۸۹۴۶۲۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

اطلاعیه دادستانی درباره انتشار اخبار کذب

روابط عمومی دادستانی تهران با صدور اطلاعیه‌ای اخبار مربوط بازداشت دادستان عمومی و انقلاب سابق تهران و برخی قضات را تکذیب و از پی‌گیری قضایی منتشر کنندگان این اخبار خبر داد.

ایسنا: روابط عمومی دادستانی تهران با صدور اطلاعیه‌ای اخبار مربوط بازداشت دادستان عمومی و انقلاب سابق تهران و برخی قضات را تکذیب و از پی‌گیری قضایی منتشر کنندگان این اخبار خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است:از آنجا که برخی افرد معاند و معلوم الحال در فضای مجازی به دنبال تخریب قضات و مسئولین قضایی در گذشته و حال بوده و هستند و به زعم خود با انتشار اخبار جعلی در شبکه های معاند نظام موجبات تخریب دستگاه قضایی در اذهان مردم را فراهم می آورند، با توجه به اینکه اقدامات مذکور مجرمانه و مستوجب تعقیب کیفری مرتکبین آنها است لذا کسانی که در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی اقدام به انتشار این مطالب می نمایند تحت تعقیب قانونی قرار می‌گیرند.

که از جمله این اخبار ساختگی مربوط به خبر کذب بازداشت دادستان عمومی و انقلاب سابق تهران آقای جعفری دولت آبادی و برخی قضات دیگر و بعضاً مربوط به تخریب برخی مسئولان سابق قوه قضاییه بوده است که دادستان تهران دکتر علی القاصی دستورشناسایی، تعقیب کیفری ودستگیری عوامل و مرتبطین ناشران این اخبار را به دادسرای ویژه فرهنگ ورسانه تهران صادرنمودند و هشدار داد افراد و فعالین در این حوزه مواظب باشند با انتشار چنین اخبار جعلی موجبات تعقیب و مسئولیت کیفری خود را فراهم نیاورند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج