جاباما
۸۹۴۲۸۹
۲۸ نظر
۵۱۴۷
۲۸ نظر
۵۱۴۷
پ

مهدوی: خودم را پیشکسوت پرسپولیس می‌دانم

پیشکسوت فوتبال در خصوص شرایط تیم‌های لیگ برتر و شانس قهرمانی تیم‌ها صحبت کرد.

ایلنا: محمدرضا مهدوی در مورد اینکه با توجه به حضورش در هر دو تیم استقلال و پرسپولیس، پیشکسوت کدام باشگاه محسوب می‌شود، اظهار داشت: من در هر دو تیم سابقه بازی دارم و پیشکسوت محسوب می‌شوم ولی خب در این چند سال کنار پرسپولیس بودم و به لطف آقای پروین در جمع پیشکسوتان پرسپولیس حضور داشتم و بیشتر خودم را پرسپولیسی می‌دانم.

وی در مورد شرایط پرسپولیس در حال حاضر گفت: خوشحالم چند سال گذشته خوب کار کردند و یکی از تیم‌های خوب کشورمان و آسیا بودند. باید بگویم حیف شد برانکو رفت ولی حالا با آمدن کالدرون هم باید فرصت داد و دید ایشان چکار خواهد کرد و چطور نتیجه می‌گیرد. فعلاً زود است بخواهیم در مورد عملکردش صحبت کنیم و باید به او فرصت داده شود.

پیشکسوت فوتبال در مورد جدایی بازیکنان پرسپولیس عنوان کرد: به هر حال هواداران یک سری بازیکنان را دوست دارند چون با آنها خاطرات خوبی دارند و بازیکنان هم با هم تیمی‌های خود رفاقت دارند و طبیعی است ناراحت شوند ولی در هر صورت تصمیم‌گیرنده مسائل فنی سرمربی است و او باید تشخیص دهد چه بازیکنی به کارش می‌آید و چه بازیکنی به دردش نمی‌خورد. فقط کاش زودتر به این بچه‌ها اعلام می‌کردند که در تیم جایی ندارند تا آنها هم زودتر به تیم دیگری می‌رفتند.

مهدوی در مورد قرعه دشوار پرسپولیس در ۵ هفته اول و تقابل با تراکتور، استقلال و سپاهان گفت: من متوجه نمی‌شوم قرعه سخت و آسان یعنی چه. همه تیم‌ها در قالب لیگ باید رفت و برگشت با هم بازی کنند و دیر یا زود بالاخره باید به مصاف هم بروند و شرایط برای همه یکسان است. بعد هم مگر می‌شود از الان گفت چه تیم‌هایی قوی هستند و چه تیم‌هایی ضعیف هستند. این مسائل هیچ کجا به جز ایران مطرح نمی‌شود.

وی در مورد وضعیت خط دفاع پرسپولیس هم گفت: من بابت سیدجلال حسینی و حسین ماهینی ناراحتم که مصدومیت دارند و اوایل لیگ نمی‌توانند بازی کنند ولی در دفاع میانی بازیکنی مثل حسین کنعانی‌زادگان جذب شده که بازیکن ملی است و توانایی زیادی دارد. البته هیچ بازیکنی شش‌دانگ نیست و فقط کریم باقری در فوتبال ایران شش‌دانگ بود و دیگر بعد از او چنین بازیکنی نخواهد آمد. در کل شاکله خط دفاعی حفظ شده و فقط یک نفر در دفاع میانی ممکن است جابجا شده باشد و تغییر چندانی نداشته‌اند.

پیشکسوت فوتبال در مورد اینکه مثل همیشه ۴ تیم استقلال، پرسپولیس، سپاهان و تراکتور مدعیان اصلی قهرمانی هستند گفت: واقعیتش هم همین است. بالاخره زیبایی فوتبال ما از تیم‌های پرطرفدارش است و همین ۴ تیم هستند که مدعیان اصلی قهرمانی هم حساب می‌آیند. استقلال هم شرایط خوبی دارد و او هم مثل پرسپولیس با کادرفنی جدید فعالیت می‌کند و نیاز به زمان دارد و تیم خوبی بسته است.

وی افزود: من فکر می‌کنم سپاهان امسال بهترین شرایط را دارد و مدعی اصلی قهرمانی است. امیرخان قلعه‌نویی سابقه چند قهرمانی با این تیم دارد و از اتفاقات فصل گذشته هم به خوبی عبرت گرفتند و فکر می‌کنم امسال دیگر شرایطش را دارند تا به حق‌شان برسند.

پیشکسوت فوتبال در ادامه در مورد اینکه سپاهان متهم به استفاده از یک روش برای بازی است هم گفت: هر سرمربی تفکرات خودش را دارد. کی‌روش یک سیستم دفاعی در ایران شکل داد که ایرادی به آن نمی‌توان گرفت چون ۸ سال نتایج خوبی کسب کرد. سپاهان هم امکاناتی دارد که به خوبی از آن استفاده می‌کند.

وقتی یکی مثل کی‌روش استنلی در تیمت داری باید از او و توانایی‌هایش استفاده کنی. فکر می‌کنم اگر توپ به درستی برای او ارسال شود هیچ کس نمی‌تواند روی سرش سر بزند. ضمن اینکه بازی هوایی یکی از شیوه‌های سپاهان است و شیوه‌های دیگری هم دارد. فصل قبل سپاهان بیشترین موقعیت گل را ایجاد کرد و بیشترین گل را زد.

مهدوی در مورد وضعیت تراکتور هم خاطرنشان کرد: تراکتور تیم خوبی است و یک مربی فهیم و با دانش و خودخواه در اختیار دارد. خودخواهی برازنده دنیزلی است و شیوه اصلی کار اوست که هر چه خودش می‌خواهد را در تیم پیاده می‌کند و اجازه دخالت در کارش را به کسی نمی‌دهد. این تیم بازیکنان خوبی دارد و چند بازیکن خوب هم اضافه شده است. به نظرم اگر حاشیه‌های این تیم که از سوی تماشاگرانش ایجاد می‌شود کنترل شود می‌توانند نتیجه بگیرند.

وقتی یک باشگاه لقب فرهنگی، ورزشی را یدک می‌کشد باید روی این مسائل کار کند. چطور می‌شود تماشاگران یک تیم به کاپیتان خودشان حمله کنند و او را مورد ضرب و شتم قرار دهند؟ برای همین می‌گویم باید روی فرهنگ سکوها کار شود. فقط در مورد تماشاگران تراکتور نمی‌گویم. همه تیم‌ها باید روی این مسائل کار کنند تا فرهنگ تماشاگران فوتبال ایران بالا برود و دیگر روی سکوها شاهد بی‌فرهنگی نباشیم.

وی در مورد تعویق زمان شروع لیگ هم گفت: من فکر می‌کنم آقای تاج سیاست درستی در پیش گرفته است. ما فصل قبل اتفاقات ناگوار زیادی در ورزشگاه‌ها دیدیم که متاسفانه ناخوشایند بود. اگر قرار باشد من به ورزشگاه بروم و با بینی شکسته و سر بانداژ شده به خانه برگردم این فوتبال دیگه به چه دردی می‌خورد؟ برادر من یا فرزند من یا هموطن من چرا باید آسی ببیند؟

من چند سالی که در اروپا بازی کردم این مسائل اصلا وجود نداشت و مشخص بود هر شماره صندلی برای چه کسی است و هر تماشاگر زیر نظر بود و اگر کاری انجام می‌داد دیگر در استادیوم راهش نمی‌دادند. باید این شرایط در ورزشگاه‌های ما ایجاد شود تا دیگر شاهد چنین مسائلی نباشیم.

مهدوی در پایان در مورد ماجرای ممنوعیت ورود بانوان به ورزشگاه‌ها و خطر تعلیق فوتبال ایران خاطرنشان کرد: به هر صورت من احترام می‌گذارم به همه شخصیت‌های دینی کشورمان. روز گذشته دیدم آقای مکارم گفته بودند این موضوع اشکال دارد و ممکن است مشکلاتی ایجاد کند.

به هر حال شرایطی وجود دارد که در دنیا همه آن را رعایت می‌کنند ولی ما در کشور خودمان از آن محروم هستیم. من دوست دارم شرایط جوری باشد که همسر من و خواهر من بتوانند به ورزشگاه بیایند و لذتی که من تجربه می‌کنم را تجربه کنند. این برمی‌گردد به همان فرهنگ‌سازی که گفتم و باید شرایطی ایجاد شود که مشکلی پیش نیاید. اصلاً هم خوب نیست فوتبال ما از سوی فیفا تعلیق شود چرا که در حال پیشرفت هستیم و این اتفاق بدی خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد

      هرجا پول زیاد میدن تو خودتو اونجا جا میدی ما هم‌تورو اصلا تاجی نمیدونیم چون اگه لیاقت‌داشتی تو تاج می موندی عابدزاده رو دیدی بهش میگن‌آبی یا قرمز گفت خب مسلما خونه اول که تاج بود حتی باهاش قهرمان آسیا شد تازه تو عددی نیستی

      پاسخ ها

      • میلاد سارلی

        خخخخ چی زدی عابدزاده رو هم که ماله خودتون کردین

    • بدون نام

      همون بهتر بی ارزش.تولیاقت نداری استقلالی باشی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        لیاقت تو بیش ار آن است که پیشکسوت کیسه های شیشتایی باشی.درود بر ارتش سرخ ایران❤❤❤❤❤❤

      • بدون نام

        لیاقتت همینه که جایی بری که آرزوی یه ستاره طلایی به دلشون مونده و فقط تو کار جعل و فساد و... هست!

      • بدون نام

        کیسه سوزی پماد بدم

      • بدون نام

        خخخخخخخخخخخخخ

    • بدون نام

      خاک تو سرت لنگی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ارتش سوراخ این 6 تایی که از تیم دسته دومی خوردید الان تکلیفش چیه؟؟؟؟ ضمنا ارتش سوراخ یعنی چی مگه جنگه؟ لنگیای چیپ

    • بدون نام

      کسی هم تو ریقو رو پیشکسوت استقلال نمیدونه. مبارکتون باشه لنگیها

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کی گفت پیشکوست استقلال انقدر خودتونو تحویل نگیرید کیسه کشا نوشته پرسپولیس

    • من یک لنگی بی افتخارم

      آره تو همون لنگی بمون چون هیچ وقت بخاری ازت بلند نشد، دیپورتی تاج بودی و مجبوب لنگیای حکومتی

      پاسخ ها

      • قرمزته

        شانس آوردی از کیسه تنان خودتو جداکردی یک مشت آدم بی فرهنگ پرادعا بدردنخور فقط لبودهن تصویری هیچی نیستند

    • بدون نام

      خدانکنه تو استقلالی باشی آدمی پاچه خاری پروینو بکنه مشخصه چجوری آدمیه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کیسه تنان.خخخخخخ۶۶۶۶۶۶

      • بدون نام

        چندساله که زیر سرورشون لول میخورن اما از پررویی دست نمیکشن. امان از دست این کیسه تنان پررو و بی تربیت.666666❤❤❤❤❤❤

    • ارتش سرخ

      درود بر مهدوی پرسپولیسی .

    • بدون نام

      تا پرسپولیس قهرمان است ، کیسه کش رده پنجمی بوقه .

      پاسخ ها

      • من یک لنگی بی افتخارم

        لنگی برو بزار باد بیاد منفور حکومتی، آخه چه افتخاری داری که اینقدر سوز سوز میمنی بیچاره، دوتا جام مفتی سلطانی فر بهتون داده پرو شدین، یادت باشه شنا زیرشین با هفتاد امتیاز اختلاف خخخخ

    • بدون نام

      بخاطر همون دویست هزارتومن که پروین ماهانه بهت میده خودتو گم کردی همون دویست تومن که رهبری فرد کلی درموردش بهتون حرف زد میگم شما فوتبالیست ها کی از پول سیر میشین ؟همه چیزتون شده پول پول وپول دوریال پول جلوتون بندازن ریشه تون هم میفروشین پیییییییییییه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        استقلال ریشه حساب نمیشه یه دوچرخه قدیمی حساب میشه
        دوچرخه سوارن چطورید

    • بدون نام

      استقلال معروفت کرد رفتی خارج بعد اومدی لنگ.لنگییییییی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اولا این آقا یکی از تحصیلکرده‌های بی ادعا فوتبال که احتیاجی به پول پروین و بقیه نداره استقلالی بیشعور اینقدر تهمت نزن چون میگه پرسپولیسیم بعدم شما رو ما کنن آنقدر پر رو هستید فردا میگید علی پروین و دایی و کریمی و مهدوی کیا و ........خود پرسپولیسم تاجین عابدزاده که سهله داشتن خیلی چیزها لیاقت میخواست

    • کامران

      براشون متاسفم یکی از ملعون ها اعلام آشنایی کرد!؟

    • بدون نام

      بگو هر جا باد بوزه طرف اونجام کثیف خخخخخ

    • تاج کبیر آسیا دوقهرمانی دونایب قهرمانی آسیا

      همه چی شده پول. ازترس اینه این حقوق ی تومن رو قط نکنن میگه لنگی ام. دقیقا اعترافم کرده ک چون دعوتم کردن تو تیم پیشکسوتان لنگی میدونم خودمو

    • بدون نام

      می ره بابا تو اصلا کجایی افتخارات اس اس بودی

    • بینام

      دارن میسوزن .آب بیااااارید .خخخخختت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج