جاباما
۸۹۴۴۴۲
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

۴ کشتی‌گیر ایران فینالیست شدند

۴ کشتی گیر کشورمان به دیدار فینال و ۴ کشتی گیر به دیدار رده بندی مسابقات روز دوم رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد و فرنگی جایزه بزرگ گرجستان راه یافتند.

روابط عمومی فدراسیون کشتی: روز دوم رقابت های کشتی آزاد و فرنگی جایزه بزرگ گرجستان جام بالاوادزه و کارتوزیا از ظهر امروز در شهر تفلیس گرجستان در حال برگزاری است که در پایان مسابقات مقدماتی، در کشتی فرنگی حامد تاب در وزن ۶۷ کیلوگرم، محمدعلی گرایی در وزن ۷۷ کیلوگرم و رامین طاهری در وزن ۸۷ کیلوگرم به دیدار فینال راه یافتند و در کشتی آزاد نیز پیمان بیابانی در وزن ۶۵ کیلوگرم راه دیدار فینال شد.

همچنین علیرضا سرلک و رضا افضلی در اوزان ۵۷ و ۷۴ کیلوگرم کشتی آزاد و شیرزاد بهشتی طلا و علیرضا نجاتی در وزن ۶۰ کیلوگرم کشتی فرنگی در دیدار رده بندی حضور دارند.ابوالفضل حاجی پور در وزن ۶۵ کیلوگرم کشتی آزاد و محمدجواد رضایی و پژمان پشتام در وزن ۶۷ و ۷۷ کیلوگرم نیز باید در گروه بازنده ها به کار خود ادامه دهند.

نتایج کشتی گیران کشورمان به شرح زیر است:

کشتی فرنگی:

در وزن ۶۰ کیلوگرم شیرزاد بهشتی طلا پس از استراحت در دور اول استراحت می کند در دور دوم با نتیجه ۸ بر صفر از سد حریف گرجستانی گذشت. وی در دور سوم مقابل نماینده هند با نتیجه ۴ بر صفر به پیروزی رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

بهشتی طلا در دیدار نیمه نهایی مقابل حریف قرقیزستانی با نتیجه ۳ بر ۳ شکست خورد به به دیدار رده بندی رفت.

علیرضا نجاتی دیگر نماینده کشورمان در این وزن نیز پس از استراحت در دور نخست در دور دوم حریف گرجستانی را با نتیجه ۷ بر صفر مغلوب کرد و در دور سوم نیز با نتیجه ۵ بر صفر از سد کشتی گیر آذربایجانی گذشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

نجاتی در این مرحله مقابل کشتی گیر قرقیزستانی با نتیجه ۸ بر صفر مغلوب شد و راهی دیدار رده بندی شد.

در وزن ۶۷ کیلوگرم حامد تاب و محمدجواد رضایی پس از استراحت در دور نخست به مصاف هم رفتند که حامد تاب با نتیجه ۲ بر یک مقابل رضایی به پیروزی رسید. وی در دور سوم نیز با نتیجه ۸ بر صفر از سد حریف گرجستانی گذشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

تاب در دیدار نیمه نهایی نیز با نتیجه ۵ بر صفر حریف آذربایجانی را از پیش رو برداشت و راهی دیدار فینال شد. محمدجواد رضایی نیز با توجه به حضور تاب در دیدار فینال به گروه بازنده ها رفت.

در وزن ۷۷ کیلوگرم پژمان پشتام در دور اول حریفی از کشور گرجستان را با نتیجه ۹ بر یک شکست داد. محمدعلی گرایی نیز با نتیجه ۹ بر صفر مقابل نماینده کشور فرانسه پیروز شد.

دو نماینده کشورمان در دور دوم به مصاف هم رفتند که محمدعلی گرایی با نتیجه ۹ بر صفر مقابل پشتام پیروز شد و به دیدار نیمه نهایی راه یافت. گرایی در مرحله نیمه نهایی نیز با نتیجه ۸ بر صفر حریف گرجستانی را مغلوب کرد و راهی دیدار فینال شد. پشتام هم به گروه بازنده ها رفت تا مسابقات خود را برای حضور در دیدار رده بندی ادامه دهد.

در وزن ۸۷ کیلوگرم رامین طاهری پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه ۱۰ بر ۴ کشتی گیر گرجستانی را مغلوب کرد و به دیدار نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله نیز با نتیجه ۸ بر صفر دیگر کشتی گیر گرجستانی را شکست داد و راهی دیدار فینال شد.

کشتی آزاد:
در وزن 57 کیلوگرم علیرضا سرلک در 2 دور حریفانی از گرجستان را با نتایج 19 بر 9 و 11 بر 9 شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله مقابل حریف گرجستانی با نتیجه 5 بر 5 مغلوب و راهی دیدار رده بندی شد.

در وزن 65 کیلوگرم پیمان بیابانی در دورهای اول و دوم کشتی گیرانی از کشور گرجستان را با نتایج 4 بر صفر و 3 بر صفر مغلوب کرد و به دیدار نیمه نهایی رفت، بیابانی در این دیدار با نتیجه 3 بر 3 مقابل دیگر نماینده کشور میزبان به پیروزی رسید و به دیدار فینال راه یافت.

در همین وزن ایمان صادقی مقابل حریف گرجستانی با نتیجه 4 بر یک شکست خورد و با توجه به شکست این کشتی گیر گرجستانی مقابل پیمان بیابانی، صادقی از دور رقابت ها کنار رفت.

ابوالفضل حاجی پور دیگر نماینده کشورمان در این وزن نیز در دور نخست استراحت کرد و در دور دوم مقابل باجرانگ از هند با نتیجه 10 بر 2 مغلوب شد و با توجه به حضور این کشتی گیر هندی در دیدار فینال، حاجی پور به گروه شانس مجدد (بازنده ها) رفت.

در وزن 74 کیلوگرم رضا افضلی پس از استراحت در دور اول در دور دوم کشتی گیر گرجستانی را با نتیجه 6 بر 3 شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله مقابل کشتی گیر گرجستانی با نتیجه 3 بر 2 مغلوب شد و به دیدار رده بندی رفت. سید احمد محمدی دیگر نماینده کشورمان در این وزن مقابل حریف گرجستان در حالی که با نتیجه 6 بر صفر عقب بود به دلیل مصدومیت به مبارزه ادامه نداد.

رقابت های شانس مجدد، رده بندی و فینال اوزان فوق فردا (جمعه) برگزار می شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج