۸۹۳۹۴۴
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

وداع بازیکنان منچسترسیتی با سانه

هم‌تیمی‌های لروی سانه در منچسترسیتی با این بازیکن آلمانی که در مسیر پیوستن به بایرن مونیخ است، وداع کردند.

خبرگزاری تسنیم: لروی سانه که در بازی اخیر منچسترسیتی مقابل لیورپول در جام خیریه انگلیس دچار مصدومیت شد، گفته می‌شود در آستانه بازگشت به فوتبال باشگاهی آلمان است. بر اساس گزارش روزنامه آلمانی «AZ» بازیکنان منچسترسیتی با لروی سانه وداع کرده‌اند، این در حالی است که بال پیشین شالکه در مسیر پیوستن به بایرن مونیخ قرار داد. طبق این گزارش بال آلمانی من‌سیتی با قراردادی پنج ساله و با دستمزد سالیانه ۱۸ میلیون یورو به باواریایی‌ها ملحق خواهد شد.

نشریه آلمانی «بیلد» هم خبر داد باشگاه بایرن مونیخ که مذاکراتش با منچسترسیتی برسر به خدمت گرفتن سانه ۲۳ ساله ادامه دارد، جویای وضعیت مصدومیت این بازیکن از باشگاه من‌سیتی شده، اما طرف انگلیسی از اظهارنظر در این خصوص طفره رفته است و همین باعث شده تا میزان جدیت مصدومیت این بال آلمانی مبهم باقی بماند.

در سوی دیگر باشگاه منچسترسیتی از باشگاه بایرن مونیخ خواسته به انتقال لروی سانه به آلیانتس آره‌نا سرعت ببخشد تا بتواند پیش از بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی جاری در انگلیس که فردا - پنجشنبه - است، جانشین این بازیکن را جایگزین کند. گفته می‌شود انتقال سانه به جمع سرخپوشان مونیخی با رقمی بیش از ۱۰۰ میلیون یورو عملی خواهد شد.

همچنین نشریه آلمانی «بیلد» مدعی شد روبرت لواندوفسکی که فصل گذشته با به ثمر رساندن ۲۲ گل عنوان آقای گلی بوندس‌لیگا را از آن خود کرد از مسئولان این باشگاه آلمانی خواسته به منظور افزایش کارایی وی در زمین، سه بازیکن جدید به خدمت بگیرند که لروی سانه، یک بال دیگر و یک هافبک میانی مدنظر این مهاجم لهستانی است.

خبر دیگر از بایرن مونیخ اینکه این باشگاه، دنی روهل را به عنوان آنالیزور به کادر فنی نیکو کواچ اضافه کرد. روهل پیش از این به عنوان آنالیزور با رالف هازن‌هوتل در راسنبال لایپزیگ و ساوتهمپتون کار کرده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      سانه تو لیگ جزیره گل قهرمانی منچسترسیتی رو به لیورپول زد و منچسترسیتی باید این قهرمانی رو مدیون سانه باشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج