۸۹۴۲۶۵
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

نوری: چشم همه‌ی ما به رده بالای جدول است

کاپیتان پارس جنوبی مدعی است تیمش برخلاف مشکلاتی که پشت سر می‌گذارد قادر است همچنان در رتبه مناسبی فصل جدید را به پایان برساند.

ایلنا: محمد نوری در خصوص شرایط آماده‌سازی تیم در پیش فصل اظهار داشت: دو اردو بسیار خوب در سرعین و محمودآباد داشتیم. شرایط بدنی تیم روز به روز در حال بهتر شدن است و قطعا با دو بازی تدارکاتی دیگر می‌توانیم تیم را برای شروع هرچه بهتر بازی‌های لیگ برتر آماده کنیم. بازیکنان ما بسیار جوان و باانگیزه هستند وامیدواریم تا در کنار مهرههای باتجربه بتوانند نتایج قابل قبولی را کسب کنند.

وی در خصوص تجربه همکاری با آقای کمالوند افزود: ایشان بسیار مربی خوب، با دانش و دیسیپلین خاصی هستند و بدون شک همکاری با ایشان برایم بسیار عالی و لذت بخش است.

کاپیتان باتجربه تیم پارس جنوبی جم در خصوص قرعه کشی فصل جدید فوتبال ایران و انجام اولین دیدار با تیم سابقش در آزادی گفت: به هرحال بازی لیگ دوره‌ای است و بالاخره تمامی تیم‌ها با یکدیگر بازی خواهند کرد. اگر قرار بود که هفته اول به مصاف پرسپولیس نرویم ناخودآگاه در هفته‌های دیگر این اتفاق رخ می‌داد. موضوع مهم این است که هر تیمی توانایی و آمادگی لازم برای شروع بازی‌ها را داشته باشد و با مدیریت و هماهنگی خوب لیگ برتر را استارت بزند. به هر حال کار بسیار سختی برابر پرسپولیس داریم. آن‌ها قهرمان سه دور لیگ برتر بصورت پیاپی هستند اما با تمام این مسائل ما نیز با همه قدرت تلاش می‌کنیم تا بتوانیم بهترین عملکرد خودمان را به نمایش بگذاریم.

نوری در واکنش به پیش‌بینی‌اش از شرایط پارس جنوبی با تغییراتی که روی نیمکت و همچنین لیست بازیکنان شکل گرفته، گفت: ما هدف و انگیزه‌مان همین است تا نمایش بسیار خوبی داشته باشیم، چشم همه‌ی ما به رده بالای جدول است تا بتوانیم لیگ را به خوبی شروع کرده آن را با موفقیت تمام کنیم.

هافبک سابق تیم ملی و پرسپولیس درباره اینکه در ۳۶ سالگی به فکر خداحافظی از فوتبال نیفتاده است اینطور توضیح داد: خدا را شکر وضعیت بسیار مطلوبی دارم. فصل گذشته توانستم بازیکن اول پارس از حیث فنی شوم و تا جایی که شرایط اجازه دهد به فوتبالم در سطح اول ادامه خواهم داد.

نوری در پایان درباره شرایط پرسپولیس نیز اینطور گفت: پرسپولیس یک تیم بسیار خوب و قوی است و بازیکن‌های کارآمد، حرفه‌ای را نیز در اختیار دارد و به نظرم آنها همچنان شانس اول قهرمانی در فصل آینده خواهند بود و بهترین آرزو برای این تیم خواهم داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      شماپول ازپارس جنوبی میگیری حرومه چون مقابل پرسپولیس وامیدی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        به تو ربطی نداره حرف مفت نزن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج