۸۹۴۳۹۲
۸ نظر
۵۰۰۶
۸ نظر
۵۰۰۶
پ

دستگیری قاتل بعد ۲۷ سال در شاهرود

فرمانده انتظامی شاهرود از دستگیری قاتل نزاع خونین ۲۷ سال قبل سبزوار در یک دامداری اطراف شاهرود خبر داد و گفت: این فرد طی این سال‌ها با هویت‌های جعلی در استان‌های مختلف کشور بوده است.

خبرگزاری مهر: سرهنگ علی کریمی،فرمانده انتظامی شاهرود از دستگیری قاتل نزاع خونین ۲۷ سال قبل سبزوار در یک دامداری اطراف شاهرود خبر داد و گفت: این فرد طی این سال‌ها با هویت‌های جعلی در استان‌های مختلف کشور بوده است. بعدازظهر پنج‌شنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی سالن جلسات فرماندهی انتظامی شاهرود بابیان اینکه قاتل نزاع خونین ۲۷ سال قبل سبزوار در یک دامداری اطراف شاهرود دستگیر شد، ابراز داشت: ۲۷ سال قبل در جریان یک نزاع و درگیری در سبزوار، مردی میان‌سال با ضربات چاقو از پای درآمد و قاتل نیز پس از جنایت، متواری شد که تلاش پلیس برای دستگیری وی ادامه داشت.

دستگیری قاتل بعد ۲۷ سال در شاهرود

وی بابیان اینکه در جریان این تحقیقات و بررسی‌ها، گزارشی مبنی بر حضور مشکوک مردی در یک دامداری در اطراف شهرستان شاهرود به پلیس مخابره شد، افزود: از سوی دیگر ماموران پلیس آگاهی سبزوار نیز که پیگیر پرونده قتل بودند اطلاعاتی مبنی بر حضور قاتل در شهرستان شاهرود دریافت کردند.

فرمانده انتظامی شاهرود بابیان اینکه موضوع با همکاری ماموران کلانتری ۱۲ بسیج مورد پیگیری قرار گرفت، ابراز داشت: پلیس سرانجام موفق شد پس از ۲۴ ساعت تعقیب و مراقبت‌های نامحسوس خود، محل اختفای متهم در یک دامداری روستاهای حاشیه‌ای این شهر را شناسایی کند.

کریمی با بیان اینکه پس از هماهنگی لازم با مرجع قضائی، عملیات دستگیری متهم آغاز و وی در کمترین زمان ممکن توسط پلیس بازداشت شد و تحت بازجویی قرارگرفته، تصریح کرد: متهم در ابتدا منکر هر گونه جرم و جنایتی بود و گواهی فوت جعلی که به نام قاتل صادرشده بود را نیز ارائه کرد اما این حربه کارگر نیفتاد.

وی ضمن بیان اینکه با بررسی‌های فنی مشخص شد متهم ۴۷ ساله، همان قاتل فراری که با هویتی جعلی در دامداری مشغول کارشده است، افزود: این فرد سال ۷۱ به دلیل اختلافش با مقتول بر سر یک تصادف، در یک نزاع با چند ضربه چاقو مرتکب قتل شده و سال های درازی که با هویت های جعلی در استان های مختلف کشور بوده است.

فرمانده انتظامی شاهرود اضافه کرد: متهم پس از تکمیل پرونده و هماهنگی با مرجع قضائی برای سیر مراحل قانونی به ماموران پلیس آگاهی شهرستان سبزوار تحویل داده شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      پلیس شون خسته نشه

    • عدالتخواه

      خون به نا حق ریخته شده هیچ وقت پایمال نمیشود

    • بدون نام

      کی باور میکنه که پلیس ایران 27 سال پیگیر یک قتل حین دعوا و نزاع بوده

    • نعیمه

      باعث تعجب هست که از عذاب وجدان نمرد

    • حمید فکری

      تو این چند سال چجوری با عذاب وجدان زندگی میکرده

    • بدون نام

      قاتل بعدبیست هفت سال میگرن ولی کسای که پول این مملکت خوردن رفتن هیچ وقت نمگیرن .اخه اون پول مردم بوده مردم هم واسه دولت مهم نیستن

    • بدون نام

      چه درو
      غ ها پلیس میگه ما از همان سال ۷۱ تا حالا دنبال قاتل بودیم .شما ها اصلا پرونده را بایگانی کرده اید .خخختخ

    • کمال.ب

      هنر کردی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج