۸۹۴۷۶۱
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

«ایوانکای کره‌شمالی» کیست؟

خواهر کیم جونگ اون، هم‌اکنون در کنار مدیریت اداره تبلیغات کره‌شمالی، مشاور شخصی برادرش نیز هست، در حالی که کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند او در آینده نقش‌های پررنگ‌تری در ساختار قدرت کره‌شمالی به دست خواهد آورد.

اعتمادآنلاین: به نقل از اسکای‌نیوز، در دولتی با استبداد فردی که در محاصره و بایکوت تمامی جهان نیز قرار دارد، حضور پررنگ یک زن در کنار رهبر آن امری بسیار قابل تامل است.

در کره‌شمالی با آن شاخص‌های بسیار ویژه، در کنار نام کیم جونگ اون، رهبر این کشور، اسم کیم یو جونگ، خواهر کوچک او، هم بر سر زبان‌ها افتاده است.

او دختر کوچک رهبر قبلی کره از همسر سومش، رقاصه سابق کو یونگ هو، است که تقریباً در تمامی سفرهای خارجی و مراسم ملی و رسمی در کنار برادرش حضور دارد.

«ایوانکای کره‌شمالی» کیست؟

دختر بشاشی که چهره دوست‌داشتنی و جذابی دارد و نامش به عنوان اولین عضو خانواده کیم که به کره‌جنوبی سفر کرده، در تاریخ دو کره به ثبت رسیده است.

گرچه این دختر جوان بعد از بازی‌های المپیک 2018 حضور پررنگی در رسانه‌ها پیدا کرد، اما سابقه حضورش در قدرت به زمان زمامداری پدرش کیم جونگ ایل بازمی‌گردد که او را وارد ساختار دولتی کرد تا پس از آن، در سال 2014، به عنوان معاون برادرش در مدیریت، اداره تبلیغات را بر عهده گیرد.

او سپس مدارج ترقی را در ساختار حکومتی قبضه‌شده توسط خانواده‌اش طی کرد، به طوری که امروز به «ایوانکای کره‌شمالی» (تشبیه به دختر دونالد ترامپ) معروف شده است.

او از همان دوره نوجوانی بر برادرش تاثیر می‌گذاشت و حتی زمان تحصیل در سوئیس نیز همراه او در آنجا درس می‌خواند.

دستیابی به اطلاعاتی درباره نحوه تحصیل کیم یو جونگ، همچون 2 برادر بزرگ‌ترش، در کالج‌های سوئیس، بسیار دشوار است، اما اخبار رسیده حکایت از آن دارد که او با نام‌های مستعاری همچون «یونگ سون» و «پاک می هیانگ» در این کشور تحصیل می‌کرده و دوره‌های یادگیری زبان آلمانی را هم به عنوان دروس فوق برنامه پشت سر گذاشته است.

گرچه انتشار اخبار خانواده کیم در کره‌شمالی حکم اعدام دارد، اما ظاهراً کیم یو جونگ 26 سپتامبر 1987 به دنیا آمده است.

خواهر کیم جونگ اون، هم‌اکنون در کنار مدیریت اداره تبلیغات کره‌شمالی، مشاور شخصی برادرش نیز هست، در حالی که کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند او در آینده نقش‌های پررنگ‌تری در ساختار قدرت کره‌شمالی به دست خواهد آورد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چه خواهر بشاشي!

    • بدون نام

      آن کجا و این کجا؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج