۸۹۴۳۸۴
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

کولاکوویچ: رؤیای ما سورپرایز کردن روسیه است

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: رؤیای ما این است که بتوانیم در روسیه حریفمان را سورپرایز کنیم اما قطعاً تحقق آن خیلی سخت خواهد بود.

سایت فدراسیون والیبال: ایگور کولاکوویچ سرمربی تیم ملی والیبال ایران با حضور در نشست پیش از شروع مسابقات انتخابی المپیک ۲۰۲۰ اظهار داشت: بازیکنان ما بارها برابر روسیه بازی کرده‌اند و خوب می‌دانند که روسیه چه تیم قدرتمندی است.

مخصوصاً در این فصل که آنها قهرمان لیگ ملت‌ها هم شده‌اند و با بازیکنان باتجربه‌‌‌ و با قدرت بیش‌تری به رقابت‌های انتخابی المپیک آمده‌اند. روس‌ها مربی خوبی دارند که نشان داد می‌توانند والیبال متفاوتی را به نمایش بگذارند و تیم بسیار قدرتمندی هستند. روسیه بازیکنان باکیفیت بسیاری دارد که همگی عالی هستند.

کولاکوویچ: رؤیای ما سورپرایز کردن روسیه است

او با اشاره به دیدار دو تیم در لیگ ملت‌های والیبال گفت: امسال در ارومیه با هم بازی کردیم و روسیه را شکست دادیم اما فکر می‌کنم تجربه‌ی خوب بازی با روسیه در شهر ارومیه بسیار متفاوت بود. ارومیه شهری والیبالی است که هواداران والیبالی بسیاری دارد و فضای آنجا از هر نظر کاملاً متفاوت با روسیه است.

همچنین روسیه حالا در این مرحله دو بازیکن اصلی خود از لیگ ملت‌ها را به همراه ندارد اما چهار بازیکن باتجربه‌ی دیگر به تیم آن‌ها ملحق شده‌اند. این بازی کاملا با شرایط لیگ ملت‌ها متفاوت است.

سرمربی تیم ملی درباره اهداف ایران در سن پترزبورگ، اضافه کرد: خواسته‌ها و رؤیاهای خودمان را دنبال می‌کنیم و رؤیای ما این است که بتوانیم این‌جا حریفمان را سورپرایز کنیم اما قطعاً تحقق آن خیلی سخت خواهد بود.

وی افزود: اگرچه به علت برخی مصدومیت‌ها و بیماری بعضی از بازیکنان، به طور کامل برای این تورنمنت آماده نشدیم اما امسال دوره‌ی بسیار خوبی را در لیگ ملت‌ها گذراندیم.

کولاکوویچ درباره تقابل با دیگر تیم‌های حاضر در روسیه بیان عنوان کرد: با جدیت تمام برای همه‌ی دیدارهای خود آماده می‌شویم، زیرا به تمام تیم‌ها احترام می‌گذاریم و آماده‌سازی جدی برای مصاف با همه‌ی حریفان خودمان داشتیم.

سرمربی تیم ملی افزود: امیدوارم تیم ما اینجا هم بهترین نمایش خود را در میدان داشته باشد و والیبال خوبی را به نمایش بگذاریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      با این تمجیدهایی که کولاکویچ از روسیه میکنه معلوم هست که حتما و حتما در روسیه به المپیک صعود نمیکنیم

    • عباس طوفان

      افرین کولاکویچ..........................

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج