۸۹۴۹۴۷
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

نعمتی: هیچ چیز نمی‌تواند مانع پرسپولیس شود

هافبک مصدوم پرسپولیس مدعی است فصل جدید را نیز با انگیزه قهرمانی استارت خواهند زد و مانعی برای دستیابی به موفقیت آنها در ادامه مسیر وجود نخواهد داشت.

ورزش سه: سیامک نعمتی در اردوی ترکیه با مصدومیت از ناحیه بینی مواجه و در بازگشت مجبور به عمل جراحی شد. او البته خیلی زود در تمرینات حاضر و مدعی شده که دلتنگ حضور در تمرین و کار با هم‌تیمی‌هایش شده بود.

نعمتی درباره شرایط خود بعد از مصدومیت گفت: خوشبختانه الان شرایطم خیلی بهتر شده و در روزهای اول تنفس هم برایم دشوار بود. بعد از عمل جراحی پزشکان خواستند تا مدت بیشتری استراحت کنم اما نمی‌خواهم فرصت همراهی تیم را از دست بدهم و واقعا بدون تمرین حوصله‌ام سر می‌رفت و دلتنگ تمرین و بچه‌های تیم می‌شدم.

وی ادامه داد: دوران نقاهتم امیدوارم کوتاه مدت باشد و بتوانم خیلی زود در رقابت قرار گیرم. احتمالا باید فصل را با ماسک محافظ شروع کنم و با پزشکان تیم در اینباره هماهنگی صورت گرفته است.

هافبک پرسپولیس که در فصل گذشته دومین گلزن برتر این تیم لقب گرفته بود و عملکرد درخشانی از خود به جا گذاشت درباره قرعه سرخ‌ها می‌گوید: قرعه که سخت است و در هفته‌های ابتدایی با تیم‌های قابل احترام و بزرگ که مدعی جام در این فصل هستند بازی داریم. با این حال یک شروع موفق خیلی به ما کمک خواهد کرد.

در فصل گذشته ما تجربه بزرگی از این حیث به دست آوردیم. فصل گذشته با توجه به محرومیت نقل و انتقالاتی همه تصور می‌کردند با مشکل مواجه شویم و امتیازات را از دست بدهیم. اما اینطور نشد و قدرتمند و موفق عمل کردیم و به واسطه همان امتیازات هم در نهایت قهرمان شدیم. یک شروع موفق مسلما باعث خواهد شد تا از نظر انگیزه و خودباوری و البته شخصیت قهرمانی در شرایط بهتری قرار گیریم و باید از آن به بهترین شکل سود ببریم.

نعمتی درباره تقابل با استقلال در ابتدای فصل گفت: خب این قرعه هم می‌تواند مثبت باشد و هم منفی. ما در حال آماده سازی هستیم و فرقی هم نمی‌کند که در هفته چندم با استقلال بازی کنیم. بهرحال لیگ است و در هر هفته‌ای ممکن بود با استقلال بازی داشته باشیم.

خوشبختانه طی فصول اخیر نتایجی کسب کرده‌ایم که حمایت هواداران را کنار خودمان می‌بینیم و این بزرگترین پشتیبانی ماست. آنها در این فصل هم به اتفاقات بزرگ و ادامه راه قهرمانی فکر می‌کنند، درست مثل خودمان. وقتی پیراهن پرسپولیس را بر تن داریم به کم قانع نیستیم و مطمئن باشند ما هم همانند آنها انگیزه‌مان برای قهرمانی و موفقیت‌های بیشتر کم نشده است.

هافبک پرسپولیس درباره ترافیک این خط و رقابت بزرگی که شکل گرفته گفت: من فصل اولی هم که آمده بودم تقریبا همین بازیکنان حضور داشتند. پرسپولیس تیم بزرگی است و باید هم بازیکنان بزرگ و باکیفیت در تمام خطوط آن حاضر باشند. من عاشق رقابت هستم و مهمترین مساله این است که بین بازیکنان رفاقت حرف اول را می‌زند و همه می‌خواهند در مسیر موفقیت تیم کمک کنند و هیچ چیزی نمی‌تواند مانع از موفقیت پرسپولیس شود و حاشیه شکل دهد.

نعمتی درباره کالدرون نیز اینطور می‌گوید: او کار سختی دارد اما خوشبختانه شاکله تیم حفظ شده و این بخش مهمی از پروسه‌ای است که او برای دستیابی به همان مسیر موفقیت و آشنایی با فوتبال ایران به آن نیاز دارد. با این حال باید در نظر گرفت که او از نظر اسم و تجربه فنی مربی بزرگی است و تجربه بزرگی از این حیث دارد. طی این روزها هم نشان داده که از انگیزه بالایی برای این مساله برخوردار است. خودش هم مدعی شده که برای کارهای بزرگ اینجا حاضر شده و ما نیز مشتاق این اتفاق هستیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مانع پیروزی یا وزیر لنگی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مانع هرچیزی باشه به شما کیسه کشا ربطی نداره.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج