۸۹۴۱۸۶
۱۲ نظر
۵۰۰۳
۱۲ نظر
۵۰۰۳
پ

وزیر کشور: دشمن فهمید که قدرت براندازی ندارد

وزیر کشور گفت: اکنون دشمنان نظام متوجه شدند که قدرت براندازی در کشور را نداشته و تعابیر آن‌ها غلط است، رفت و آمدها در جهت تقویت مواضع ایران زیاد شده به طوری که روئسای جمهور بسیاری از کشورها هر هفته یکی از آن‌ها به ایران سفر می‌کند.

ایسنا: عبدالرضا رحمانی، وزیر کشور فضلی ۱۶ مردادماه در سفر به شهرکرد، در دیدار نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: در شرایطی هستیم که دشمن با خیالات و تفاسیری که داشت فکر کردند که کار انقلاب و نظام با یک فشار حداکثری تمام است.

وی افزود: برای سال گذشته طراحی‌ها و اقدامات بسیاری انجام دادند و تمام توان خود را در ابعاد مختلف اقتصادی، فرهنگی، رسانه‌ای، دیپلماسی و سیاسی به کار گرفتند به قدری به خود غره بودند که امسال مردم چهلمین سالگرد انقلاب را جشن نمی‌گیرند، مشخص شد این تعابیر کاملا غلط بود و دشمن ۴۰ سال دچار تعبیر غلط شده است.

رحمانی‌فضلی ادامه داد: اگر اعتقادات مردم کشور را خوب تعبیر می‌کردند در وضعیت خوبی قرار داشتند.

وزیر کشور: دشمن فهمید که قدرت براندازی ندارد

وی گفت: در اوایل، فشار بر کشور بسیار زیاد بود و بر خلاف قوانین بین‌الملل و تعهدی که داشتند با برجام وارد شدند ولی با توجه به هزینه بالای خروج از برجام فکر می‌کردند با خروج از برجام و تهدیدها نتیجه می‌گیرند، ولی این هزینه را قبول کردند.

وزیر کشور بیان کرد: مردم کشور بسیار خوب ایستادگی کردند و بهترین تدبیر رهبری در امور اجرایی این بود که جلسه سران را تشکیل دادند و بیان کردند هر تصمیمی که در این جلسه بگیرید من قبول دارم و این امر موجب بالا رفتن سرعت کار دولت شد، زیرا در جنگ اقتصادی نمی‌توان عادی کشور را اداره کرد و اگر قوانین در مسیر پارلمانی خود قرار می‌گرفت سرعت کارها طولانی می‌شد.

وی افزود: در حوزه واردات، صادرات و بانک‌ها اقدامات مطلوبی انجام شد در دنیا کسی با آمریکا همکاری نکرد و کسانی که پذیرفتند با این کشور همکاری کنند، به دلیل پیوستگی‌ها و برخی از مسائل بود، از نظر سیاسی موضع‌گیری‌هایی داشتند، زیرا فکر می‌کردند می‌توانند کاری انجام دهند ولی محقق نشد.

رحمانی فضلی گفت: در حال حاضر مجموع شرایط در داخل کشور خوب است و قیمت ارز ثبات نسبی یافت و رو به کاهش است، همچنین با وجود اینکه قیمت کالاها گران است ولی شیب قیمت کالاهایی که رو به بالا در حرکت بودند، اکنون با ثبات رو به رو شده است.

وی بیان کرد: وحدت و انسجام مردم و همراهی رسانه‌ها با دولت خوب است در مردم این امید ایجاد شده که با اتحاد، وحدت و انسجام می‌توان سخت‌ترین شرایط را پشت سر گذاشت.

وزیر کشور گفت: دشمن قصد داشت تهدید عملی انجام دهد ولی با منهدم شدن پهپاد متوجه شدند ایران توان و اراده لازم را دارد و زمانی که عربستان کشتی ایرانی را گرفت نظام تصمیم گرفت عمل مقابله به مثل را انجام دهد.

وی گفت: اکنون دشمنان نظام متوجه شدند که قدرت براندازی در کشور را نداشته و تعابیر آن‌ها غلط است، رفت و آمدها در جهت تقویت مواضع ایران زیاد شده به طوری که روسای جمهور بسیاری از کشورها هر هفته یکی از آن‌ها به ایران سفر می‌کند.

رحمانی فضلی گفت: تمام این‌ها مستلزم آن است که باید در راستای کمک به وحدت و انسجام داخلی حرکت کنیم، ائمه جمعه و جماعات نقش موثری دارند باید از سیاست‌های مقام معظم رهبری پیروی کرد.

وی ادامه داد: اکنون در وسط جنگ قرار داریم همه باید کمک کنیم تا دولت از این شرایط خارج شود، بیشتر به مردم توجه کنیم زیرا تمام فشارها بر دوش مردم است.

وزیر کشور تاکید کرد: حضور نمانیده ولی فقیه در استان موجب ارشاد است زیرا قدرت هماهنگی و احترامی که برای ایشان قائل هستند بسیار زیاد است.

رحمانی فضلی گفت: در جلسه شورای تامین استان مشاهده شد که اعضا دلسوزانه، مشفقانه، مسئولانه با همدلی و همکاری کار می‌کنند و کارها را پیش می‌برند.

وی خاطرنشان کرد: استاندار فردی بسیار پخته و با تجربه است و با توجه به مشکلات مالی در کشور ولی ار برنامه‌ها عقب نمانده است.

اتمام بازسازی و تعمیر مناطق سیل زده تا پایان مردادماه

به گزارش ایسنا عبدالرضا رحمانی‌فضلی 16 مردادماه در سفر به شهرکرد در جمع خبرنگاران استان، اظهار کرد: به دعوت استاندار این سفر انجام شده که امید است با ارائه گزارش در جلساتی همچون شورای تامین، اقتصاد مقاومتی و شورای اداری که در این استان برگزار می‌شود ایرادات، اشکالات و مسائل و مشکلاتی که وجود دارد را در وزارت کشور بررسی کرده و برخی از مسائل نیز باید به دولت ارجاع داده شود تا کمک لازم صورت گیرد.

وی افزود: این سفرها برای سرکشی و رسیدگی به امور صورت می‌گیرد.

رحمانی فضلی با اشاره به وقوع سیل اخیر در کشور، تصریح کرد: طبق قول‌هایی که داده شد قرار بود تا آخر مردادماه بازسازی‌ها و تعمیرات سیل به اتمام برسد که امید است این اتفاق رخ دهد.

وی ادامه داد: از نظر منابع مشکلی وجود ندارد و تامین شده است، سطح خرابی‌ها و تعداد آن‌ها بسیار زیاد بوده که تقسیم کار خوبی انجام شده است، استان‌های مختلف را به عنوان استان‌های معین فرستادیم تا همکاری لازم را انجام دهند و تا آخر مردادماه این قول عملیاتی شود.

وزیر کشور بیان کرد: برای نوسازی‌ مناطق کاملا تخریب شده، برخی از مناطق نیاز به جابجایی دارند و برای جابجایی نیازمند زمین جدید و امکانات جدید همچون برق، آب و ... هستند، قول ما برای آن مناطقی که امکانات جدید و جابجایی لازم ندارند مبتنی بر قول دستگاه‌های اجرایی است که تا آخر سال این امر نیز عملیاتی شود، امید است این موضوع با جدیت و پیگیری که قرارگاه داشته و مرتب جلسات آن برگزار می‌شود انجام شود.

وی ضمن تبریک روز خبرنگار، تاکید کرد: با مسائل، مشکلات، نقش و تاثیرگذاری خبرنگاران آشنایی دارم کار خبرنگاری باید جستجوی حقیقت و ارائه اطلاعات به مردم در راستای بالا بردن سطح آگاهی‌های مردم برای مشارکت بیشتر در کارها باشد.

وزیر کشور خاطرنشان کرد: خبرنگاران باید رابطه دولت را با مردم یا حاکمیت را با مردم تنظیم، تسهیل و تسریع کنند که امید است با خبرهای موثق با سرعت بالا و به موقع بتوانند نقش خود را ایفا کنند و موثر واقع شوند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ازالان تاانتخابات آمریکا،حواستان به آمریکاباشدوتحرکاتش درجهان مواظبت شود!

    • سامان رضایی

      اگر مسولین به فکر اقتصاد کشور نباشند شاید از درون ضربه به ما وارد بشه اما هیچ قدرت خارجی توان جنگیدن با ما ندارد درود خدا بر فرماندهان ارتش وسپاه را

      پاسخ ها

      • واقعیت

        اگه ارزون کنن امروز قیمت نان رو هم گرون کردن مردم رو دارن مسولین خودشون زجر میدن نیازی به امریکا و جنگ نیست

      • AaAaAaAaA

        وزیر هر وقت صحبت میکند تمام ملت را‌میخندند
        وزیر جان لطفا قبل از سخنرانی با مشاوران خود صحبت هایت را مرور کن تا مردم این قدر از عصبانیت نخندن

    • جوان بیکار این مملکت

      خخخخخخخخخخخخخخ

    • بدون نام

      دشمن قدرت براندازی نداردونمیتواندکاری انجام دهد ولی شما مسولین بی لیاقتی هستیدکه مردم رابه زانو درآوردند.

    • سید حسن

      خیلی خوشحالیم دشمن فهمیده!
      مردمم فهمیدن این مسئولان نالایق حالا حالا هم هستن وخوره جون مردمند!
      بادمجون بم از بی آفته!

    • بدون نام

      آقای وزیر شما تا صد سال باشی دلت خوشه ب بودن و بچه های مردم با کفش پاره برن مدرسه بااینهمه ثروت تو که نمی تونی از ثروت سرشار کشورت بهره برداری برای ملتت چه استقلالی داری

    • بدون نام

      ملت دانا=== فقر و فلاکت نابود

    • جواد

      و فهمید شما چقدر مدیران بی کفایت و بی عرضه هستید. آقای وزیر بهتره یک ساعت بین مردم تشریف بیاورید ببینید با عملکردتان چه بلایی سر ملت آوردید تحریم 20 درصد بر اقتصاد ما اثر داشت .80 درصد از بی مدیریتی و رانت و اختلاس و دزدی هست.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دشمن وقتش هزینه مالی خودرا صرف شماها نمی کنه ابن ملت شاید ده نسل بعدی اینکار را بکنه ما ان ها را اماده می کنیم برای اینده شاید این نسل هم کاری نکند ولی دیر یا زود میشود دشمن شما داخلی از عوامل خودی و بیشتر مردم هستن

    • عبدالله

      بزرگ مرد جناب دکتر فضلی شما چرا غصه می خوری هر چه بادا باد؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج