۸۹۴۷۲۳
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

کارخانه: ملی‌پوشان والیبال برد ارزشمندی کسب کردند

مصطفی کارخانه کارشناس والیبال کشورمان کوبا را یک حریف سخت قلمداد کرد و از برد امروز ملی‌پوشان مقابل این تیم به عنوان یک برد ارزشمند یاد کرد.

مدال: مصطفی کارخانه کارشناس والیبال کشورمان کوبا را یک حریف سخت قلمداد کرد و از برد امروز ملی‌پوشان مقابل این تیم به عنوان یک برد ارزشمند یاد کرد.

کارشناس والیبال تاکید کرد: زمانیکه تیم ملی دو ست را واگذار کرد در ادامه رفته رفته موفق شد به بازی بازگردد و همین کار با ارزشی بود که ملی پوشان انجام دادند. کوبا پیشینه قوی دارد و همیشه ستاره‌های والیبال دنیا از این تیم بوده است. کوبایی‌ها از نظر فیزیک و قدرت برتر بودند اما تجربه کمی داشتند.

کارخانه: ملی‌پوشان والیبال برد ارزشمندی کسب کردند

وی افزود: بازیکنان ایران شاید در ابتدا کمی بازی را دست کم گرفتند چرا که ستاره‌های کوبا در این بازی حضور نداشتند ولی در ادامه به خود آمدند. اشتباهاتی داشتیم که در ادامه این اشتباهات بهتر می‌شود.

کارخانه درباره بازی فردا مقابل مکزیک نیز گفت: این تیم را نیز نباید دست کم گرفت. تیم ملی باید در روسیه کار را تمام کند و کار به اما اگر کشیده نشود.

بازی با روسیه هم سخت خواهد بود اما تیم ایران قدرتمند و یک دست است و از بازیکنانی بهره می برد که سالیان سال در کنار یکدیگر بازی کرده‌اند. تیم ملی نشان داده در شرایط سخت نتایج خوبی کسب می‌کند.

مصطفی کارخانه درباره پیروزی ملی پوشان برابر کوبا گفت: همین که موفق شدیم بازی نخست را با پیروزی پشت سر بگذاریم ارزشمند است. دو ست ابتدایی را واگذار کردیم اما در نهایت این بازی به پیروزی ایران منتهی شد. به هر حال تیم ایران به دلیل مسابقات فشرده لیگ ملت‌ها خسته بود اما کوبایی این خستگی را نداشتند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهدی

      خستگی..همیشه همین گونه بوده اکثر تیم های ملی را با پیروزی های غیر مهم دلخوش میکنند و در بازی های مهم چون المپیک کشور های به پیروزی می رسند که باور کردنی نیست. کشتی و رزمی و فوتبال و والیبال از اینگونه تیم ها هستند.در بازی های درجه دوم اهمیتی کسب تجربه نمی کنند.بلکه تمام نیروی خود و انگیزه پیروزی را خرج میکنند.به همین دلیل در بازی های مهم دیگر تیم های شگفتی می آفریند.
      این هم به نوعی تبدیل به سرگرمی تیم های ملی ما شده.

      پاسخ ها

      • پرویز احمدی

        ماشالله بر بچهای تیم ملی والیبال ایران
        بهتون افتخار میکنیم
        به امید شکست دادان روسیه
        و مستقیم راهی شدن به سرزمین افتاب
        انشالله

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج