جاباما
۸۹۳۹۲۷
۱۱ نظر
۵۰۰۴
۱۱ نظر
۵۰۰۴
پ

دین‌محمدی: دعا می‌کنم تیم محبوبم برنده دربی باشد

سیروس دین‌محمدی، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران گفت: دوست دارم در دربی پایتخت تیم استقلال بتواند پرسپولیس را شکست دهد.

خبرگزاری میزان: سیروس دین‌محمدی درباره قرعه‌کشی لیگ برتر و حریفان استقلال در هفته‌های ابتدایی لیگ برتر اظهار داشت: شاید بازی اول مقابل ماشین‎سازی برای استقلال آسان باشد اما تقابل با فولاد و البته دربی پایتخت در هفته‎های ابتدایی، کار را سخت می‌کند. با این حال فکر می‌کنم اگر استقلال بتواند در اولین بازی خود به پیروزی برسد،شرایطش بهتر می‌شود.

وی درباره تغییر در لیست بازیکنان استقلال و میزان هماهنگی در این تیم قبل از شروع فصل نوزدهم، گفت: به طور طبیعی ۵ تا ۶ هفته استقلال فرصت دارد تا بازیکنانش به هماهنگی بیشتری دست یابند. از حالا نمی‎توان در مورد میزان هماهنگی این تیم صحبت کرد زیرا این موضوع نیاز به زمان بیشتری دارد و تا وقتی استراماچونی تیمش را در لیگ محک نزند، نمی‎توانیم از شرایط واقعی استقلال اطلاع پیدا کنیم.

پیشکسوت استقلال درباره وعده فتحی مبنی بر موفقیت در ۳ جام پیش‎رو، تصریح کرد: برای پاسخ به این سوال، باید در نظر داشته باشیم که برخی بازیکنان فصل گذشته، از جمع آبی‎پوشان جدا شدند ولی از سوی دیگر، جذب مهره‎های جدید در کنار کادرفنی ایتالیایی و سرشناس می‎تواند به استقلال در جهت کسب موفقیت در لیگ کمک کند. همچنین آنها تمرینات پیش از شروع فصل را خوب و منظم آغاز کرده‎اند و این موضوع می‎تواند قدرت و تمرکز تیم را بالا ببرد. من هم معتقدم استقلال با استراماچونی شانس زیادی برای کسب موفقیت در این فصل دارد.

دین‌محمدی در پاسخ به این سوال که دربی پایتخت را چطور پیش‌بینی می‌کند، گفت: از حالا زود است در خصوص دربی صحبت کنیم، اما دوست دارم تیم محبوبم برنده دربی شود.

وی درباره اینکه بازیکنان جدید می‌توانند به استقلال کمک کنند یا خیر، گفت: امیدوارم با آمدن این بازیکنان شرایط برای استقلال بهتر از فصل قبل شود. از شیخ دیاباته هم شناخت چندانی ندارم اما باید منتظر بمانیم بازی‌ها شروع شود و آن موقع بتوانیم بهتر درباره این بازیکن نظر بدهیم.

پیشکسوت استقلال درباره عملکرد استراماچونی اظهار داشت: استراماچونی مربی باکلاسی است و خوشبختانه حاشیه کمی هم دارد. به نظر من این مربی تمرکزش را روی موفقیت تیم گذاشته و باید بگویم سبکی که در پیش گرفته را دوست دارم. مطمئنم او می‌تواند در استقلال موفق شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      از کجا معلوم تیم محبوبت پرسپولیس نیست

    • بدون نام

      از کجا معلوم تیم محبوبت پرسپولیس نیست

    • بدون نام

      دعا و بعدش فرار به ترکیه

    • بدون نام

      دعا و بعدش فرار به ترکیه

    • الهواز الحبیبه

      آره از عقب

      پاسخ ها

      • بدون نام

        انشاالله لنگ سوراخ

    • بدون نام

      پیر شدی هزیون میگی !!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        لطفا احترام زبان یکدیگر باشید در شان ما ایرانیها نیست واقعا شرم‌آور

    • ع

      تا لیگ قرعه کشی نبود همه چس تقلالیا کری میخوندن ههههه الان که فهمیدن هفته چهارم دوچرخه سواری داریم .ایستادن دست به دعا ما هم دعا میکنیم لیگ زود شروع بشه باتون بریم امامزاده براتون دعا کنیم کم تربزنین

    • PS

      دعا دوسر داره دیدی رفتی زیرش دوباره

    • بدون نام

      آرزو بر کیسه کشان عیب نیست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج