۸۹۴۹۱۶
۴ نظر
۵۰۰۰
۴ نظر
۵۰۰۰
پ

تارتار: سخت‌ترین قرعه لیگ برای ما رقم خورد

سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان به قرعه‌کشی لیگ برتر و قرعه سختی که برای این تیم به وجود آمده واکنش نشان داد.

خبرگزاری فارس: مهدی تارتار در خصوص قرعه‌کشی لیگ برتر و اینکه اهالی فوتبال می‌گویند سخت‌ترین قرعه نصیب نفت مسجدسلیمان شده، گفت: همان‌طور که شما گفتید سخت‌ترین قرعه برای ما رقم خورد و فکر می‌کنم بین همه تیم‌ها کار تیم ما از همه سخت‌تر خواهد بود.

به نظر من بدترین حالت قرعه‌کشی برای ما اتفاق افتاد و این در حالی است که تیم ما و سایر تیم‌ها کارش را دیرتر آغاز کرد. با این همه ما باید ‌‌‌‌‌‌‌‌‌از این سختی‌ها ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌گذر کنیم و باید برای شروع کار زحمت بیش از اندازه‌ای بکشیم. در لیگ آینده بازی سخت وجود ندارد و همه بازی‌ها سخت است، اما در ۵ بازی اول واقعا کار ما سنگین‌تر از هر زمان دیگری خواهد بود. من خوشبختانه به بازیکنانم ایمان دارم و می‌دانم که آنها خودشان را برای روزهای سخت خیلی خوب آماده کرده‌اند.

سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان ادامه داد:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ‌به هر حال در قرعه‌کشی شانس هم دخیل است، هرچند مشخص نبودن زمان آغاز بازی‌ها کار را برای همه تیم‌ها سخت کرده است. تیم‌ها در این شرایط دچار مشکل برنامه‌ریزی هستند و امیدوارم که هرچه زودتر زمان آغاز لیگ مشخص شود. این را هم باید بگویم که فدراسیون اقدامات خوبی برای بهسازی ورزشگاه‌ها انجام داده، اما امیدوارم که همه تیم‌ها را به یک چشم ببینند و قانون برای همه تیم‌ها یکسان باشد.

تارتار در خصوص اظهارات سخنگوی فدراسیون مبنی بر اینکه اگر ورزشگاه تیمی آماده نباشد باید بازی‌هایش را در زمین بی‌طرف برگزار کند و در این وضعیت شرایط ورزشگاه نفت مسجدسلیمان چگونه است، اظهار داشت: مسئولان مربوطه سخت در تلاش هستند تا همه چیز به خوبی انجام شود، اما از مسئولان شهری می‌خواهم که هرچه زودتر کارها را انجام دهند؛ چراکه قرعه خیلی سختی نصیب ما شده و برای این که بتوانیم از میزبانی خودمان استفاده کنیم باید شرایط به گونه‌ای باشد که هواداران بتوانند به ورزشگاه بیایند. امیدوارم که اقدامات لازم هرچه زودتر انجام شود تا از این بابت مشکلی نداشته باشیم.

وی در پاسخ به این سوال که تیم شما در این شرایط چقدر آماده است و آیا به اهدافی که داشتید نزدیک شدید یا نه، گفت: فکر می‌کنم حدود ۳۵ روز است که ما تمریناتمان را آغاز کردیم و متاسفانه از این بابت از همه تیم‌ها عقب‌تر هستیم. اما اردوی خوبی در تهران برگزار شد و توانستیم بازی‌های خوبی در تهران با تیم‌های مختلف انجام دهیم.

در تهران بازیکنان مختلفی را هم ارزیابی کردیم و از این بابت باید از مدیریت باشگاه تشکر و قدردانی کنم. ما امروز به مسجدسلیمان می‌رویم و از عصر تمرینات خود را در شهر خودمان برگزار می‌کنیم. در تلاش هستیم که یک بازی دوستانه تا قبل از آغاز لیگ با تیم فولاد خوزستان در اهواز برگزار کنیم و فکر می‌کنم تا آغاز لیگ شرایط خوبی داشته باشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      از الان شش امتیاز برای لنگ اماده کردی حروم لقمه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بازم لیگ شروع شد و چرندیات کیسه جماعت شروع شد

    • بدون نام

      مگه تولیگ قهرمانانی که سخت باشه

    • بابک

      توکه برعکس پدر خانمت هستی
      هرچقدر فیروز خان خنده روهستن شما همیشه گریانید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج