۸۹۴۶۰۹
۱۰ نظر
۵۰۰۳
۱۰ نظر
۵۰۰۳
پ

کلهر: پرسپولیس دوباره قهرمان لیگ خواهد شد

کاپیتان اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس می‌تواند با توجه به اینکه نفرات اصلی را در اختیار دارد و حریفان قدری در مقابلش قرار دارند، دوباره به قهرمانی دست یابد.

ایرنا: «محمود کلهر»، کاپیتان اسبق تیم فوتبال پرسپولیس در گفت و گویی، اظهار داشت: قرعه پرسپولیس در لیگ نوزدهم بسیار خوب و شاکله خود را حفظ کرده است. این تیم شرایط ایده آلی دارد تا در مقابل تیم‌هایی که هنوز سازماندهی درستی ندارند، بهترین نتیجه را کسب کند. پرسپولیس در مقابل حریفان جدی خود چون تراکتور و استقلال که تغییرات زیادی داشته، می واند موفق عمل کند.

وی افزود: قرعه این فصل خیلی به نفع پرسپولیس است. به این دلیل که پرسپولیسی‌ها نفرات اصلی فصل گذشته خود را در اختیار دارند. حتی ۲ یا سه بازیکنان پرسپولیس در گذشته فوق العاده با این تیم نتایج خوبی کسب کردند. بازیکنانی چون فرشاد احمدزاده و وحید امیری به تیم اضافه شدند و این موضوع به پرسپولیس کمک می‌کند تا بتواند راحت‌تر از باقی تیم‌ها وارد مسابقات شود.

کاپیتان اسبق تیم فوتبال پرسپولیس درخصوص نواقص فصل گذشته عنوان کرد: نبود امکانات لازم در ورزشگاه‌های ما و رخ دادن اتفاقات ناگوار سبب شد تا ای‌اف‌سی روی این نواقص دست بگذارد. باید برای برگزاری مسابقات لیگ باید بهتر از این برنامه ریزی و کمک کرد تا ورزشگاه‌های ما استانداردهای لازم را داشته باشند و امنیت در آن برقرار شود. امیدوارم این نواقص هر چه زودتر برطرف شود تا دیگر شاهد اتفاقات ناگوار در ورزشگاه‌ها نباشیم و این امر ضعف فوتبال ما است که باید در آینده برطرف شود.

کلهر: پرسپولیس دوباره قهرمان لیگ خواهد شد

وی درخصوص جذاب بودن لیگ نوزدهم یادآور شد: این فصل، لیگ پویاتری خواهیم داشت. به ویژه آنکه امیر قلعه نویی به هر تیمی رفته خوب مدیریت کرده و سپاهان همواره تیم ریشه‌دار و خوبی بوده است. تیم‌هایی مثل استقلال و پدیده که با وجود یحیی گل محمدی خیلی خوب نتیجه گرفت، هم می‌توانند این لیگ را جذاب کنند.

کلهر ادامه داد: در این فصل باز هم رقابت بین پنج تیم خواهد بود که پرسپولیس می‌تواند با توجه به اینکه نفرات اصلی را در اختیار دارد و حریفان قدری در مقابلش قرار دارند، دوباره به قهرمانی دست یابد. اما استقلال احتیاج به زمان بیشتری دارد تا بتواند با استراماچونی نتایج بهتری کسب کند و از این بحران خارج شود که از نیم فصل دوم بهتر خواهد شد. کالدرون نیز یک مربی حرفه‌ای است و امیدوارم با هوداران و رسانه‌ها ارتباط درستی بگیرد. وی مربی بسیار خوبی برای پرسپولیس می‌تواند باشد و خوشبختانه تیم خوبی را دراختیار دارد.

با وجود آنکه هنوز تاریخ شروع مسابقات لیگ برتر به طور رسمی اعلام نشده ولی پیگیری‌های خبرنگار ورزشی ایرنا حکایت از آن دارد که به احتمال زیاد ۲۸ مرداد لیگ نوزدهم آغاز شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      یه آبی به قرصات بزن بعد بخور

    • بدون نام

      شک نکن تا این دولت هست لنگ قهرمانه

    • بابک

      از در عقب دیگه دست فدراسیون و وزیر پرسپولیسی
      برا همه رو شده تواین سالهای اخیر

    • بدون نام

      حتما خخخخ!

    • کامران

      شیخ تبخیر و وزیر ملعون و داوران واقعا پرو تون کرده اند!؟
      باجام های اسنپی خدا فتاحی رابراتون نگه داره باسهمیه صفر به صد!

    • بدون نام

      به همین خیال باش

    • بدون نام

      تا ۱۴۰۰ صدر صد قهرمانی شما لنگیا تضمین شده است بعد ۱۴۰ ده سال دیگه منتظر قهرمانی باشید تاریخ قهرمانی های ناپاک شما لنگیا فراموش نخواهد کرد به امید فوتبال پاک نه فوتبال لجن

    • حمید

      انداخته اند براتون!؟اونم با وزیر وداوران وبافتاحی ملعون واسنپی بردید؟

    • یوونتوس

      خواب دیدی خیر باشه . امسال دیگه قرار نیست که وزیر وزرا کمک کنن .اگر امسال پرسپولیس قهرمان نشد میشه گفت که قهرمانی های قبلی اش همه کار مسئولین وفدراسیون بوده

    • بدون نام

      عجبا بگو باحمایت وزیر ورزش قهرمان میشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج