جاباما
۸۹۳۹۱۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پورموسوی: بازی در چمن مصنوعی را تمرین کردیم

سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان ایران معتقد است تورنمنت کافا می تواند فرصت خوبی برای پیاده سازی برنامه های تاکتیکی و تقویت هماهنگی اعضای تیم باشد.

خبرگزاری فارس: سیروس پورموسوی در پایان اردوی آماده سازی تهران اظهار داشت:خوشبختانه اردوی بسیار خوبی را در تهران برگزار کردیم. تست های آمادگی جسمانی و آزمون های لازم انجام شد ، پس از آن چند جلسه تمرین بسیار مفید داشتیم و البته متاسفانه بعضی از بازیکنان را به دلیل مصدومیت از دست دادیم. با این وجود طبق قوانین مسابقات تنها می توانیم با ۱۸ بازیکن وارد رقابت ها شویم و بر همین اساس نفرات نهایی را انتخاب کردیم.

سرمربی جوانان اضافه کرد:بخش پایانی اردوی ما در تهران انجام یک مسابقه تدارکاتی بود. با توجه به اینکه بازی های کافا در زمین چمن مصنوعی برگزار می شود ما هم مسابقه تدارکاتی مورد نظر را در شرایط مشابه و در زمین چمن مصنوعی مرکز ملی برگزار کردیم که برابر شهدای کیوج قرار گرفتیم و بازی خوبی برای آزمایش توانایی نفرات بود و به این شکل بازی در این زمین را هم تمرین کردیم.

پورموسوی همچنین گفت:تورنمنت کافا فرصت بسیار خوبی است که با ترکیب اصلی خودمان به انسجام و هماهنگی کامل برسیم همچنین برنامه های تاکتیکی مورد نظر را اجرا کنیم. قطعا هدف اول بالا بردن تجربه و میزان آمادگی تیم است که در کنار آن به فکر کسب نتیجه مناسب هم خواهیم بود چرا که هر پیروزی اعتماد بنفس و خودباوری تیم را بالا می برد و ما هم تلاش می کنیم به این هدف در بازی های پیش روی دست یابیم و به بهترین شکل از این تورنمنت استفاده کنیم.

گفتنی است تیم ملی فوتبال جوانان ایران شامگاه چهارشنبه از طریق مشهد مقدس راهی دوشنبه پایتخت تاجیکستان خواهد شد تا در تورنمنت کافا حضور پیدا کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج