۸۹۴۶۰۰
۱۰ نظر
۵۰۰۵
۱۰ نظر
۵۰۰۵
پ

نقشه راه رئال برای ضرب‌ِشست بزرگ به بارسا

رئال مادرید از روز گذشته به صورت جدی پروژه جذب نیمار را کلید زد و در این راه شانس به مراتب بالاتری نسبت به بارسلونا دارد.

ورزش سه: به نقل از مارکا، تا ساعت ۲۰ روز گذشته که مهلت خرید بازیکن در لیگ برتر به اتمام رسید، نگاه رئال به منچستر و پل پوگبا بود و وقتی گزینه جذب او کاملا منتفی شد، نگاه ها با ۱۸۰ درجه تغییر به پاریس و نیمار معطوف شد.

منچستریونایتد در هفته های اخیر هرگز حاضر نشد پای میز مذاکره با رئال بیاید و به دو پیشنهاد رئال برای پوگبا نیز پاسخ منفی داد. بدون هیچ علاقه ای برای فروش پوگبا، جذب این ستاره فرانسوی عملا غیرممکن بود.

نقشه راه رئال برای ضرب‌ِشست بزرگ به بارسا

فلورنتینو پرز رئیس رئال به زیدان قول داده بود که همه تلاش خود را خواهد کرد تا پوگبا را به خدمت بگیرد ولی بار دیگر ثابت شد که علاقه باشگاه فراتر از علاقه بازیکن قرار دارد و با وجود اینکه پوگبا علنا از تمایلش برای جدایی حرف زده بود اما در نهایت منچستر تمام راه های خروج را به روی او بست.

رئال تا آخرین ساعات مهلت خرید بازیکن در لیگ برتر هم صبر کرد ولی جذب ستاره فرانسوی ممکن نشد. رئال هرگز حاضر نبود رقم 200 میلیونی یورو درخواستی یونایتد را قبول کند و این تنها شرط رئالی شدن پوگبا بود. بازیکن و مینو رایولا(ایجنت ایتالیایی) نیز تلاش خود را برای جدایی کردند ولی یونایتد حاضر به شنیدن هیچ پیشنهادی پایین تر از 200 میلیون یورو نبود. مبلغی که هیچ باشگاهی برای پوگبا پرداخت نخواهد کرد.

نقشه راه رئال برای ضرب‌ِشست بزرگ به بارسا

با منتفی شدن جذب پوگبا حالا برنامه رئال در بازار نقل و انتقالات نیز تغییر کرده است. با تغییری ۱۸۰ درجه ای اکنون رئال به نیمار فکر می کند. به جذب یک ستاره کهکشانی واقعی. به خصوص پس از مصدومیت مارکو آسنسیو، حالا رئال در خط حمله جای خالی یک ستاره بزرگ را حس می کند و نیمار می تواند ضرب شست بزرگ نقل و انتقالاتی کهکشانی ها باشد.

همچنین سران باشگاه رئال پس از جدایی رونالدو بر این اعتقادند که جای یک فوق ستاره در تیم کاملا حس می شود و در بازار کنونی کسی جز نیمار نمی تواند جانشین رونالدو باشد. در راه جذب نیمار به نظر همه چیز به سود رئال است.

هدف اصلی نیمار جدایی از پی اس جی است نه بازگشت به بارسا. او در وهله اول قصد دارد از پاریس فرار کند و در این راه باشگاه پی اس جی تصمیم گیرنده نهایی خواهد بود. دشمنی سال های اخیر این باشگاه با بارسلونا سبب شده تا تمام راه های مذاکره با باشگاه کاتالان بسته باشد و این کاملا به سود رئال خواهد بود. برخلاف بارسا، بین رئال و پی اس جی رابطه ای بسیار دوستانه وحود دارد و سران پی اس جی نیز ترجیح می دهند نیمار را به رئال واگذار کنند نه به بارسا

روی میز مذاکره نیز همه چیز به سود رئال خواهد بود. پی اس جی قصد دارد ۲۲۲ میلیون یورویی که برای جدب نیمار در سال ۲۰۱۷ هزیه کرده بود را باز یابد در حالی که بارسلونا پس از جذب گریزمان و با توجه به سقف دستمزدهایش، دچار مشکلات مالی برای جذب نیمار است؛ در حالی که رئال مشکلی از این بابت ندارد.

پی اس جی به نظر مشکلی برای ورود بازیکن در پروسه نیمار نیز نخواهد داشت و اینجا هم رئال بازیکنانی دارد که مدنظر پی اس جی باشد. کیلور ناواس و گرت بیل بازیکنانی هستند که رئال قصد دارد وارد پروسه جذب نیمار کند. بر خلاف شایعات، رئال مودریچ را به پی اس جی پیشنهاد نداده و علی رغم علاقه پی اس جی به کاسیمیرو، این بازیکن هم وارد پروسه نخواهد شد.

پروژه جذب نیمار در رئال فعال شده و این باشگاه همه تالاش خود را خواهد کرد تا ستاره برزیلی را به برنابئو بیاورد. حالا بله؛ نیمار وارد بازی شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رونالدو

      عمرا نتونه جای رونالدو رو بگیره..
      مس و طلا

    • مهران

      رئال دنبال جانشین برای رونالدوئه ولی هرگز پیدا نمی کنه . مفت دادنش رفت .

    • بدون نام

      اولا که منچستر چیز زیادی خورده دویست میلیون خواسته .خودش وقتی پوگبا جونتر و روی اوج بود با صد میلیون خریدتش حالا چی شده که بیشتر دوبرابرش میخواد حتی پیرتر و داغونتر شده .دوما پی اس جی خیلی زرنگه با دادن نیمار هم از شرش خلاص میشه هم پولی که برای نیمار جوونتر و روی اوج داده پس میگیره و البته اینجوری حالا حالاها امباپه که خیلی بهتر هست رو نگه میداره همه چیز بسودش میشه .بزرگترین ضرر خود امباپه میکنه این وسط که از اسطوره شدن در بزرگترین باشگاه تاریخ و کسب عنواین مهم ناکام میمونه واقعا احمقه .مثل گریزمان که پنج سال پیش پیشنهاد رئال قبول نکرد تا الان با سرافکندگی بدون کسب عنوان مهمی بره توی یک تیم منفور هه

    • امی

      پوگباغلت کردبیادرغال نیمارغلت کردبیادزیدان کچل هم بیجاکردبازیکن بخره اخراجه بعدازدوهفته لالیگاه بیژن مورینیو دوست داریم خوش اومدی

    • امی

      زیدان کچل نمیتونی بانیماربارسلونامونوبگیری فقط جوزه مورینیومیتونه کی میایی به راال مهران م جان

    • امی

      حکم اخراج زیدان کالدرون استراماچونی قلعه نویی و دنیزلی وگل محمدی دست منه

    • بدون نام

      دروغه نیمار به زغال نمیره چون عشقش بارساست

      پاسخ ها

      • Amir

        تو فقط بسوز

    • بدون نام

      نیمار عاشق بارساست به زغال نمیره

    • ناشناس

      اقت 200 میلیون یورو برای همچین بازی کنایی خرج میکنن که برای تیم ناز میکنن از نظر من هم0ین بازی کنایی جاشون تو صبای قمه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج