که معلم رو وادار به همچبن کاری کرده هر چند توجیه نمیکنم. اما لطف کنید قصه درام در این رسانه ها قرار ندید.
      متشکرم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مقام و مزلت معلم رو این به اصطلاح معلم هایی که مدرسه رو با چاله میدون اشتباه گرفتن پایین میارن مقام و مزلت معلم رو کسایی که از این وحشی ها حمایت می کنن و چشم خودشون به ظلمی که به بچه ها میشه می بندن پایین میارن

        مقام و منزلت رو با کتک زدن و زور گفتن و لگد زدن نمیشه به دست آورد
        مردم دیگه خسته شدن از این همه جهل حتی در سطح فرهنگی کشور
        کی قراره تموم بشه و این به اصطلاح معلم ها بفهمن که انسان هستن و باید انسانی رفتار کنن

    • یوسف قادری

      سلام پدربدبخت همه جای ایران بی عدالتی است پارتی حرف اول رامیزند خودت دست به کارشوانتقام پسرت رابگیربفرستش جهنم معلم عوضی رو

    • بدون نام

      شکایت کن پدرشو دربیار بیشرف بی وجدان رو

    • احسان

      سلام امیدوارم این معلم سزای کارشو پس بده وتو همین دنیا نتیجه اعمالشو ببینه من رفقیمو تو راهنمایی سر هیچی از دست دادم پسر بچه مظلومی که آزارش ب کسی نرسیده بود مدیر مدرسمون باعث مرگش شد وبادادن دیه تبر عه کرد خودشو خدا نگذره ازش

    • بدون نام

      من میرم باید قصاص کنه این بی شرف

    • هموطن

      باید با تمام قدرت حق این دانش آموز را گرفت البته دانش آموزان باید از مدیر و ناظم مدرسه حرف شنوی داشته باشند و حساب ببرند اما نه اینجوری که دانش آموز بیچاره را ناقص کرد و باید این معلم تقاص پس دهد و هیچ کوتاه نیاید

    • بدون نام

      بابا ول کنین ،پسره از قیافش معلومه چقدر فضوله.
      از وقتی تنبیه رو از مدارس برداشتن جامعه ما رو به زوال رفت

    • بدون نام

      یه معلمی داشتیم آقای گودرزی خدانیامرزش ازشنبه تا پنج شنبه همه رواز دم شیلنگ مال میکرد خیلی روانی بود

    • بدون نام

      ... چرا زورت به معلم میرسه.مگه با سه شکستگی در پا میشه را ه رفت یا ایستاد.پسرت مشکل داشته دنبال بهانه ایی. خودت خوب فکرکن ببین این دروغگویت چقدر بزرگه.حتی معاینات اینو رد کردند.معلم همیشه دلسوزه

    • محمود

      بعضی بامعلم عقده دارند وهمه ی کاسه کوزه رو سرمعلم می شکنند این ناجوانمردیه

    • بدون نام

      متاسفانه نه قانونی وجود داره نه عدالتی تو مملکت ما روز به روزم شاهد مشکلاتی از این بدتر خواهیم بود و مثل همیشه هیچکس پاسخگو نیست،اینجا دیگه طوری شده که باید خود شخص قانون رو اجرا کنه فقط همین.

    • بدون نام

      من واسه گیلانم معلم های ما اگر شیطونی کنیم مارو میزنین...واویلا

    • بدون نام

      من واسه گیلانم معلم های ما اگر شیطونی کنیم مارو میزنین...واویلا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج