۸۹۴۰۹۲
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

شکایت کمپین انتخاباتی ترامپ از ایالت کالیفرنیا

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، کمپین انتخاباتی دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا و حزب جمهور خواه از ایالت کالیفرنیا برای تصویب قانون جدیدی درباره الزام نامزد‌های انتخاباتی به ارائه اظهارنامه مالیاتی خود شکایت کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان: به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، کمپین انتخاباتی دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا و حزب جمهور خواه از ایالت کالیفرنیا برای تصویب قانون جدیدی درباره الزام نامزد‌های انتخاباتی به ارائه اظهارنامه مالیاتی خود شکایت کردند.

گوین نیوسام، فرماندار دموکرات کالیفرنیا هفته گذشته قانون جدیدی را به تصویب رساند که نامزد‌های انتخاباتی را ملزم به ارائه اظهارنامه مالیاتی خود می‌کند تا بدین ترتیب بتوانند واجد شرایط کسب آرا در ان ایالت باشند. این دقیقا همان چیزی است که رئیس جمهور آمریکا در برابر آن مقاومت می‌کند.

فرماندار کالیفرنیا در بیانیه‌ای اعلام کرد: ایالت‌های آمریکا باید هر آنچه را که در توان دارند به کار گیرند تا مطمئن شوند مقامات آمریکایی که می‌خواهند بالاترین پست‌ها را در این کشور اختیار کنند، حداقل معیار‌ها را داشته و اعتماد عمومی را جلب کرده باشند.

شکایت کمپین انتخاباتی ترامپ از ایالت کالیفرنیا

در شکایت کمپین ترامپ علیه کالیفرنیا آمده است صلاحیت نامزدی ریاست جمهوری در قانون اساسی مشخص شده است و کالیفرنیا از اختیارات خود با تصویب قانون الزامات ارائه اظهارنامه مالیاتی از حدود اختیاراتش پا را فراتر گذاشته است.کمپین انتخاباتی ترامپ یک شکایت ۱۵ صفحه‌ای را در دادگاه منطقه‌ای کالیفرنیا تنظیم کرد. پیش از آن نیز شکایت جداگانه‌ای از سوی حزب جمهوری خواه در کالیفرنیا و کمیته ملی این حزب در دادگاه فدرال صورت گرفت.

وکیل شخصی رئیس جمهور آمریکا گفت تلاش‌ها به منظور جلوگیری از انتخاب مجدد دونالد ترامپ در انتخابات ۲۰۲۰ به وضوح شکست خواهد خورد.

فرماندار دموکرات کالیفرنیا طرحی را تصویب کرد که بر اساس آن همه نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری آمریکا باید اظهارنامه مالیاتی ۵ ساله خود را منتشر کنند؛ حکمی که هدف اصلی آن دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکاست. این حکم که به تأیید مجلس سنا و مجلس نمایندگان ایالت کالیفرنیا رسید، آخرین تلاش دموکرات‌ها برای وادار کردن ترامپ به انتشار اظهارنامه مالیاتی اش است. ترامپ، نخستین رئیس‌جمهور آمریکا در چند دهه اخیر است که از انتشار اظهارنامه مالیاتی‌اش خودداری کرده است. او پیشتر گفته بود تا زمانی که تحت بازرسی قرار دارد، اظهارنامه مالیاتی‌اش را منتشر نمی‌کند.

دموکرات‌های مجلس نمایندگان آمریکا چندی پیش به صورت رسمی خواستار انتشار اظهارنامه مالیاتی ترامپ شدند. «ریچارد نیل»، رئیس کمیته امکانات مالی مجلس نمایندگان آمریکا از «چارلز رتینگ»، رئیس سازمان «خدمات درآمد داخلی» درخواست کرد اظهارنامه مالیاتی ۶ ساله ترامپ را منتشر کند. در پی سکوت سازمان خدمات درآمد داخلی در این خصوص، ریچارد نیل بار دیگر یک نامه به این سازمان ارسال کرد و تا ۲۳ آوریل (سه ماه پیش) به آن‌ها فرصت داد اظهارنامه مالیاتی ترامپ را منتشر کنند.

استیون منوچین، وزیر خزانه داری آمریکا هم درخواست‌ها برای انتشار اظهارنامه مالیاتی ۶ ساله دونالد ترامپ را رد کرد و گفت مجاز به منتشر کردن این اسناد نیست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج