جاباما
۸۹۴۵۹۵
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

برخورد ۲ دستگاه تریلی مرگ ۲ سرنشین را رقم زد

برخورد ۲ دستگاه تریلر در محور تاکستان بویین زهرا منجر به مرگ ۲ تن از سرنشینان و مصدومیت یکی دیگر از آنها شد.

ایرنا: برخورد ۲ دستگاه تریلر در محور تاکستان بویین زهرا منجر به مرگ ۲ تن از سرنشینان و مصدومیت یکی دیگر از آنها شد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر قزوین در این خصوص گفت: در ساعت ۲۱:۴۰ روز گذشته در پی تماس دیسپج اورژانس با مرکز EOC هلال احمر استان مبنی بر اعلام حادثه برخورد دو دستگاه تریلی با یکدیگر در کیلومتر ۵ محور تاکستان - بوئین زهرا، بلافاصله عوامل امدادی پایگاه نرجه به صحنه حادثه اعزام شدند.

حکمت الله هاشمی با بیان اینکه در این حادثه ۲ نفر از سرنشینان در دم جان باخته و یک نفر دیگر به شدت مصدوم شد افزود: افراد فوتی و مصدوم توسط نجاتگران پایگاه نرجه و با استفاده از ابزارهای ست نجات رهاسازی شدند و فرد مصدوم جهت انتقال به مرکز درمانی به اورژانس مستقر در صحنه حادثه تحویل داده شد.

وی اضافه کرد:با توجه به حجم بالای تردد در محورهای مواصلاتی استان در آخرین روزهای هفته این چهارمین حادثه ناگوار جاده ای در یک روز بود که نجاتگران هلال احمر استان حضور پررنگ و تاثیر گذاری در آن داشتند.

هاشمی ادامه داد: در یکی از این حوادث واژگونی یک دستگاه پژو ۴۰۵ در محور فرعی روستای انجیلاق- شکرناب منجر به مرگ یکی از سرنشینان خودرو و مصدومیت یکی دیگر از آنها شد.

وی افزود: فرد فوتی و مصدوم محبوس شده در خودرو توسط نجاتگران پایگاه محمدیه با استفاده از ست های هیدرولیک رهاسازی شدند و مصدوم جهت انتقال به مرکز درمانی تحویل اورژانس شد.

هاشمی همچنین از یک حادثه واژگونی موتورسیکلت در جاده قزوین- رازمیان خبر داد و گفت: این حادثه ساعت ۱۹:۳۰ دیروز در پی تماس دیسپج اورژانس با مرکز EOC هلال احمر استان اطلاع رسانی و بلافاصله تیم واکنش سریع استان مستقر در بوستان فدک به صحنه حادثه اعزام شد.
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر قزوین افزود: در این حادثه ناگوار که راکب موتورسیکلت دچار مصدومیت شدید از ناحیه سر شده بود پس از تثبیت پزشکی با مشارکت تکنسین های اورژانس به بیمارستان شهید رجایی منتقل شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج