۸۹۳۸۰۱
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

انقلاب مورینیو برای بازگشت به فوتبال

ژوزه مورینیو سرمربی نامدار پرتغالی فاش کرد که برای بازگشت موفقیت‌آمیز به فوتبال دست به تغییرات زیادی در تفکرات خود زده و حتی دستیارانش را به طور کامل تغییر داده است.

مدال: ژوزه مورینیو سرمربی نامدار پرتغالی فاش کرد که برای بازگشت موفقیت‌آمیز به فوتبال دست به تغییرات زیادی در تفکرات خود زده و حتی دستیارانش را به طور کامل تغییر داده است.

هشت ماه پیش بود که «ژوزه مورینیو» از هدایت منچستریونایتد برکنار شد و پس از آن علیرغم داشتن چند پیشنهاد، هدایت هیچ تیمی را برعهده نگرفت اما حالا از تغییرات خود در تیم بعدی‌اش سخن گفته است.

انقلاب مورینیو برای بازگشت به فوتبال

آقای خاص در همین رابطه فاش کرده که در مدت زمان غیبت خود در فوتبال به دنبال تغییر در شیوه‌های مربیگری خود بوده و حالا کمک‌های جدید خود را مشخص کرده است.

سرمربی پرتغالی در این خصوص در مصاحبه با «اسکای اسپورتس» گفت: «من از هیچ چیز پشیمان نیستم. اگر من از گذشته‌ام پشیمان باشم کسانی که از من کمتر موفقیت داشته‌اند چگونه به کار ادامه دهند؟ شما همیشه می‌توانید حسرت بخورید اما باید از آن گذر کنید! من دوران فوق‌العاده‌ای داشتم. هنوز 56 سال دارم و یک بچه هستم.

از چارلز داروین به خوبی آموخته‌ام که همیشه بهترین؛ قوی‌ترین و باهوش‌ترین نیست، بهترین کسی‌ست که با تغییرات به بهترین شکل کنار می‌آید. تغییرات همیشه در مسیر پیشرفت نیست و گاهی به بدتر شدن منتج می‌شود اما درک کردن تغییر و آداپته شدن با آن بسیار اهمیت دارد و من در حال حاضر واقعاً به تغییر و تحول در اندیشه‌هایم فکر می‌کنم.»

سرمربی پیشین رئال مادرید و چلسی در مدت زمان دوری خود از میادین مشغول آماده کردن خود برای بازگشت به فوتبال با کادرفنی جدید بوده؛ او هر کجا که پا گذاشت - از زمان حضور در پورتو گرفته تا چلسی - دستیار وفادارش «روی فاریا» را همراه خود می‌برد اما او به تازگی به جرگه سرمربیان پیوسته و هدایت الدحیل قطر را برعهده گرفته است.

آقای خاص نیز اکنون به فکر افتاده تا با چهره‌های جدیدی کار کند: «من تمام وقت مطالعه می‌کنم، می‌اندیشم و به نوآوری و ایجاد انقلاب اعتقاد دارم.

ورزش‌های جدیدی را بررسی کرده‌ام، با کمک‌های جدیدم ملاقات‌های فراوانی داشته‌ام و باید بگویم که آنها با دستیارهای پیشین من تفاوت‌های بسیار زیادی دارند زیرا به نظرم زمان تغییر فرا رسیده بود.

بحث من بحث شخصی نیست بلکه از لحاظ مسائل علمی و انگیزشی به نظرم زمان تغییر بود. ما با هم صحبت کرده و شرایط را بررسی کرده‌ایم و همین حالا آماده کار جدید هستیم.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این رسانه مدال کلا هرچی خبر کار میکنه دروغه و یکی از رسانه های زردی که فقط مشغول حاشیه ددست کردن برای پرسپولیس.البته این رسانه زرد برای چوستقلالیا خیلی خوبه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج