۸۹۴۹۷۱
۱۴ نظر
۵۰۰۰
۱۴ نظر
۵۰۰۰
پ

کمیته انضباطی: محرومیت پرسپولیس تعلیقی نیست

دبیر کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام کرد حکم محرومیت پرسپولیس تغییری نکرده و بر این اساس سرخ‌های پایتخت فقط می‌توانند در استیناف به این رای اعتراض کنند.

خبرورزشی: کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ۱۷ تیرماه احکام مربوط به دو مسابقه پرسپولیس و سپاهان در جام حذفی و لیگ برتر سال گذشته را اعلام کرد که بر این اساس هردو تیم به یک جلسه محرومیت از بازی در حضور تماشاگران محروم شدند. حکمی که قابل تجدیدنظرخواهی در استیناف بود و در صورت تایید این کمیته در اولین میزبانی پرسپولیس و سپاهان اعمال می‌شود.

در این راستا طی روزهای گذشته حرف و حدیث‌های زیادی درباره محرومیت پرسپولیس از بازی با حضور تماشاگران در دیدار افتتاحیه لیگ برتر مقابل پارس جنوبی جم ایجاد شد و مسئولان کمیته استیناف نیز اعلام کردند اگر پرسپولیس به حکم خود اعتراض کند، بر اساس عدالت در این باره رای می‌دهند.

حالا اما باشگاه پرسپولیس امروز طی اطلاعیه‌ای اعلام کرده که حکم محرومیت باشگاه پرسپولیس تعلیقی بوده و هواداران این تیم از حضور در ورزشگاه آزادی در روز افتتاحیه با پارس جنوبی محروم نیستند. این در حالی است که حکم منتشر شده در تاریخ ۱۷ تیرماه چنین مسئله‌ای را تایید نمی‌کند.

در حکم صادر شده کمیته انضباطی آمده بود: «تیم پرسپولیس به دلیل پرتاب اشیا محترقه، استفاده از لیزر و شعارهای موهن و تحریک تماشاگران تیم مقابل به پرداخت ۱۰۰ میلیون تومان جریمه نقدی محکوم شد. همچنین تماشاگران این تیم از حضور در یک مسابقه از همراهی تیم خود محروم هستند. گفتنی است، این رای قابل تجدید نظر است.»

برای کسب اطلاع در این خصوص با حسین عبداللهی، دبیر کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تماس گرفتیم. او گفت: «حکمی که ما صادر کردیم در رسانه‌ها موجود است و متن حکم دقیقا همان چیزی است که منتشر کردیم. محرومیتی که برای تماشاگران پرسپولیس در نظر گرفتیم، تعلیقی نیست، اما قابل تجدید نظرخواهی است. یعنی پرسپولیسی ها می‌توانند اگر اعتراضی دارند آن را به کمیته استیناف ارائه دهند تا دوباره پرونده مورد بررسی قرار بگیرد و استیناف در این خصوص حکم جدید بدهد. ولی اینکه بگویند حکم قبل که از سوی ما در کمیته انضباطی صادر شده، تعلیقی است، درست نیست.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      به گوندوم

      پاسخ ها

      • دکترر تاجی

        توروحت

      • پرهام

        بی نزاکت. اینجا رو با تلگرام و اینستا اشتباه گرفتی...

    • ادریس

      فدراسیون لنگی و وزارت ورزش لنگی چه بسا فردا حکم رو دست کاری کنن و یه تعلیقی بکنن تو پاچه ش تا تیم حکومتی از تماشاگر محروم نشه

    • بدون نام

      دود از کنده بلند میشود حرج مرج در استادیوم های ایران از حکم جانب داری مسئولین شروع میشود از زمان وزارت ورزش از تیم لنگ جانب داری می کند اعتراض تیم تیم های دیگه برامده است و نتیجه اش میشود این

      پاسخ ها

      • محمد پرسپولیسی

        کیسه های پایتخت از قهوه ای شدنتان شرمنده ایم.۶۶۶۶۶۶

    • بدون نام

      اصلا محرومیت بابت چی برای خوشایند کیسه کشها و سپاهانی ها و تراکتوریها که دلشون خنک بشه و صداشون در نیاد تمام محکومیتهاشونم که میبخشید و تعلیغ میکنید مطمعن باشید با این روش یکروز خشم هواداران پرسپولیس بدجوری دامنتون رو میگیره اونوقت دیگه نمی تونید جمعش کنید

    • 666666

      تا کیسه کشا بسوزند

    • فقط قرمزته

      درود بر پرسپولیس کبیر

    • بدون نام

      آقایون کیسه کشا کم حرص بخورید خخخخ

    • ارتش سرخ

      کیسه کشا ازغصه مردن...

    • ساره جون

      خدا کنه حکمش رو تعلیقی کنن تا ورزشگاههای سراسر ایران
      رو سرِ لُنگ خراب بشه.پرچم ژاپن نمادِ لُنگ آماده ست در تمامِ ورزشگاهها.

    • تاج کبیر آسیا دوقهرمانی دونایب قهرمانی آسیا

      ماست مالی میشه . لنگ حکومتی.‌محاله جریمش کنن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ۳ جلسه تعلیقی بیرانوند چی میشه...اگر عدالتی تو قانون کمیته انصباطی وجود داشته باشه بیرانوند بایدتو دربی محروم بشه ...اما برای تیم حکومتی قانونی وجود نداره هر کی راس کار ادمهای وزیر هستن هوای تیمش و دارن ..

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج