۸۹۴۳۱۳
۱۱ نظر
۵۰۰۱
۱۱ نظر
۵۰۰۱
پ

دیدار افتتاحیه فصل ۹۹-۹۸ لیگ برتر بدون تماشاگر

بازی پرسپولیس – پارس جنوبی جم بدون حضور تماشاگر برگزار می شود چون تماشاگران تیم پرسپولیس یک جلسه از همراهی تیم خود محروم هستند.

ورزش سه: بازی پرسپولیس - پارس جنوبی جم بدون حضور تماشاگر برگزار می شود چون تماشاگران تیم پرسپولیس یک جلسه از همراهی تیم خود محروم هستند. اگر این دیدار افتتاحیه بازی های لیگ برتر باشد باید گفت افتتاحیه این فصل بازی ها بدون حضور تماشاگر برگزار می شود که این یک اتفاق آزاردهنده است.

بر اساس رای صادره از سوی کمیته انضباطی تماشاگران تیم پرسپولیس یک جلسه از همراهی تیم خود محروم هستند. اگر چه این رای قابل اعتراض بوده و باشگاه هم به رای صادره اعتراض زده اما کمیته استیناف تا به اینجای کار تغییری در رای صادره ایجاد نکرده است.

پیش تر هم کمیته استیناف رای یک جلسه ای محرومیت تماشاگران تیم پرسپولیس را تایید کرده بود. با اینکه باشگاه گفته بود قصد دارد در هفته بیست و چهارم بازی ها مراسم خاصی را برای هادی نوروزی فقید برگزار کند. علیرضا صالحی، رییس کمیته استیناف در گذشته در خصوص نقض نکردن رای محرومیت تیم پرسپولیس گفته بود کمیته انضباطی در شرایطی رای به محرومیت یک جلسه ای تماشاگران تیم پرسپولیس داده است که پیش از صدور رای بارها و بارها به باشگاه تذکر داده بود و برخورد مهربانانه ای با تخلفات تماشاگران دارد.

گفتنی است در فصل جدید بازی ها علاوه بر تماشاگران تیم پرسپولیس، تماشاگران تیم سپاهان هم محروم هستند. علاوه بر این کمیته انضباطی محرومیتی هایی برای علیرضا بیرانوند و امیر قلعه نویی هم در نظر گرفته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خوب چه مرضی هست که افتتاحیه بازی پرسپولیس باشه با یه تیمه دیگه تو شهرستان برگزار کنید اگر هم نمی‌تونیدبازی پرسپولیس رو با حضور تماشاچی برگزار کنید و آبرو داری کنید

      پاسخ ها

      • آبی

        کار خوبی کردند

    • ارتش سرخ

      خدایش اگه این کار رو بکنن...من یکی دیگه ورزشگاه نمی رم..چه امکاناتی برا ما فراهم کردین که الان محرومون هم میکنین..بزارین میزبانی دوم محروم کنین..نه هفته اول .اونم افتتاح لیگ....بخدا بدون تماشاگر باشه.من دیگه ورزشگاه نمی رم.

      پاسخ ها

      • ooo

        نرو. کارت دعوت برات نفرستادن که. خخخخخ

    • ارتش سرخ

      خدایش اگه این کار رو بکنن...من یکی دیگه ورزشگاه نمی رم..چه امکاناتی برا ما فراهم کردین که الان محرومون هم میکنین..بزارین میزبانی دوم محروم کنین..نه هفته اول .اونم افتتاح لیگ....بخدا بدون تماشاگر باشه.من دیگه ورزشگاه نمی رم.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ای وای وای وااااااااااااییئییییی چه شوووووود.

      • احمد آقاگلی

        ماهم که نریم پرسپولیس می بره

      • احمد آقاگلی

        مابکوری چشم دیگران امسال هم قرمانیم

    • نوذر

      سلام سال که نکواست ازبهارش پیداست بازی افتتاحیه بدون تماشاگر درنوحودش بی نظیر

    • بدون نام

      دلیل محرومیت تماشاگران پرسپولیس چی بود؟ این تماشاگران را با تماشاگران تبریز و اصفهان و اهواز مقایسه کنید. واقعا کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مشکل دارند. خدا شفا شان بدهد. یک اصل مهم در قضاوت منصف بودن هست. که این دوستان به جای انصاف مصلحت اندیش هستند.

    • محمد

      یادمه سال ۹۶-۹۵ هم اولین بازی استقلال بدون تماشاگر بود . حالا اگر واقعا عدالتی تو فدراسیون باشه ، باید بازی پرسپولیس رو هم بدون تماشاگر برگزار کنند .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج