جاباما
۸۹۳۹۰۶
۹ نظر
۵۰۰۰
۹ نظر
۵۰۰۰
پ

حسین ماهینی: لیست مازاد؛ کار خودی‌هاست!

مدافع پرسپولیس بعد از مدت‌ها سکوت درباره شایعاتی که علیه‌اش شکل گرفته بود، نسبت به آن واکنش نشان داد.

ورزش سه: حسین ماهینی برای چهارمین فصل متوالی به عنوان کاپیتان دوم در تیم پرسپولیس حضور دارد. ماهینی که در این سال ها مدافع راست اصلی تیم پرسپولیس بوده، در اولین بازی پیش فصل سرخپوشان دچار آسیب دیدگی شد و به همین خاطر چند هفته را از دست داد. همچنین مصدومیت او شایعاتی را برایش به وجود آورد که حالا در گفتگو با ورزش سه به آن ها پرداخته است.

* درباره مصدومیتت صحبت کن، شایعات زیادی را به وجود آورد.

شرایط بدنی من خدا را شکر خوب است. کارهای بدنسازی را با بدنسازمان آغاز کرده ام تا خودم را برسانم. باید بگویم که مصدومیت من برای بازی با نیروی زمینی بود که یک صحنه پریدم و روی پایم آمدم پایین که درد گرفت. با دکتر صحبت کردیم و گفت که باید پنج شش هفته استراحت کنی و پایت تقویت شود تا دوباره برگردی. چیز خاصی نبود و خدا را شکر حدودا ۴ هفته سپری شده و دو هفته ی دیگر صد در صد آماده بازی می‌‌شوم.

* یکی از توییت های تو در ماه های اخیر توجه خیلی ها را به خود جلب کرد. تو نوشته بودی برانکو برمی‌‌گردد اما برنگشت.

ببینید ما اخر فصل قبل که صحبت می‌ کردیم آقای برانکو راجع به سال آینده هم صحبت می‌‌کرد و حتی یک جلسه هم گذاشت و گفت همه ی شما قرارداد دارید و من هم قرارداد دارم. صحبت سال آینده را هم می‌کردیم و حتی یکی دو تا از بچه ها قرارداد نداشتند که گفت تمدید می‌‌کنید و آن توییتی هم که من زدم صحبت های خود آقای برانکو بود که در فینال جام حذفی اهواز بعد قهرمانی زمان استراحت‌مان را مشخص کرد و گفت فلان تاریخ سر تمرین باشید و اینکه استنباط همه ی ما این بود که آقای برانکو بر می‌گردد.

نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد در آن چند روز استراحت و چه صحبت هایی بین مدیران باشگاه و برانکو شد که باعث جدایی برانکو شد ولی توییتی که من زدم دقیقا صحبتی بود که خود آقای برانکو در رختکن انجام داد و همه هم بودند و این حرف را شنیدند.

* نظرت درباره گابریل کالدرون چیست؟ او چه نگاهی به دفاع دارد؟

آقای کالدرون را فکر می‌ کنم یکی از مربیان خوب است. در زمان بازی هم جزو بهترین‌های آرژانتین بود و در موقعیت خط دفاع کار کرده و شرایط را هم در این منطقه از زمین می‌ داند. خوب بودنش را می‌ توان هم از تمرینات و هم از سبک بازی تیم‌مان فهمید که تقریبا هجومی‌ است. همه در فاز مسئولیت پذیری هستیم و ایشان هم حرف هایی که در تمرینات می‌ زنند را از ما می‌ خواهند.

* در خصوص شایعات اطراف خودت هم صحبت می‌ کنی؟

ما که می‌ دانستیم چه کسانی و با چه اهدافی این شایعات را درست می‌ کنند. اگر یادتان باشد از آخر فصل هم شروع کردند حاشیه سازی و شایعه درست کردن ها، اکثرشان هم پرسپولیسی و خودی بودند و باعث می‌ شدند حاشیه وارد تیم شود. شایعاتی را هم برای من و جلال درست کردند که ما گوشمان از این حرف ها پر بود، آن ها می‌ خواستند تیم را خراب کنند اما خدا را شکر نتوانستند.

از آخر فصل و شروع فصل جدید این کارها را به شدت انجام دادند، البته اتفاقی هم قرار نبود بیفتد اما یک سری سایت ها و پیج ها بودند که نمی‌ دانم می‌ خواستند خودنمایی کنند یا دشمنی را نشان بدهند. ولی چیزی که می‌ دانم این است که وقتی شما کاپیتان های تیم را هدف می‌ گیرید یعنی مشکل‌تان تیم است نه بازیکن.

* وضعیت تیم چطور است؟ آیا به قهرمانی امید دارید؟

شرایط ما بعد از رفتن آقای برانکو خوب نبود اما کم کم تیم جمع شد و خدا را شکر اکثر بچه ها هم ماندند و اسکلت تیم هم حفظ شد و با اضافه ۲-۳ نفر از بچه ها فکر می‌ کنم شرایط خوب شده باشد. ما در پرسپولیس سه سال است که قهرمان می‌ شویم و امسال هم هوادارانمان به حق انتظار قهرمانی دارند، ما مطمئنا برای قهرمانی لیگ را شروع می‌ کنیم و امیدوارم با کم کردن حاشیه ها، به هدفمان برسیم.

فکر می‌ کنم فقط حواشی به تیم ما ضربه می‌ زند و این را دشمنان هم فهمیده اند که از لحاظ فنی نمی‌ توانند با ما مبارزه کنند و مجبورند حواشی را وارد تیم کنند. ما باید هم خودمان هم هواداران و هم باشگاه این را مدنظر بگیریم که فقط حواشی می‌ تواند پرسپولیس را از قهرمانی دور کند.

* یک عده هم می‌ گفتند شما لیست مازاد را تعیین کردید!

این حواشی را از پارسال آغاز کردند و اول امسال هم آن را تشدید کردند. اول می‌ گفتند ما در لیست مازاد هستیم و هرروز مطلب می‌ زدند و هرروز اخبار کذب منتشر می‌ کردند و می‌ گفتند این ها فلان کار را می‌ کنند در صورتی که اصلا اینطور نبود. با دروغ ها می‌ خواستند تیم را به حاشیه ببرند. تمام آن صحبت هایی که درباره ما می‌ کردند را تکذیب می‌ کنم و ما نقشی در چیزی نداشتیم اما هواداران هم می‌ دانند که آن ها می‌ خواستند ما را خراب کنند.

یکسری ما را گذاشته بودند در لیست مازاد و دشمنی می‌ کردند چون می‌ دانستند ما کاپیتان تیم هستیم و یک سری حواشی را جمع می‌ کنیم و شاید این برای یک سری ها بد بود و شاید ما جلوی یک سری را گرفتیم که به تیم نزدیک نشوند. می‌ خواستند به تیم نزدیک شوند تا ضربه بزنند اما ما جلوی آن ها را گرفتیم و شاید دشمنی شان هم به همین خاطر بود.

* سرانجام هم چند بازیکن از تیم جدا شدند.

سروش و شایان و بچه هایی که از تیم جدا شدند خیلی برای تیم زحمت کشیدند. هم ما و هواداران فکر نکنم از یادمان برود زمانی را که تیم محروم بود و با ۱۱-۱۲ بازیکن بازی می‌ کردیم و در مسابقات پرفشار حاضر بودیم و اکثر بچه ها با درد بازی می‌ کردیم و واقعا سروش و شایان هم زحمت زیادی کشیدند و امیدوارم در تیم جدیدشان موفق باشند.

* قول قهرمانی می‌ دهید؟

هر سال برای ما سخت تر شد. ما سال اولی که قهرمان شدیم سال بعد یک مقدار شرایط را سخت کردند و پارسال هم که دیگر اوج سختی های ما بود که توانستیم قهرمان شویم. از همه طرف به ما فشار آوردند و اذیت کردند اما خداراشکر فکر می‌ کنم خدا به دل هواداران نگاه کرد و باعث شد قهرمان شویم.

امسال هم سال سختی است و ۵-۶ مدعی حضور دارند و سال سال سختی است. تیم ما خوب است اما قول نمی‌ دهیم و فقط مثل ۳-۴ سال اخیر می‌ گوییم که با تمام وجودمان مثل همیشه برای پرسپولیس بازی می‌ کنیم و دلشان را شاد می‌ کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      قبول کنید تو وجلال دیگه بدرد نمی‌خورید بایک خدا حافظی خوشحال مان کنید تاکه حیا کن رهاکن شروع نشده برین از پرسپولیس

      پاسخ ها

      • m.i.s

        تو بی جا میکنی همچی نظر ناچخته ای بدی..اینها ستون تیم،بزرگ تیم، و سوپاپ‌ رفع حاشیه هستن...شایدهم تو کیسه باشی چنینن نظری میدی

      • بدون نام

        صد درصد کیسه کشه

      • حمید

        نظرت رو برای خودت نگه دار دوست عزیز

    • بدون نام

      کجای کاری برادر جلال بهترین دفاع لیک هست ولی ماهینی با توجه به مصدمیت های زیاد بهتر است خدا حافظی کند

      پاسخ ها

      • اس اس

        آره داداش بهترین تیم سالمندان رو دارید لنگ شده خانه سالمندان خهخخخ

    • بدون نام

      کجای کاری برادر جلال بهترین دفاع لیک هست ولی ماهینی با توجه به مصدمیت های زیاد بهتر است خدا حافظی کند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        جفتشونم عالین چون تعصب دارن به کیسه کشا هم ربطی نداره که میان در غالب طرفدار پرسپولیس نظر مفت میدن پرسپولیسی باهوش تر از این حرفهاست

    • چُسپلیس

      ماهینی یک آدم زرنگ و با سیاست است چون حدود سه چهار ساله که در تیم پرسپولیس به علت مصدومیت نیمکت نشین شده ولی هر سال یه پول کلانی از باشگاه میگیره . اونوقت همین آقای ذبل خان خودش رو همه کاره باشگاه میدونه . به این کار میگن پول یامفت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج