۸۹۴۰۳۵
۵ نظر
۵۰۰۲
۵ نظر
۵۰۰۲
پ

خلیلی: جذب مهاجم خوب کار سختی است

پرسپولیس یکی از سخت ترین قرعه ها را در لیگ نوزدهم دارد اما این تیم برای دفاع از سه عنوان قهرمانی اش باید از این بازی های دشوار امتیازات لازم را بگیرد.

ورزش سه: قرعه کشی رقابت های لیگ نوزدهم بیش از هرچیز تحت تاثیر قرعه دشوار پرسپولیس قهرمان دوره قبل مسابقات قرار گرفت چرا که این تیم در شش هفته ابتدایی باید با ۴ مدعی اصلی این فصل بازی کند. محسن خلیلی سرپرست تیم پرسپولیس در این ارتباط و اینکه دربی پایتخت مقابل استقلال در هفته چهارم برگزار می شود گفت:« دربی جذابیت های خاص خودش را دارد و فرقی ندارد که در کدام هفته برگزار شود.»

او افزود:« شاید چون مردم عادت کرده بودند این بازی را زمانی ببینند که لیگ داغ تر شده ، شاید از بازی در هفته های ابتدایی تعجب کرده اند. اما من فکر می کنم شرایط دو تیم یکسان است و بازیکنان دو تیم آمادگی کامل برای این بازی را دارند. بازیکنان می خواهند بهترین کیفیتشان را برای تیم و مقابل هواداران به نمایش بگذارند؛ امیدوارم این مسابقه هم مثل دربی های قبلی جذاب بوده و پرسپولیس برنده شود.»

او درباره اینکه کالدرون و استراماچونی سرمربیان دو تیم اولین دربی شان را تجربه کرده و از این نظر این بازی ناشناخته است گفت:« مسلما دربی امسال نسبت به سال های قبل متفاوت است چون دو تیم با سیستم های مختلف و با بازیکنانی با سبک و سیاق متفاوت فصل را شروع کرده اند. می توان گفت بازی متفاوتی می بینیم اما نمی توانیم بگوییم که این بازی جذاب تر است یا بدتر. باید شرایط بازیکنان را در آن زمان دید. »

آقای گل سابق لیگ برتر ایران گفت:« نمی توانیم از الان بگوییم که کدام تیم می تواند عملکرد بهتری داشته باشد. هرچه به دربی نزدیکتر می شویم فشار مطبوعات و هواداران بیشتر می شود و این می تواند روی عملکرد بازیکنان تاثیربگذارد. دربی ویترین فوتبال ایران است.»

سرپرست تیم پرسپولیس درباره هفته اول لیگ برتر فوتبال ایران و بازی با پارس جنوبی گفت:« تمامی تیم ها انگیزه خیلی زیادی دارند چون مقابل تیم قهرمان بازی می کنند و بازیکنانشان در طول هفته ها تمام تلاششان را می کنند تا بهترین نمایش را داشته باشند. با این حال بازی آسان و سخت نداریم و فرقی نمی کند با چه تیمی در کدام هفته بازی کنیم. همه بازی های پرسپولیس سخت است و مطمئنا بچه های ما آنقدر باتجربه هستند که بتوانند از این بازی ها سربلند بیرون بیایند.»

خلیلی با بیان اینکه بعد از قرعه کشی برنامه بازی ها را به کالدرون داده است گفت:« من فقط توانستم برنامه بازی ها را به ایشان بدهم اما کالدرون نگران زمان آغاز لیگ برتر بود که البته من به او گفتم هنوز مشخص نیست. او کاملا تعجب کرده که چرا قرعه کشی اینقدر دیر انجام شده و چرا تاریخ برگزاری بازی ها مشخص نیست. ما یکبار به او گفتیم پنجم و یک بار هم دهم مرداد بازی ها شروع می شود اما در نهایت هم نمی دانیم بازی ها چه زمانی دقیقا برگزار می شود؟»

مهاجم سابق پرسپولیس و تیم ملی در ارتباط با حضور بانوان در ورزشگاه ها هم گفت:« این موضوع چند سالی است که صحبت زیادی در موردش می شود و اگر بستر حضور زنان فراهم شود چرا که نه؟ باید فرهنگسازی شود تا بانوان هم به ورزشگاه بیایند چرا که آن ها هم حق دارند مسابقات را ببیند. » او افزود:« برای ما که خیلی خوب می شود چون طرفدارانمان در ورزشگاه دوبرابر می شوند. شور و شوقی که بانوان طرفدار فوتبال و پرسپولیس دارند قابل وصف نیست و من فکر می کنم در بازی ها تماشاگران به مراتب بیشتری به ورزشگاه بیاید و مسابقات پرهیجان تر و گرم تر خواهد شد.»

محسن خلیلی در ادامه و درباره مهاجم خارجی مدنظر باشگاه پرسپولیس گفت:« ببینید سرمربی تیم می گوید که من در کنار علیپور به یک مهاجم دیگر نیاز دارم و باشگاه هم تمام توانش را برای جذب این مهاجم به کار گرفته است. اما جذب مهاجم خوب در این زمان به این راحتی نیست، بیشتر مهاجمان قرارداد دارند و یا اینکه مثل مایگا در شرایط خیلی خوبی نیستند.

به همین دلیل باشگاه بسیار ریز بین است چرا که نمی خواهد بازیکنی بگیرد که به کار تیم نیاید و بعد هم شکایت روی شکایت بیاید. مسئول نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس مدیرعامل است و ایشان شخصا این موضوع را پیگیری و اعلام می کند. باشگاه در حال حاظر دنبال اسامی است که کالدرون به آن ها برای جذب مهاجم داده است.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمدرضا

      شما نمیخواین بگیرین مهاجم خوب.وگر نه بیچاره مربی که معرفی میکنه چرا نتونین بگیرین

      پاسخ ها

      • بدون نام

        واقعا

      • بدون نام

        واقعا

    • رضا

      بله بله اون موقع ک وقت داشتین پول هم داشتین چایی میل میکردین الان هم ک اخراشه وقت ندارین ی بازیکن با کیفیت بگیرین پسر شماها خیلی د..... جای جالی رو با کلمات مناسب پر کنین ممنان

    • بهزاد کوچکی

      فقط برا پرسپولیس جذب مهاجم خارجی کار سختیه؟ آقای خلیلی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج