جاباما
۸۹۴۷۴۸
۱۳ نظر
۵۰۰۲
۱۳ نظر
۵۰۰۲
پ

داستان عجیب و خواندنی خرید جدید استقلال!

آخرین خرید استقلال در فصل نوزدهم تا به اینجا بازیکنی ازحوزه بالکان است که علاوه بر تمام شایستگی‌هایی که داشت بازی ملی کمی در کارنامه‌اش دارد.

ورزش سه: آخرین خرید استقلال در فصل نوزدهم تا به اینجا بازیکنی ازحوزه بالکان است که علاوه بر تمام شایستگی‌هایی که داشت بازی ملی کمی در کارنامه‌اش دارد.

همواره بازیکنان چپ پا در مارکت امروز هواخواه زیادی داشته اند. برای مثال در بایرن مونیخ فیلیپ لام نقش بسیار محوری در تیم بایرن ایفا می کند و رئال مادرید حاضر می شود برای به خدمت گرفتن گرت بیل ۱۰۰ میلیون یورو بپردازد. اما مسلما منطقه چپ تیم فوتبال بارسلونا قوی ترین چپ فوتبال دنیا است.

داستان عجیب و خواندنی خرید جدید استقلال!

درباره هروویه میلیچ صحبت می کنیم که برای اولین بار در شهر ژنو با پوشیدن لباس شطرنجی کرواسی در مقابل پرتغال به میدان رفت و توانست رضایت خاطر استیماچ سرمربی وقت تیم ملی کرواسی را به دست بیاورد. استیماچ در درباره او گفت "میلیچ مانند یک قطره آب در کف دست است که باید قدرش را بدانیم" .

شاید امر عجیبی به نظر نرسد که استقلال با توجه به حضور آندره آ استراماچونی تمایل به خرید بازیکنانی دارد که زمانی حضور در فوتبال ایتالیا را تجربه کرده‌اند.

حالا بعد از دیاباته که سابقه بازی در تیم فوتبال کوتورونه را دارد، کادر فنی این تیم برای جای خالی آرمین سهرابیان در جناح چپ هروویه میلیچ را به جمع تیم اضافه کرد. بازیکنی که سابقه حضور در تیم‌های مثل ناپولی و فیورنتینا را در کارنامه دارد و حالا در این فصل در لیگ برتر با لباس استقلال به میدان خواهد رفت.

میلیچ مثل تمام بازیکنانی که در زمان تجزیه یوگسلاوی سابق مجبور به ترک این کشور شدند داستان جالبی دارد.

او متولد اوس‌یک (Osijek) کرواسی است یکی از مناطق صنعتی این کشور که در نزدیکی مرز اسلوونی قرار دارد که در دوران حمله صرب‌ها به رهبری اسلوبودان میلوشویچ از کرواسی به سمت ونیتاس گریخت و همواره به این خاطر نسبت به حضور او در تیم ملی گارد داشته‌اند و به‌نوعی در لیست سیاه تیم ملی قرار داشته است.

به همین خاطر او با توجه به حضور در لیگ فوتبال ایتالیا تنها 9 بازی ملی در کارنامه دارد. در این رابطه از سوی موافقان حضور او به‌عنوان یکی از بازیکنان تیم ملی در جام جهانی 2014 برزیل، سعی زیادی شد اما زور آن‌ها کافی نبود تا او همچنان پشت درهای تیم ملی بماند.

خودش در این خصوص در گفت‌وگویی اعلام داشت: «من از زاگرب در کشور کرواسی به‌عنوان یک کروات فوتبال بازی می‌کنم درحالی‌که هیچ شانسی برای حضور در جام جهانی را ندارم.»

فارغ از این مباحث فرا فوتبالی که چه بخواهیم چه نخواهیم همواره وجود دارد اگر بخواهیم پست دقیق او را جویا شویم باید به سؤال خبرنگار کروات از خود او اشاره‌کنیم که از میلیچ پرسیده: تو دقیقاً کجا بازی می‌کنی؟

میلیچ در جواب می‌گوید: «من ابتدا در پست بال چپ فوتبال بازی می‌کردم تا اینکه به تیم فوتبال هایدوک آمدم. در آن تیم ایگور پرامیچ هم در منطقه چپ بازی می‌کرد و نیاز داشت یک نفر او را پشتیبانی کند و به همین جهت من را به دفاع چپ فرستادند. البته من در هر دو پست می‌توانم بازی کنم.

گرچه خودم بیشتر ترجیح می‌دهم در پست بال چپ به بازی گرفته شوم. اما همه می‌گویند که من در پست دفاع چپ برای تیم مفیدتر هستم و بنابراین در همین پست بازی خواهم کرد.»

او در ناپل هم ذخیره بازیکن بزرگی مثل فوزی غلام الجزایری بود پس می‌توان نتیجه گرفت با توجه به کمبود بازیکن استقلال در این منطقه او در پست دفاع چپ به میدان خواهد رفت.

به‌هرحال این بازیکن ظرف روزهای آینده پایش به مجموعه نفت تهرانسر باز می‌شود تا کیفیت او را از نزدیک مشاهده کنیم. خاطرمان است آری هان در هنگام ورود به ایران با خود لوییس ساها را در پست مدافع چپ آورد که اتفاقاً بازیکن قابلی به شمار می آمد.

باید ببینیم در آینده آیا میلیچ هم می‌تواند سمت چپ استقلال را پس از مدت‌ها فعال کند یا خیر؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سید سیستانی

      باسواد روبرت ساها نه لویس ساها .لویس ساها مشکی رنگ و سابقه بازی در یونایتد

    • بدون نام

      وزیر پرسپولیسه کیسه چپ وراست بازیکن خارجی میگیره اینا پول بیت المال نیست ولی پرسپولیس دوماه یه مهاجم خارجی نمیتونه بگیره اخه پولی که پرسپولیس واسه بازیکن خارجی میده بیت الماله . چون وزیرپرسپولیسه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حرف مفت نزن شما تمام تیمتون حفظ شده بازیکن براچیشه

      • بدون نام

        تو حرف نزن لنگی امیری وامسال اینها را با چندین میلیارد خردین حالا هم میخوای مهاجم خارجی بخرین البته با کمک بابا سلطانی فر

      • بدون نام

        تيم مسخره تون بازيكناشو حفظ كرد اما شما حكومتي ها استقلالو از هم باشيدين،اين همه بازيكن فايده نداره هماهنك نيستن

      • بدون نام

        چطور شما لنگی ها نمیگین که یک تیم از استقلال تو این فصل جدا شدن ،وتمام تیم شما هم حفظ شد

    • بدون نام

      لوییس ساهانبودرابرت ساهابود
      خخخخخخخخ

      پاسخ ها

      • بدون نام

        به ننت بخند

      • بدون نام

        به ننت بخند

      • بدون نام

        به مادرت بخند

    • بدون نام

      این کجاش عجیبه؟تیتر میزنیا

    • حامد.

      کیسه کشای کثیف.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سلام لنگی تمیز

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج