۸۹۴۸۷۷
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

بازیکنان ایران برابر کوبا احساس «ترس» کردند

کارشناس والیبال با تاکید بر اینکه کولاکوویچ تغییری در روند بازی ایجاد نکرد گفت: ملی پوشان احساس ترس کردند و فشار بر کوبا را افزایش دادند.

خبرگزاری مهر: تیم ملی والیبال ایران در نخستین بازی از مرحله اول رقابت‌های انتخابی المپیک ۲۰۲۰ موفق شد در یک دیدار سخت با نتیجه ۳ بر ۲ از سد کوبا عبور کند. ملی پوشان امروز از ساعت ۱۷:۳۰ مقابل مکزیک صف آرایی خواهند کرد.

ناصر شهنازی درباره بازی تیم ملی والیبال برابر کوبا گفت: متاسفانه در دو ست ابتدایی بازی انگیزه و تمرکز نداشتیم و بازی خوبی به نمایش گذاشته نشد. با توجه به عملکرد کولاکوویچ در مسابقات لیگ ملت‌ها و سایر بازی‌ها پیش بینی می‌شد که باز هم با ترکیب ثابت بازی کنیم چرا که سرمربی تیم ملی به ندرت دست به تغییر ترکیب می زند.

کارشناس والیبال افزود: در تمام زمینه‌های والیبال ضعف داشتیم و بار حمله در دو ست ابتدایی بر دوش عبادی پور بود. از ست سوم توسط کادر فنی تغییری اعمال نشد و خود بازیکنان احساس ترس کردند و می دانستند با باخت مقابل کوبا اعتبارشان زیر سوال ‌می‌رود و شرایط تغییر کرد.

وی تاکید کرد: کوبا تیم قدرتمندی نبود و همانطور که شاهد بودید با اعمال فشار بازیکنان ایران درصد اشتباهاتشان بالا رفت. زمانیکه کوبا را تحت فشار قرار دادیم تازه عیار این تیم مشخص شد. در سه ست پایانی با سرویس و دریافت خوب به بازی برگشتیم و توانستیم کوبا را به راحتی شکست دهیم.

شهنازی درباره بازی برابر مکزیک گفت: این تیم نمی‌تواند دردسر ساز شود و مشکلی نخواهیم داشت. کادرفنی باید بازیکنان را از نظر روانی آماده کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      برعکس بازیکنان تیم ملی ایران کوبا دست کم گرفت وگرنه 3بر هیچ برنده ميشد، والیبال بازی است با رشته های ديگه خیلی فرق داره، ضعیف ترین تیم دست کم بگیری باخت میدی، اگه از کوبا ترسیده بودن امکان پذیر نیست دوگیم عقب افتاده جبران کنی و گیم 5هم پیروز باشید، ببین ایران 25بر 17شکست داد ولی کوبا 25 بر 23 دوگیم برد پس این نشان میده فقط بازی سست شروع کرد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج