۸۹۴۰۷۵
۱۹ نظر
۵۰۰۸
۱۹ نظر
۵۰۰۸
پ

آزار زنان از سوی یک مسافربرنما در جنوب تهران

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی پایتخت، از دستگیری مرد جوانی که پس از سوار کردن بانوان جوان آنان را مورد آزار و اذیت قرار می داد خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی پایتخت، از دستگیری مرد جوانی که پس از سوار کردن بانوان جوان آنان را مورد آزار و اذیت قرار می داد خبر داد.

سرهنگ کارآگاه علی گودرزی درباره دستگیری این فرد اظهار کرد: اواخر آذر ماه سال گذشته پرونده‌هایی مشابه درباره آزار و اذیت تعدادی از بانوان جوان توسط راننده یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ از دادسرای امور جنایی ناحیه ۲۷ تهران برای رسیدگی تخصصی به اداره ۱۶ پلیس آگاهی منتقل شد.

وی با بیان اینکه شاکیان پس از مراجعه به اداره شانزدهم پلیس آگاهی، اظهارات مشابهی را مطرح کردند، گفت: شکات با حضور در اداره پلیس آگاهی مدعی بودند که بین‌ ساعات ۱۹ تا ۲۲ شب از محدوده‌های مترو نواب یا میدان راه آهن به مقصد نازی آباد سوار یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ شده‌اند که راننده آن فردی جوان حدوداً ۳۰ ساله بوده است؛ این فرد پس از طی کردن مسافتی در میانه راه به سمت اتوبان قم رانندگی کرده و به زور و تهدید با سلاح سرد آن‌ها را مورد آزار و اذیت قرار می‌داده و پس از آن‌هم کنار اتوبان رها می‌کرده است. شکات در دیگر اظهارات خود نیز مدعی بودند که از آن‌جایی که شیشه‌های این خودرو دودی بوده هیچ کس متوجه فریادهای این افراد نمی‌شده است.

سرهنگ گودرزی درباره نحوه بدست آمدن پلاک این خودرو اظهار کرد: یکی از افرادی که از سوی این مرد جوان مورد آزار و اذیت قرار گرفته بود پلاک خودرو را یادداشت کرده بود اما به علت تاریکی هوا متوجه رنگ خودرو نشده بود؛ با توجه به اطلاعات بدست آمده کارآگاهان در تحقیقات پلیسی و با پایش‌ پلاک‌های اعلام شده متهم که فردی سابقه‌دار بود به همراه خودرو پژوپارس نقره‌ای رنگش شناسایی شد. وی با هماهنگی قضائی روز اول مردادماه در محدوده افسریه در حالی که سوار بر خودرو خود بود دستگیر و به اداره شانزدهم منتقل شد.

به گفته وی متهم به جرائم ارتکابی‌اش اعتراف کرده و برای تحقیقات تکمیلی در اختیار کارآگاهان اداره شانزدهم قرار گرفته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      گرگ آدم نما. لعنت خدا براینجور افراد که زندگی و هستیه مردم را تاراج میکنن. خا میدونه چقدر دیگه خانم بودن که از ترس آبرو شکایت نکردن.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ایکاش مسافران فقط از تاکسی استفاده کنن.این کار باعث میشه رانندگان تاکسی هم باتوجه به منفعت مالی ساعتهای بیشتری رو سرویس بدن.البته زمانبر ولی ارزشمند خواهد بود.منکر معضلات موجود نیستم ولی قطعا بهتراز این خواهد بود که یک سفر ساده درون شهری منجر به آدم ربایی و تجاوز و آبرو ریزی و ... بشه.

    • علیرضا

      خواهشا اعدامش کنید این لکه نگ جامعه رو

    • ناآشنا

      باید این حیوان رو هرچه سریعتر دار بزنند.

    • واقعیت

      با اینا باید یه جوری برخورد کردکه نتونن سر بالا کنن البته زندان که شبها رسیدگی ویژه میشه نیازی نیست دولت هم کاری کنه ولی توی این مملکت هر کسی به ناموس مردم دست دازی میکنه باید اعدام بشه

    • خانم

      خب گاهی انسان مجبور میشه با سواری های نیمه رسمی بیاد..... چرا ادمها اینقدر بد شدند؟ این مردها دین ندارند؟ اموزش ندیدن؟ عقل سالم ندارند؟ مهاجرند؟ اخه چشونه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خانم محترم اگر همگی مرد و زن برای جابجایی از تاکسی استفاده کنیم خیلی آرام ولی پیوسته این معضل کاهش پیدا میکنه.من خودم مرد هستم ولی فقط سوار تاکسی میشم.

    • بی نام

      نیرو انتظامی لطفا جلو شیشه دودی ها را بگیرید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کاملا موافقم بعضی ماشین ها اصلا معلوم نیست درونش: در ضمن اگر تعداد اینگونه افراد در جامع زیاد شده ضعف قانون است :

    • بدون نام

      به هیچ عنوان سوار خودروی شیشه دودی و پلاک شهرستان نشید

    • بدون نام

      کار خوبی نکرده، ولی خب بعضی از دخترا و زنها واقعا تیپ تحریک کننده میزنن، آدم هم وسوسه میشه خب، همه که حضرت یوسف و یا درویش نیستن .. عین واقعیته. سانسور نکن.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        برو بابا پس به پسر بچه ها تجاوز میکنید چی؟؟؟

      • mehrdaad

        عجبااااا.لابد کسی که تو کشورای اروپایی زندگی میکنه و بدن برهنه میبینه باید همونجا وسط خیابون کارشو کنه بعدم بگه بدنشو دیدم تحریک شدم. انسان اگر واقعا زات داشته باشع و انسانیت بلد باشع نع این کار به ذهنش خطور میکنه نع به اینطور آدما حق میده. همینطور آدما یه پسر نوجوان و خوش برو رو هم ببینن عین حیوون ذات خودشونو نشون میدن چه برسه به یه خااانم.

    • بی نام

      این افراد باید اعدام شن کسیکه به ناموس مردم دست درازی کنه بدون هیچ اغماضی باید اعدام شه

    • بدون نام

      تیر باران ۰ از نوع آرپی چی و بس

    • بدون نام

      اهاهن سوار پرشیا شدن اونوقت میگن اغفال؟!! بس کنید بابا

    • بدون نام

      باید اعدام بشه بدون معطلی اعدام

    • بدون نام

      پلیس خیلی ضعیف عمل می کند
      صدای بلند پخش صوتها
      شیشه دودی
      نورهای زنون
      صدای اگزوز
      ......

    • matin

      ربطی به تاکسی یا شخصی نداره آدم وقتی بد ذات باشه کاریش نمیشه کرد، مگ تاکسی نبود زن و دختر مردم رو تجاوز کرد به اسم گرگهای زرد اعدام شدند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج