۸۹۴۴۴۰
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

عجیب؛ تکرار قرعه کشی لیگ برتر فوتسال بانوان!

به احتمال فراوان باز هم برگزاری رقابت های لیگ برتر فوتسال بانوان به تعویق خواهد افتاد زیرا قرار است مجددا مراسم قرعه کشی لیگ برگزار شود.

ورزش سه: به احتمال فراوان باز هم برگزاری رقابت های لیگ برتر فوتسال بانوان به تعویق خواهد افتاد زیرا قرار است مجددا مراسم قرعه کشی لیگ برگزار شود.

در حالی‌که بسیاری از تیم‌ها در حال گذراندن آخرین مرحله آماده سازی خود جهت حضور در پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال بانوان هستند، گویا قرار نیست امسال هم برخلاف سال‌های گذشته لیگ بر روال مطلوبی کار خود را آغاز کند و هنوز رقابت‌ها آغاز نشده، اتفاقات عجیبی در حال به وقوع پیوستن است؛ فصل گذشته نیز رقابت های لیگ پس از انصراف سه تیم و حواشی فراوان با حضور ۱۱ تیم برگزار شد و حالا با اعلام سازمان لیگ فوتسال قرار بود فصل جدید با حضور ۱۴ تیم نامی نو اصفهان، رهیاب گستر تهران، سایپا تهران، هیات فوتبال خراسان رضوی، پالایش نفت آبادان، شرکت ملی حفاری اهواز، پارس آرا شیراز، پویندگان صنعت فجر شیراز، دریژنو فرخشهر، دختران کویر مس کرمان، مس رفسنجان، شهرداری رشت، صنعت سرد خزر گیلان و شهروند ساری پیگیری شود اما گویا این مسئله بازهم منتفی است.

دو تیم پارس آرا شیراز و هیات فوتبال تهران (رهیاب گستر تهران) به دلیل مشکلات مالی قادر به تیمداری لیگ برتر فوتسال بانوان نیستند و گویا آنها انصراف خود را کتبا به مسئولان سازمان لیگ اعلام کرده‌اند؛ از سوی دیگر قرار بود رقابت های فصل جدید از ۱۸ مردادماه آغاز شود که با توجه به برگزاری رقابت های آموزشگاهی و فعالیت بسیار از بازیکنان لیگ در آن رقابت‌ها، با درخواست وزارت آموزش و پرورش یک هفته به تعویق افتاد و تاریخ ۲۵ مرداد برای شروع فصل جدید از سوی مسئولان سازمان لیگ معرفی شد.

اما حالا گویا شرایطی که پیش از آن شهرزاد نصیری مسئول برگزاری سازمان لیگ فوتسال بانوان اعلام کرده بود آماده است، ناآماده شده و سازمان لیگ قصد دارد با توجه به انصراف دو تیم و کاهش تعداد تیم های حاضر در لیگ پانزدهم به عدد ۱۲، دوباره این رقابت ها را قرعه کشی نماید؛ بر طبق برنامه قبلی پارس آرا در خانه میزبان سایپا بود و رهیاب گستر تهران هم از پالایش نفت آبادان میزبانی می کرد اما با توجه به شرایط پیش آمده، قرار است مجددا قرعه کشی پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال بانوان با حضور نمایندگان ۱۲ تیم حاضر در لیگ، شنبه ۱۹ مردادماه در محل سازمان لیگ فوتسال برگزار شود.

با توجه به شرایط پیش آمده به احتمال فراوان رقابت های لیگ نیز مجددا به تعویق خواهد افتاد تا تیم‌هایی که به تازگی نقل و انتقالات خود را انجام دادند و توانستند شرایط حضور در لیگ را به دست آورند، فرصت بیشتری برای برگزاری اردوهای پیش فصل خود داشته باشند؛ به نظر سازمان لیگ باید تدابیر ویژه‌ای برای برخورد با چنین اتفاقاتی که نظم و انضباط برگزاری سطح اول رقابت های فوتسال بانوان را با مشکلات عدیده‌ای مواجه می‌نماید اتخاذ کند و انتظار می‌رفت در فصل جدید رفتاری حرفه‌ای از سوی مدیران باشگاه‌ها شاهد باشیم که اینچنین نشد تا بازهم پدیده‌ای به نام "تکرار قرعه کشی" در لیگ برتر فوتسال بانوان تکرار شود!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج