۸۹۳۷۹۱
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

پولادگر:

نسل طلایی تکواندو در راه است

رییس فدراسیون تکواندو با تاکید بر اهمیت حضور توام با آرامش و بدون دغدغه تکواندوکاران ایران در رقابت‌های کسب سهمیه المپیک گفت: هنوز از میزان بودجه‌مان در سال جاری خبر نداریم و امیدواریم حمایت‌ کمیته المپیک و وزارت ورزش به موقع صورت گیرد.

خبرگزاری ایسنا: رییس فدراسیون تکواندو با تاکید بر اهمیت حضور توام با آرامش و بدون دغدغه تکواندوکاران ایران در رقابت‌های کسب سهمیه المپیک گفت: هنوز از میزان بودجه‌مان در سال جاری خبر نداریم و امیدواریم حمایت‌ کمیته المپیک و وزارت ورزش به موقع صورت گیرد.

سید محمد پولادگر در گفتگویی، درباره آخرین وضعیت تیم‌های ملی تکواندوی ایران در سال منتهی به المپیک ۲۰۲۰ توکیو، اظهار کرد: امسال با توجه به در پیش بودن المپیک ۲۰۲۰، سال پرترافیکی را در پیش داریم و نمایندگان ما نیز باید برای کسب سهمیه المپیک و افزایش امتیازات خود در رنکینگ عازم این مسابقات شوند.

مهمترین رویداد ما رقابت‌های قهرمانی جهان در انگلستان بود که متاسفانه با خباثت و کارشکنی دولت انگلیس، تیم ما دچار مشکلات پیچیده‌ای شد و میرهاشم حسینی به عنوان یکی از چهره‌های مطرح تیم ملی یکی از نفرات ما بود که فرصت حضور در این رویداد را از دست داد.

وی درباره سرانجام پیگیری از فدراسیون جهانی برای اعطای امتیاز سهمیه المپیک به میرهاشم حسینی بدنبال غیبت در رقابت‌های قهرمانی جهان گفت: کماکان در حال پیگیری حق ضایع‌شده‌مان هستیم و با فدراسیون جهانی مکاتبه می‌کنیم تا بتوانیم حقمان را بگیریم. هنوز پاسخی در اینباره دریافت نکرده‌ایم اما همچنان پیگیر این موضوع هستیم.

رییس فدراسیون تکواندو افزود: خدا را شاکریم که تکواندوکاران ما در رده بزرگسالان در رویدادهای امسال درخشیدند و توانستند نتایج خوبی را کسب کنند. تاکنون یک مرحله از گرندپری را پشت سر گذاشته‌ایم و یک مرحله دیگر را نیز در پیش داریم که در ماه‌های شهریور، مهر و آذرماه برگزار می‌شود و در پایان این ۳ مرحله تکلیف سهمیه‌های ما در المپیک ۲۰۲۰ از طریق رنکینگ مشخص خواهد شد.

وی با بیان اینکه در رده بزرگسالان وضعیت خوبی داریم، گفت: تمام تلاش ما در وهله نخست این است که با فراهم کردن حمایت‌های لازم برای کسب سهمیه المپیک تلاش کنیم که کار بسیار سختی است و ماموریت دشواری در پیش داریم. ان‌شاءالله پس از آن با تمرکز لازم برای کسب موفقیت در المپیک ۲۰۲۰ تلاش خواهیم کرد.

پولادگر در ادامه درباره بسته شدن حساب‌های فدراسیون بدلیل بدهی مالیاتی گفت: ما تابع قانون هستیم، اما با این اتفاق دچار مشکل خواهیم شد.

امیدوارم با حمایت مسئولان ورزش در سال قبل از المپیک و با توجه به در پیش بودن رقابت‌های مهم این مشکل فدراسیون‌ها از جمله فدراسیون‌های المپیکی مرتفع شود تا بتوانیم با تمرکز به سمت اهدافمان حرکت کنیم.

رییس فدراسیون تکواندو با بیان اینکه وضعیت مالی فدراسیون به هیچ عنوان خوب نیست، گفت: بدهی‌های زیادی داریم و بحث‌های اخیر نیز مشکلات زیادی را برایمان بوجود آورده است.

کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش از ابتدای سال مبالغی را به فدراسیون پرداخت کردند اما هنوز نمی‌دانیم بودجه امسال فدراسیون تکواندو چقدر است و چه زمانی آن را به ما می‌دهند. امیدوارم در سال المپیک با توجه به توقعات بالای مردم حمایت بیشتری از رشته تکواندو صورت گیرد.

سال بسیار سخت و حساسی در پیش داریم و اگر این بودجه سر موقع به دست ما نرسد تا برای تیم‌های ملی هزینه کنیم بعدا چند برابر آن را هم بدهند فایده‌ای ندارد و قابل جبران نیست.

وی تصریح کرد: یکی از مسائل بسیار مهم همین موضوع کسب سهمیه‌های المپیک است، اگر الان حمایت‌های لازم از ما صورت نگیرد و نتوانیم حضوری توام با آرامش و قدرت در مسابقات داشته باشیم خدای ناکرده ممکن است دچار خسارات غیر قابل جبران شویم.

اگر بعدا هم چند برابر بودجه‌مان را به ما بدهند دیگر به دردمان نمی‌خورد. الان وقت حمایت و ایجاد آرامش برای فدراسیون‌های المپیکی است.امیدوارم اراده مسئولان نیز بر همین اصل استوار باشد تا بتوانیم حضوری پرقدرت و در شان نام ایران در مسابقات بین‌المللی داشته باشیم.

پولادگر درباره پیش بینی خود از نتایج تیم ملی تکواندو در المپیک توکیو، گفت: اهل پیش‌بینی کردن نیستم اما امیدوارم حمایت‌ها بگونه‌ای باشد که بتوانیم بهترین عملکرد را در المپیک داشته باشیم. برنامه ما این است که عملکرد بهتری نسبت به دوره قبل داشته باشیم.

رییس فدراسیون تکواندو در پاسخ به این سوال که آیا تصمیمی برای تغییرات در کادر فنی تیم‌های ملی مردان و زنان ایران دارد یا خیر، گفت: تصمیم خاصی برای کادر های فنی خود نداریم چرا که به مصلحت نیست، مضاف بر اینکه تکواندوکاران ما مخصوصا در بخش آقایان نمایش خوبی داشته‌اند و من از عملکرد آن‌ها خیلی راضی‌ام. تیم ملی مردان ما طبق برنامه کادر فنی بخوبی جلو می‌رود و مشکلی در اینباره وجود ندارد.

پولادگر با اشاره به وضعیت تیم ملی بانوان گفت: قطعا در بخش بانوان از طریق سیستم رنکینگ شانسی برای گرفتن سهمیه المپیک نداریم. تمام تلاش ما این است که در مسابقات کسب سهمیه قاره ای که فروردین سال آینده در چین برگزار می‌شود بتوانیم سهمیه‌های حضور در المپیک را با کسب مدال‌های طلا یا نقره بدست بیاوریم. خیلی به این موضوع امیدواریم و ان‌شاءالله با تلاش تکواندوکاران و کادر فنی به این هدف برسیم.

رییس فدراسیون تکواندو در ادامه به نتایج خوب و تاریخی تکواندوکاران نونهال و نوجوان ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا اشاره کرد و گفت: در رقابت‌های آسیایی نتیجه تاریخی بدست آوردیم و دختران و پسران ما هم در رده نونهالان و هم در رده نوجوانان توانستند جام قهرمانی را در اردن بالای سر ببرند.

همیشه گفته‌ام کسب مدال در رقابت‌های آسیایی سخت‌تر از رقابت‌های جهانی است و همین امر شیرینی کسب قهرمانی تاریخی در رقابت‌های آسیایی را بیش از پیش می‌کند.

پولادگر خاطرنشان کرد: نتیجه سرمایه‌گذاری چند ساله در لیگ رده‌های پایه را دیدیم و قطعا این افتخارات ادامه خواهد داشت. بارها گفته‌ام نسل طلایی تکواندوی ایران بویژه در بخش دختران در راه است و در آینده خیلی بیشتر از دختران تکواندوکار و افتخارات آن‌ها خواهید شنید.

دختران ما در رده های پایه همطراز با پسران در حال حرکت هستند، فقط در رده بزرگسالان دختران ما عقب‌تر از پسران هستند که امیدوارم با ظهور نسل جدید تکواندوی دختران، این مشکل بزودی حل شود.

وی درباره برگزاری رقابت‌های میکس تیمی در جام جهانی و حضور تیم ایران در این رقابت‌ها گفت: فدراسیون جهانی در المپیک ۲۰۲۰ توکیو کار جدیدی را پایه‌گذاری کرده تا فرصت مدال آوری بیشتری را برای کشورها ایجاد کند.

در رقابت‌های میکس ۲ زن و ۲ مرد حضور دارند که خانم‌ها با یکدیگر و مردان نیز با یکدیگر مبارزه می‌کنند. حضور در این مسابقات فرصت بسیار خوبی است تا برای المپیک و شانس مدال‌آوری در رقابت‌های میکس آماده شویم.

رییس فدراسیون تکواندو تصریح کرد: ما با دقت این مسائل را رصد می‌کنیم و وقتی هیچ مشکلی در برگزاری و حضور نمایندگان ایران در این رقابت‌ها وجود ندارد چرا نباید از این فرصت استفاده کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج