۸۹۳۷۹۶
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

کونته به دنبال هافبک بارسلونا

آنتونیو کونته سرمربی باشگاه اینتر برای تقویت کمربند میانی تیمش، به آرتورو ویدال هافبک باشگاه بارسلونا چشم دوخته و از مسئولان نراتزوری خواسته برای جذب او دست بکار شوند.

مدال: آنتونیو کونته سرمربی باشگاه اینتر برای تقویت کمربند میانی تیمش، به آرتورو ویدال هافبک باشگاه بارسلونا چشم دوخته و از مسئولان نراتزوری خواسته برای جذب او دست بکار شوند.

با جدایی «راجا ناینگولان» از اینتر، حالا نراتزوری به دنبال جذب یک هافبک مستحکم و جنگنده در میانه میدان است و بر اساس تشخیص «آنتونیو کونته»، بهترین گزینه ممکن «آرتورو ویدال» است.

کونته به دنبال هافبک بارسلونا

طبق ادعای «فوتبال ایتالیا» مسئولان نراتزوری برای تحقق خواسته سرمربی خود برای جذب ویدال برای یک فصل و به شکل قرضی به بارسلونا پیشنهاد خود را ارائه داده‌اند، پیشنهادی که از سوی باشگاه اسپانیایی مورد استقبال نیز قرار گرفته است.

همانطور که می‌دانید ویدال تابستان گذشته هم در آستانه انتقال به اینتر بود اما پیشنهاد بارسلونا همه چیز را منتفی کرد. ویدال سابقاً از تمایل خود به ماندن در بارسلونا صحبت کرده بود اما اکنون می‌داند که با آمدن «فرانکی دی‌یونگ» نقش او در تیم کم‌رنگ‌تر از گذشته خواهد شد. این در حالی‌ست که کونته به سبک بازی او بسیار علاقه‌مند است و می‌خواهد او را در تیمش داشته باشد، ضمن اینکه آرتورو هم به سرمربی ایتالیایی علاقه دارد و در مصاحبه‌ای گفته بود: «من او را حتی در جنگ نیز همراهی می‌کنم.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      یا ویدال یا راکیتیچ مجبورن برن یکیشون

    • بدون نام

      هم ویدال عالیه هم راکیتیچ حیف که ترافیک بازیکن با کیفیت بارسا خیلی زیاده امسال بارسا پر قدرت ترین نیمکت دنیا رو داره با دمبله کوتینیو آرتور ملو رافینیا نتو اومتیتی روبرتو و ....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج