۸۹۳۸۱۲
۶ نظر
۵۰۱۹
۶ نظر
۵۰۱۹
پ

اخاذی از عطاری‌ها با کلت برتا!

با دستگیری عاملان مسلح اخاذی از عطاری‌های مشهد، مشخص شد که افرادی با جعل عنوان مامور اطلاعات سپاه و نیرو‌های تعزیرات حکومتی، فروشندگان غیرقانونی دارو‌های ترک اعتیاد را سرکیسه می‌کردند.

روزنامه خراسان: چند روز قبل، نیرو‌های سپاه حر مشهد به اطلاعاتی دست یافتند که نشان می‌داد افرادی با جعل عنوان مامور اطلاعات سپاه حر و نیرو‌های تعزیرات حکومتی مشهد به رشوه گیری و اخاذی از عطاری‌هایی اقدام می‌کنند که به طور غیرقانونی در فروش دارو‌های ترک اعتیاد نقش دارند.

با به دست آمدن این سرنخ‌ها و باتوجه به اهمیت وحساسیت موضوع که تخریب چهره سربازان گمنام در اطلاعات سپاه و نیرو‌های خدوم تعزیرات حکومتی را نشانه رفته بود، گروه ویژه‌ای از نیرو‌های زبده اطلاعات سپاه حر مشهد با هماهنگی و نظارت مستقیم قاضی حسین دشتی (جانشین دادسرای انقلاب مشهد) وارد عمل شدند و با کسب مجوز‌های قضایی تحقیقات میدانی گسترده‌ای را در این باره آغاز کردند.

اخاذی از عطاری‌ها با کلت برتا!

بررسی‌های مقدماتی حاکی از آن بودکه عاملان اخاذی از عطاری‌ها حتی هنگام ارتکاب جرم نیز صورت جلسه‌های صوری تنظیم می‌کنند تا فروشنده دارو‌های غیرمجاز را برای گرفتن پول بیشتر در حالتی از ترس و اضطراب قرار دهند. تحقیقات ماموران اطلاعات سپاه حر مشهد که از مناطق قاسم آباد و هاشمیه آغاز شده بود در نهایت به منطقه کوی امیرالمومنین (ع) رسید جایی که بررسی‌های غیرمحسوس و پوششی آنان نشان می‌داد قرار است عاملان اخاذی متصدی یکی دیگر از عطاری‌های مشهد را سرکیسه کنند بنابراین ماموران سپاه حر محل مذکور را به محاصره درآوردند و منتظر ورود مامور قلابی شدند.

اخاذی از عطاری‌ها با کلت برتا!

عقربه‌های ساعت ۱۷:۲۰ را نشان می‌داد که مردی میان سال وارد عطاری شد و پس از مدتی با گرفتن ۴۵۰ هزار تومان پول نقد در حالی از فروشگاه خارج شد که قرار بود مبلغ یک میلیون و پانصد هزار تومان برای چشم پوشی از فروش دارو‌های غیرمجاز دریافت کند.

در همین حال ماموران اطلاعات که با همکاری نیرو‌های تجسس کلانتری آبکوه مشهد وارد عملیاتی هماهنگ شده بودند با کسب دستوری از سوی قاضی دشتی، مرد ۵۴ ساله را به طور غافلگیرانه دستگیر و به داخل خودروی پلیس هدایت کردند.

این مرد که ناباورانه به نیرو‌های انتظامی و اطلاعاتی سپاه حر مشهد خیره شده بود، در همان دقایق اولیه بازجویی لب به اعتراف گشود و عامل اصلی اخاذی از عطاری‌ها را لو داد. این مرد که «محمد» نام دارد گفت: قرار بود تا دقایقی دیگر مرد عطار باقی مانده پول را کارت به کارت کند به همین دلیل نیز «بهروز- گ» پای عابر بانک منتظر واریز پول است. گزارش خراسان حاکی است: به دنبال اعترافات این مرد بلافاصله نیرو‌های مشترک تجسس کلانتری آبکوه و اطلاعات سپاه حر مشهد موفق شدند عامل اصلی اخاذی‌های مسلحانه را چند خیابان بالاتر از محل وقوع جرم و پای دستگاه عابر بانک دستگیر کنند.

در بازرسی از خودروی پراید مورد استفاده متهمان، یک قبضه کلت جنگی برتا به همراه ۱۱ تیر فشنگ جنگی و برگه‌های صورت جلسه صوری به همراه مقادیر زیادی قرص و شربت متادون و ترامادول (دارو‌های ترک اعتیاد) کشف و ضبط شد؛ بنابراین گزارش، با انتقال متهمان به مقر انتظامی، تحقیقات درباره جرایم احتمالی دیگر متهمان درحالی آغاز شد که تاکنون با هماهنگی اتحادیه عطاران و دارو‌های گیاهی چهار تن از فروشندگانی که طعمه عاملان اخاذی قرار گرفته بودند، از آن‌ها شکایت کرده اند، شناسایی دیگر مال باختگان نیز درحالی ادامه دارد که متهم اصلی پرونده با صدور قرار قانونی مناسب روانه زندان شده است تا بررسی‌های بیشتر درباره زوایای پنهان این پرونده حساس ادامه یابد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      میگه نیروهای خدوم تعزیرات حکومتی.! آیا شما خدمتی دیدین از این نیروها!!! ؟؟؟!!!!

    • بدون نام

      میگه نیروهای خدوم تعزیرات حکومتی.! آیا شما خدمتی دیدین از این نیروها!!! ؟؟؟!!!!

    • بی نام

      دقت کردید هرچی زورگیری و فساده مشهده!!!به قول بابابزرگ مرحومم که میگفت اگر آن حرمت آقا نباشه ،خراسان کافرستان میتوان گفت.

      پاسخ ها

      • khoseoshahi

        گرفتار شدم بین این مردم دغل باز عصبی خشک .نمیدونین چقد کلک و حقه باز و بی دین و ایمون و بی وجدان تو این شهر میبینم.خدا کمکم کنه

    • نااشنا

      چرا این حیوانات رو شطرنجی میکنید

    • mehdiarastoo

      بنده خدا هر عطاری که رفته با پول برگشته ، تو این خبر دو مجرم وجود داره ،عطار مواد فروش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج