جاباما
۸۹۴۷۷۶
۵ نظر
۵۰۰۵
۵ نظر
۵۰۰۵
پ

دلال‌ها به بازیگران: پول بیاور تا نقش بدهیم

بعد از گلایه برنامه‌سازان حوزه کودک درباره نفوذ دلالی و درخواست آوردن اسپانسر برای تأمین هزینه برنامه‌های تلویزیونی، این بار با گلایه بازیگران مشخص شد مسائل مالی و حضور اسپانسرها تا چه حد بر تولید فیلم و سریال سایه افکنده است.

روزنامه جوان نوشت: بعد از گلایه برنامه‌سازان حوزه کودک درباره نفوذ دلالی و درخواست آوردن اسپانسر برای تأمین هزینه برنامه‌های تلویزیونی، این بار با گلایه بازیگران مشخص شد مسائل مالی و حضور اسپانسرها تا چه حد بر تولید فیلم و سریال سایه افکنده است.

دلال‌ها به بازیگران: پول بیاور تا نقش بدهیم

ساناز سماواتی بازیگر تلویزیون و سینما می‌گوید: «الان فروش نقش خیلی مرسوم است. متأسفانه برخی عوامل تولید فیلم یا سریال شاید روی‌شان نمی‌شود این حرف را بزنند و درخواست پول کنند، چون به هر حال امثال من که دیگر به نسبت متولدان اواخر دهه ۶۰ و دهه ۷۰ بازیگران قدیمی به حساب می‌آییم (با خنده)، اما صراحتاً می‌گویند برای این کار اسپانسر بیاور خودت هم بازی کن و درصدی از پول را هم بگیر! این خیلی جای تأسف دارد. وقتی که پای اسپانسرهای مالی باز شود، متأسفانه شما در پروژه‌های مختلف آدم‌هایی را می‌بینید که اصلاً در آن جایگاه نیستند و اصلاً آن کار را بلد نیستند.»

سماواتی می‌افزاید: «این مسئله فقط در رابطه با بازیگران هم نیست و در تمام صنوف سینما و تلویزیون رایج شده است. بعد وقتی می‌روی ریشه‌یابی می‌کنی و می‌پرسی این خانم از کجا آمده؟ می‌فهمی که بله مثلاً دخترخاله سرمایه‌گذار است. به کارگردان می‌گوییم آخر این فرد به این نقش و این جایگاه نمی‌خورد، اصلاً سواد این کار را ندارد و مناسب این کار نیست. خود آن کارگردان مجبور است به خاطر آن فرد از یک سکانس چندین برداشت داشته باشد که بالاخره زمان‌بر و هزینه‌بر است.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • x

      بازیگری هنر نیست شغل است. هنر یعنی انجام کاری که بقیه از انجام دادن آن عاجزند. وقتی هر کسی میتواند نقش بازی کند کجای بازیگری هنر است؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        درسته

    • بدون نام

      اصلاح طلبان گفتن بایدححرفهایی که میخواهیم بزنیم ازطرف بازیگران سلبرتیها بزنیم تامغزهاروشستشوبدیم برای اهداف شوم مون ...

    • سعید

      تموم کنین این بحث اصلاح طلب و... اخه چه ربطی دارهد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        افرین این منتقدین هم که دعوای جناحی یاحزبی راه میاندازندمثل اون بازیگرااهل فن نیستندثانیا دراین مملکت کدام کاربه اهل همان کارواگذرشده که بازیگری بشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج