۸۹۳۹۳۱
۲ نظر
۵۰۷۴
۲ نظر
۵۰۷۴
پ

اسموتی هلو انبه و توت فرنگی؛ جمع خوبان همه در یک‌جا

اسموتی هلو انبه با توت فرنگی یک اسموتی لاکچری و بسیار خوش طعم است که همانند رویای باغ نیمه شب لذت بخش و به یاد ماندنی است. این یک اسموتی تابستانی با طعم‌های متنوع و میوه‌های رنگارنگ است که این مجموعه رنگی دست به دست هم داده یک اسموتی فوق العاده خوش طعم را می‌سازند.

برترین‌ها: اسموتی هلو انبه با توت فرنگی یک اسموتی لاکچری و بسیار خوش طعم است که همانند رویای باغ نیمه شب لذت بخش و به یاد ماندنی است. این یک اسموتی تابستانی با طعم‌های متنوع و میوه‌های رنگارنگ است که این مجموعه رنگی دست به دست هم داده یک اسموتی فوق العاده خوش طعم را می‌سازند.

اگر با دیدن کارتون مگ مگ خیلی دلتان هوس اسموتی ساحلی می‌کرد و می‌خواستید بدانید چگونه می‌توان به آن دست پیدا کرد این یکی می‌تواند شما را به آن خواسته نزدیک کند. در این اسموتی مجموعه‌ای از رنگ‌ها و طعم‌ها همگی با هم در یک جا جمع شده‌اند تا یک اسموتی ساحلی را به شما بدهندکه با آن، روزتان را به بهترین نحو ممکن شروع کنید.

اسموتی هلو انبه توت فرنگی یک اسموتی سالم و مقوی

فقط قدری به مواد تشکیل دهنده فکر کنید تا ببینید چه چیزی در انتظار شماست. ترکیبی از طعم‌ها رو نگ‌های زیبا؛ زرد، قرمز، نارنجی و کرمی. هر کدام از این‌ها به تنهایی عالی هستند و وقتی که همه این خوب‌ها در کنار هم باشند چه می‌شود. انبه از آن میوه‌های خوشمزه‌ای است که من شدیدا به آن علاقه دارم و اخیرا اگر یک روز بیرون بروم خواهرم بلافاصله می‌پرسد امروز هم انبه خریدی یا نه.

خب من سعی می‌کنم ارزانترین نوع انبه را انتخاب کنم که هم اقتصادی است و هم به دلیل زیادی رسیده بودن طعم شیرین‌تر و خوشمزه‌تری دارد. یکی از چیز‌های خوشمزه‌ای که می‌توان با انبه درست کرد، میلک شیک انبه و یا شیر انبه است که من دومی را ترجیح می‌دهم، چون افزودن بستنی و درست کردن میلک شیک تا حدودی طعم عالی انبه را خنثی می‌کند و این چیزی نیست که من دوست داشته باشم.

اسموتی هلو انبه و توت فرنگی؛ جمع خوبان همه در یک‌جا

هلو یکی دیگر از میوه‌های لطیف و خوشبوی تابستانی است که اغلب اوقات بویش بیشتر توجه ما را به خود جلب می‌کند. بویی که یادآور لطافت کرم‌های مرطوب کننده خوب است. این میوه نرم و خوشمزه استفاده‌های بسیاری دارد از کابلر هلو گرفته تا انواع اسموتی و حتی در صورت گیاهخوار بودن توصیه می‌کنم که هسته هلو را داخل شیر گیاهی‌تان بگذارید تا طعم خوبی به آن بدهد. بله این میوه وجودش در هر اسموتی و نوشیدنی تضمین کننده طمی خوب است.

من برای درست کردن اسموتی معمولا از شیر بادام یا شیر حیوانی و گاهی هم ماست چکیده استفاده می‌کنم تا غلیظ و خامه‌ای باشد، اما در اینجا ما از آب میوه استفاده کردیم تا هم کاملا میوه‌ای باشد و هم رنگ‌های میوه به وسیله سفیدی لبنیات خنثی نشود. شما به این ترتیب بیشتر شیرینی میوه و طعم آن‌ها را احساس خواهید کرد و یک نسخه دقیق و طلایی خواهید داشت.

این اسموتی سرشار از انواع ویتامین‌ها و مواد مغذی است. بعضی از میوه‌های موجود در آن حتی حاوی پروتئین هستند که به غنای غذایی آن می‌افزاید. استفاده از این اسموتی برای صبح همانند فرستادن تعداد زیادی از بمب‌های آنتی اکسیدانی به مصاف رادیکال‌های آزادی ست که قصد دارند سلول‌های ما را پیر و خسته کنند. این یک نسخه عالی برای پوست زیبایتان نیز هست که همانند هلو زیبا خواهد شد. پیشنهاد می‌کنم به جای خوردن کیک و شیرینی به هنگام صبح از این اسموتی عالی استفاده کنید. به نظر می‌آید گران قیمت باشد، اما ارزش امتحان کردن را دارد. من که حاضرم بخش زیادی از حقوقم را بخاطر چیز‌هایی عالی بدهم و از بعضی موارد عادی چشم پوشی کنم.

مواد تشکیل دهنده اسموتی هلو انبه توت فرنگی

برای درست کردن اسموتی هلو انبه توت فرنگی به این مواد نیاز دارید.

  • قطعات خرد شده انبه یخ زده
  • توت فرنگی یخ زده
  • برش‌های هلوی تازه
  • موز
  • آب آناناس سرد

مواد لازم:

  • انبه خرد شده: ۱ و ۱/۲ پیمانه فریز شده
  • توت فرنگی یخ زده: ۱ و ۱/۲ پیمانه
  • هلوی تازه: ۱ پیمانه، برش زده
  • موز کاملا رسیده: ۱ عدد
  • آب آناناس سرد: ۲ پیمانه

اسموتی هلو انبه و توت فرنگی؛ جمع خوبان همه در یک‌جا

طرزتهیه:

۱. کلیه میوه‌های تازه و یخ زده را به همراه آب میوه داخل پارچ مخلوط کن بریزید و خوب مخلوط و پوره کنید تا زمانی که اسموتی هلو به غلظت دلخواه‌تان برسد. این بستگی به چیزی دارد که در مخلوط کن می‌ریزید. ممکن است لازم باشد گاهی مواد را با اسپاتول یا لیسک به سمت پایین مخلوط کن هدایت کنید. بخاطر داشته باشید که برای درست کردن آن حتما از مخلوط کن پارچی استفاده کنید، غذاساز همانند مخلوط کن عمل نخواهد کرد.

اسموتی هلو انبه و توت فرنگی؛ جمع خوبان همه در یک‌جا

۲. اسموتی را داخل لیوان ریخته و سرو کنید. می‌توانید روی آن را با نعناع یا هر چیز دیگری که خواستید تزئین کنید. همچنین می‌توانید چند برش هلو را هم داخل ته لیوان بریزید تا جلوه بیشتری به اسموتی بدهد.

اسموتی هلو انبه و توت فرنگی؛ جمع خوبان همه در یک‌جا

نکات مهم

  • استفاده از میوه‌های یخ زده علاوه بر اینکه باعث به دست آمدن مخلوطی سرد و خوشمزه می‌شود موجب غلیظ شدن اسموتی و خارج شدن طعم میوه‌ها به طور کامل می‌شود؛ به این ترتیب اسموتی شما خوش طعم‌تر خواهد شد.
  • اگر آب آناناس در اختیار ندارید می‌توانید از آب پرتقال یا آب سیب استفاده کنید این‌ها هم به همان اندازه خوب هستند. یا اینکه سعی کنید از مخلوط آب میوه استوایی استفاده کنید فقط اینکه مطمئن باشید که آب میوه از نوع واقعی و مرغوب است و شکر اضافه نداشته باشد. آب هویج توصیه نمی‌شود، چون رنگ نارنجی آن به شدت بر سایر رنگ‌ها غلبه دارد.
  • می‌توانید اضافه اسموتی را فریز کنید و برای استفاده‌های بعدی نگه دارید. یکی از بهترین راه‌های برای فریز کردن، ریختن آن در قالب یخ سیلیکونی و سپس گذاشتن این قالب‌های میوه‌ای در کیسه زیپ لاک و در فریزر است. در صورتی که به دنبال راحتی هستید می‌توانید آن را در ظرف مخصوص فریزر بریزید و فریز کنید و موقع استفاده بعدی بگذارید تا ذوب شده و آماده نوشیدن شود، اما در صورت استفاده از قالب یخ می‌توان آن را بلافاصله از فریزر داخل پارچ مخلوط کن بریزید.
  • موز خیلی رسیده شیرین است و در اصل شیرین کننده اسموتی هلو انبه است.
  • نسبت میوه‌ها به دلخواه شما قابل تغییر است. اگر بخواهید طعم هلوی قوی‌تری داشته باشید می‌توانید هلوی بیشتری اضافه کنید. برای طعم بیشتر توت فرنگی هم به همین ترتیب توت فرنگی بیشتر بریزید.
  • حواستان باشد که حتما آب میوه شما سرد باشد نه یخ زده.

منبع: cookingclassy

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مسخره.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اسم‌بابات اصغره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج