۸۹۴۶۴۰
۳ نظر
۵۰۰۱
۳ نظر
۵۰۰۱
پ

شمارش معکوس برای ورود مدافع جدید استقلال

مدافع سابق تیم فوتبال ناپولی برای مذاکره با مسئولان استقلال و حضور در جمع شاگردان آندره آ استراماچونی یکشنبه وارد تهران می‌‎شود.

مدال: مدافع سابق تیم فوتبال ناپولی برای مذاکره با مسئولان استقلال و حضور در جمع شاگردان آندره آ استراماچونی یکشنبه وارد تهران می‌‎شود.

یکشنبه قرار است استقلال، از یک خرید جدید رونمایی کند. مدافع چپ تازه آن‌ها، که اهل کرواسی است و بعد از چند سال حضور در فوتبال ایتالیا به ایران می‌آید.

شمارش معکوس برای ورود مدافع جدید استقلال

استراماچونی، ترجیح می‌دهد به جای بازیکنانی که در لیگ‌ها یا باشگاه‌های سطح پایین‌تر عملکرد خوبی داشته‌اند، سراغ بازیکنانی برود که زمانی در تیم‌های درجه یک بازی می‌کردند و حالا، بخاطر افت و خانه نشینی طولانی مدت قیمت‌شان حسابی پایین آمده است.

هروویه میلیچ، خرید احتمالی آن‌ها هم شامل همین الگو می‌شود. میلیچ که تا همین یک سال قبل بازیکن ناپولی بود، مدت‌هاست اوضاع خوبی ندارد

. او فصل پیش، نیمه اول فصل را در خانه نشست و سپس به کروتونه در سری بی رفت. کروتونه مجموعا، 5 بار از او در ترکیب اصلی استفاده کرد که همگی به خاطر سیستم بازی تیم، به جای دفاع در نقش هافبک بودند.

نداشتن هیچ گل و پاس گل و عملکرد نسبتا ضعیف، باعث شد آخر فصل آزاد باشد تا با تیم تازه‌ای قرارداد ببندد. دو فصل پیش، میلیچ بازیکن المپیاکوس و ناپولی بود. او فصل را در المپیاکوس آغاز کرد و همان هفته دوم، با کارت قرمز از زمین اخراج شد. پس از آن، از تیم بیرون رفت و دیگر فرصت بازی پیدا نکرد.

نیم فصل دوم، با ناپولی قرارداد بست و مائوریتسیو ساری که اعتقادی به میلیچ نداشت، حتی یک دقیقه هم حاضر نشد از او استفاده کند.

بر خلاف ناپولی و کروتونه، میلیچ فصل 2016/17 در سری آ روزهای خوبی داشت. کارنامه‌ای که باعث شده استراما دست روی او بگذارد. میلیچ در فیورنتینا بازیکن فیکس نبود اما در 17 مسابقه‌ای که به میدان رفت، 4 گل ساخت که آمار نسبتا خوبی محسوب می‌شود.

البته فیورنتینا در آن فصل معمولا 3 دفاعه بازی می‌کرد و میلیچ بیشتر این پاس گل‌ها را در پست هافبک چپ داد. فصل قبل از آن در فوتبال کرواسی هم میلیچ 5 گل ساخته بود که این بار، همگی به عنوان مدافع چپ بودند. شاید مهمترین پاس گل او، به داویده آستوری فقید در پیروزی 5-4 فیورنتینا مقابل اینتر باشد.

چند ماه خوب در ایتالیا و چند سال قابل قبول در کرواسی، روسیه و سوئد، از میلیچ بازیکنی بین المللی می‌سازد. بازیکنی که می‌داند چطور با فرهنگ و فوتبال یک کشور جدید کنار بیاید و به سرعت، با آن‌ها وفق پیدا کند. 6 بازی ملی هم در کارنامه‌اش دیده می‌شود که از آخرین آن‌ها، حدود 5 سال می‌گذرد.

با این حال او هم ابهام بیشتر گزینه‌های مورد نظر استراماچونی را دارد. اینکه بعد از دو فصل سخت، می‌تواند به اوج برگردد یا تصمیم کروتونه برای کنار گذاشتن او درست بوده است. استراما، توانایی احیای او را دارد یا میلیچ برای استقلال، فقط می‌تواند یک نام بزرگ باشد؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خدابخیرکنه .بازم یه بازیکن بی کیفیت دیگه ویه پرونده جدیدمالی توفیفا

    • بدون نام

      عالیه

    • بدون نام

      هی بکوبین سر استقلال ولی از لنگ حمایت کنین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج