جاباما
۸۹۴۲۹۸
۱۰ نظر
۵۰۰۴
۱۰ نظر
۵۰۰۴
پ

چرا آتش سوزی حسن‌آباد دیر اعلام شد؟

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: حریق میدان حسن‌آباد حدود ٢٠ دقیقه دیر کشف و از سوی شهروندان به آتش نشانی اعلام شد.

خبرگزاری ایسنا: مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: حریق میدان حسن‌آباد حدود ٢٠ دقیقه دیر کشف و از سوی شهروندان به آتش نشانی اعلام شد.

مهدی داوری در نشستی که صبح امروز با اصحاب رسانه برگزار شد در پاسخ به سوال ایسنا درباره چرایی کشف دیر هنگام حادثه حریق میدان حسن آباد اظهار کرد: حریق ضلع شمال غربی میدان حسن آباد یکی از حریق‌هایی بود که دیر کشف شد. باید بدانیم که اگر شرایط لازم فراهم باشد حریق بسیار سریع گسترش پیدا می‌کند.

وی با بیان اینکه هر ایستگاه آتش نشانی مسئول منطقه تحت پوشش خود است، گفت: با توجه به موقعیت بازار تهران محدوده تحت پوشش ایستگاه حسن آباد از ۵.۵ کیلومتر به ٣.۵ کیلومتر کاهش یافته است. در ایستگاه شماره یک که در کنار محل آتش سوزی میدان حسن آباد قرار دارد، یک گروه حریق، یک گروه نجات و گروه پشتیبانی در محل حضور داشتند اما برای انجام عملیات دیگری به محل حادثه اعزام شده بودند و بخشی از گروه پشتیبانی محل حضور داشتند. با این حال سازمان آتش نشانی دارای سیستم جایگزینی است و ایستگاه‌ها جایگزین یکدیگر می‌شوند.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در پایان اظهارکرد: آتش نشانان ۵دقیقه پس از اعلام حریق حسن آباد به محل رسیدند اما علت گسترش آتش سوزی عدم کشف سریع حریق بود. این حریق حدود ٢٠ دقیقه دیر کشف و از سوی شهروندان به آتش نشانی اعلام شد و آتش‌نشانان به همین علت دیر به محل حادثه رسیدند. اگر این شرایط نبود از گسترش حریق جلوگیری می‌شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • امین

      شما به بزرگی خودتون ببخشین ! شهروندان به وظیفه شون دیر عمل کردن ! از این به بعد سعی میکنن خودشون خاموش کنن بیشتر از این به شما زحمت ندن !

      پاسخ ها

      • عباس قلی

        خوب گفتی
        ایول

      • بدون نام

        خخخخخخخخخ همیشه مقصر مردم هستند ..مردک اونجا هزارتا مسیول داره به شهروندان چه ربطی داره

    • بدون نام

      ایستگاه آتش نشانی اونور میدون قرار داره. حتما باید کسی زنگ بزنه و از سیستم فراخوان صورت بگیره تا برن خاموش کنن. یعنی متوجه نشدن جلوی ایستگاه آتش گرفته. یعنی اگر خود ایستگاه هم دچار حریق بشه باید منتظر بمونن تا اجازه خاموش کردن از بالا صادر بشه؟!

      پاسخ ها

      • عباس

        اول اینکه جنب ایستگاه بوده دوم اینکه آتش نشانی علم غیب نداره که و مطمئن باش اگر ببینند حتما برای اطفا اعزام میشن و تو خیابون ننشستند ببینند کجا دود بلند میشه

    • بدون نام

      جلبه محل آتش نشانی دیوارش چسبیده به دیواره مواردآتش گرفته

      پاسخ ها

      • بدون نام

        عمدی بوده

      • مهدی

        هرچه قدر دیر میگفتن بوی اتش از کولر زودتر وارد اتش نشانی میشد همسایه دیوار به دیوار مهم اسنادی بود که سوخت

    • بدون نام

      چرا آتشسوزی زیاد شده ؟؟؟؟؟؟؟

    • Mom Mom

      چون اتشو یهویی بودش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج