۸۹۴۹
۷ نظر
۵۱۲۲
۷ نظر
۵۱۲۲
پ

۱۰ دغدغه این روزهای ستاره اسکندري

ستاره اسکندری برج می سازد!

ازدواج هيچ وقت دغدغه من نبوده است. زيرا معتقدم که يک اتفاق است و به زمان خودش رخ خواهد داد. از طرفي گاهي فکر مي​کنم، در حرفه ما ازدواج مي​تواند کمي به حق طرف مقابل اجهاف کند.

ستاره اسکندری برج می سازد!
در اين صفحه ما هميشه به دغدغه​هاي چهره​هاي محبوب تلويزيون و سينماي ايران مي​پردازيم، اين​بار به سراغ يکي از بازيگران خانم که چند دهه در سينما و تلويزيون فعاليت داشته است، مي​رويم.



ستاره اسکندری برج می سازد!

با پيري چه کنيم:

ساختن خانه سالمنداني مخصوص بازيگران از ديگر دغدغه​هاي من است. سن دغدغه اکثر بازيگران است، چون بالاخره يک روزي تنها مي​شوند و سرنوشت​شان تنهايي است، از آنجايي که فکر مي​کنم آخر و عاقبت خود من هم تنهايي است. دوست دارم جايي براي دوران پيري داشته باشم. چون تا زماني که جوان هستيم مي​توانيم کار کنيم و زندگي را بچرخانيم. اما بايد اين فرهنگ نهادينه بشود و بازيگران جوان نيز ياد بگيرند، بخشي از درآمد خود را کنار بگذارند و براي ساختن اين خانه سالمندان صرف کنند، بايد آينده​نگري داشته باشند.


شرکت در خيريه​ها تلنگري به من مي​زد:

در روزگاري که آرامش هر زندگي جاي خود را به يک شتاب​زدگي بزرگ داده و گاهي انسان حتي دليل زندگي کردن خود را فراموش مي​کند و فقط شب را به صبح و صبح را به شب وصل مي​کند،​ وقتي در جشن​هاي خيريه شرکت مي​کنم فرصت اين را پيدا مي​کنم که کمي بنشينم و فکر کنم با ديدن کودکان سرطاني از خداوند شرمنده مي​شوم و از اينکه سلامت هستم خداوند را شکر مي​کنم. به جاي نداشته​هايم به داشته​هايم فکر مي​کنم و از اينکه زده هستم، سلامتم و مي​توانم يک حضور موثر فرهگي داشته باشم از خداوند تشکر مي​کنم. نمي​دانم چرا اکثر اوقات، اضطراب به جاي خود زندگي بر ما حاکم مي​شو و هميشه به خاطر چيزهايي که نداريم مشغول دويدن هستيم، در صورتي که اين رسم و ذات زندگي نيست.


ازدواج يک اتفاق است:

ازدواج هيچ وقت دغدغه من نبوده است. زيرا معتقدم که يک اتفاق است و به زمان خودش رخ خواهد داد. از طرفي گاهي فکر مي​کنم، در حرفه ما ازدواج مي​تواند کمي به حق طرف مقابل اجهاف کند، زيرا کار ما به گونه​اي است که گاهي شرايطي اتفاق مي​افتد که مجبوريم روزها در منزل نباشيم و يا وقتي شب کاريم، شب​ها در کنار خانواده حضور نداشته باشيم. اين شرايط براي همسر و فرزند کمي مشکل است. ولي به طور کلي مشکلي با ازدواج ندارم.


خواب:

هميشه آرزو مي​کنم کاش مي​توانستم کمي بيشتر بخوابم. اصولا روزگاري شده است که فکر مي​کنم. انسان فقط در خواب مي​تواند به آرامش برسد و اين آرامشي که در خواب به وجود مي​آيد، در جاي ديگري نمي​توان پيدا کرد. گاهي وقتي صبح​ها چشمم را باز مي​کنم، با خودم مي​گويم خدايا باز يک روز ديگر شروع شد.


برنامه ريزي خوب:

اصولا هميشه نگران برنامه​ريزي منظم هستند. گاهي اوقات خواهرزاده​ام به من سپرده مي​شود و شايد از چند روز قبل دغدغه اصلي من، برنامه​ريزي کردن براي بودن در کنار او و شادکردن او باشد. دوست دارم طوري برنامه​ها را طراحي کنم که از آنها لذت ببرد بتوانند به نحو احسن با من همراهي کند.


ساختن يک برج:

يکي از بزرگترين دغدغه​هاي ذهن من ساختن يک برج بزرگ براي زوج​هاي جواني است که خانه ندارند. به خدا شعار نمي​دهم، دوست دارم برجي بسازم و اين امکان را براي زوج​هاي جوان فراهم کنم که بتوانند 4،5سال اول زندگي خود را بدونه اينکه اجاره خانه بدهند، در آنجا ساکن شوند، تا کم​کم بتوانند پول پس​انداز کنند و براي خود يک زندگي آرام بسازند.


ديدار از دوستان:

گاهي زندگي چنان مرا مشغول مي​کند و چنان دچار روزمرگي مي​شوم که حتي فرصت نمي​کنم به دوستان صميمي و نزديکم زنگ بزنم و يا به ديدن آنها بروم. به همين دليل وقتي به جشن​ها و يا برنامه​هاي خاصي مثل خيريه​ها و ... شرکت مي​کنم، دائما فکر مي​کنم که بايد به چند تن از دوستانم زنگ بزنم و از آنها بخواهم تا با من در اين جشن شرکت کنند تا بتوانيم ديداري هم تازه کنيم.


واي ترافيک:

هر موقع قصد دارم از خانه خارج شوم غصه ترافيک، بزرگترين غول ذهن من مي​شود. واقعا از ترافيک عاصي هستم. گاهي با خودم فکر مي​کنم چرا بايد جمعه و يا روزهاي تعطيل خيابان​ها اينقدر شلوغ باشد و ما هميشه بايد زمان زيادي از وقت خود را در ترافيک بگذاريم.


خدايا پول بريز:

دوست دارم يک کيسه بزرگ پول از آسمان بريزد جلوي پاي من. پول​ها را بردارم و ديگر هيچ وقت کار نکنم، با اين پول زياد يک امکانات رفاهي اوليه براي خودم فراهم کنم و بقيه عمر را از زندگي لذت ببرم. اگر خدا يک کيسه پول به من بدهد تا مجبور نباشم کار کنم، قول مي​دهم براي ديگران هم موثر باشم و تا حد توانم به آنها کمک کنم.

اختصاصی مجله اینترنتی برترین ها Bartarinha.ir

ستاره اسکندری برج می سازد!


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • الهام

      دلبندم اون اجحافه نه "اجهاف "

    • ebrahimzaer

      با سلام بنده و خانمم مثل تمام ایرانیها مشتاق و عاشق بازیهای فوق العاده هنر مندانه شما هستیم بنده خیلی علاقمند هستم آدرس ایمیل شمارا داشته باشم تا بتوانم با شما در ارتباط باشم در ضمن بنده نیز افکار خیر خواهانه ای در سر دارم و امکاناتی هر چند کوچک در اختیار دارم که شاید ان امکانات در کنار نام نیکو شما بتواند راهگشای افکار بلندتان باشد اگر حقیر را قابل دانستید میتوانید پیام بدهید از شما سپاسگزار میشوم.

    • ریحانه

      سلام.
      میدونستم بخدا میتونستم شما با لاله خانم فرق دارین..
      من به شما خیلی خیلی افتخار میکنم..
      روزی که من شماره لاله رو پیدا کردم اصلا فکر نمیکردم جواب ندن.و بهشون هم گفتم که ایشون مثله شما نیستن.
      من یه وبلاگ دارم که عکسای شما رو توش گذاشتم..

    • اکرم

      من بازی شما را خیلی دوست دارم و معتقدم برخلاف خیلی از بازیگرها در کارهاتون همیشه پیشرفت دیده میشه.موفق باشید.

    • محمد به اذین

      سام شماهم ها؟!دلت خیلی خوشه؟!ستاره ها همیشه ازاوج نگاه می کنن

    • الا

      ولی لاله یه چیز دیگس

    • بدون نام

      چقدر غم انگیزه که آدم برای خونه سالمندانش پول جمع کنه :(((

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج