جاباما
۸۹۴۹۲۷
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

کارگرجم: نگاه استقلال نباید به قرعه باشد

پیشکسوت فوتبال ایران با اشاره به تاخیر در برگزاری رقابت های لیگ برتر و انجام دربی در هفته‌های ابتدایی گفت: بازی دو تیم استقلال و پرسپولیس اختیاری نیست و قرعه تعیین کننده است.

خبرگزاری مهر: قرعه‌کشی نوزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر انجام شد و در لیگی که تاریخ شروع آن مشخص نیست، آبی پوشان کار خود را با حضور در تبریز و رویارویی با ماشین سازی آغاز می کنند.

اکبر کارگر جم در این خصوص اظهار داشت: از آنجایی که ماشین سازی نمی تواند در این فصل مدعی قهرمانی باشد، این بازی را باید شروعی خوب برای آبی پوشان در لیگ دانست. هرچند تیمی مثل استقلال که به دنبال قهرمانی است نباید چشمش به دنبال قرعه باشد، اما دیدار با ماشین سازی کار تیم را تسهیل می‌کند.

وی افزود: البته از این هم نباید گذشت که در هفته‌های ابتدایی لیگ تیم‌ها ناشناخته هستند و برنامه مربیان مشخص نیست و امتیاز گرفتن در این هفته‌ها قدری سخت است.

مدافع پیشین آبی پوشان در خصوص دربی و برگزاری این بازی حساس در هفته چهارم گفت: این که دو تیم استقلال و پرسپولیس در چه هفته‌ای بازی کنند دست کسی نیست و تنها قرعه حکم می‌کند این بازی کی برگزار شود. اما اگر این بازی در هفته‌های عقب تری انجام می شد قطعا جذابیت بیشتری داشت چون دو تیم با شناخت بیشتری نسبت به هم با یکدیگر دیدار می کردند.

کارگرجم در خصوص آخرین شرایط آبی پوشان تصریح کرد: همیشه تا زمانی که بازیهای رسمی آغاز نشده باشد شرایط خوب است. اما شرایط واقعی تیم ها بعد از آغاز بازیها مشخص می شود. امیدوارم همین روحیه ای که از بازیکنان استقلال قبل از آغاز فصل مشاهده می شود، در جریان بازیها هم دیده شود و آنها بتوانند سال خوبی را رقم بزنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج