جاباما
۸۹۴۹۸۹
۲۳ نظر
۵۰۳۶
۲۳ نظر
۵۰۳۶
پ

در این شهرها با قیمت یک تکه پیتزا خانه بخرید!

خانه‌هایی در سرتاسر جهان پیدا می‌شودکه قیمت آن‌ها فقط و فقط یک دلار است و حتی هستند خانه‌هایی دیگر که خرید آن‌ها برای شما حتی رایگان تمام می‌شود!

برترین‌ها : رویای داشتن خانه‌ای کوچک و دنج، دغدغه دست‌نیافتنی بسیاری از مردم است و هستند افراد دیگری که رویای زندگی در یک عمارت بزرگ در کنار ساحل و پنجره‌ای رو به دریا را دارند. خلاصه که امروزه به حقیقت تبدیل شدن این رویا‌ها و خیال‌ها آنقدر‌ها هم دور از دسترس نیست، زیرا هنوز خانه‌هایی در سرتاسر جهان پیدا می‌شودکه قیمت آن‌ها فقط و فقط یک دلار است و حتی هستند خانه‌هایی دیگر که خرید آن‌ها برای شما حتی رایگان تمام می‌شود!

با در نظر گرفتن این واقعیت که خرید خانه پروسه‌ای بسیار ترسناک و دلهره‌آور است، ولی هنوز خانه‌هایی در بعضی از کشور‌ها وجود دارند که برای خرید آن‌ها نیاز نیست تا هزینه‌های بالایی پرداخت کنید. برای روشن‌تر شدن این موضوع، ما امروز قصد داریم تا در برترین‌ها نگاهی به لیست شهر‌هایی بیاندازیم که خرید خانه در آنجا بسیار ساده و بی‌دردسر صورت می‌گیرد و حدود ۲ سنت یا حتی به صورت رایگان نیز ممکن است. در ادامه با ما همراه باشید.

سامبوکا، ایتالیا
در این شهرها با قیمت یک تکه پیتزا خانه بخرید!

هنگامی که حکومت ایتالیا، تعداد بسیار زیادی از خانه‌های بزرگ خود را تنها با قیمت ۱ دلار عرضه کرد، توانست یک انفجار بزرگ را در بازار املاک و مستغلات ایجاد کند. در برخی از شهر‌های ایتالیا، خانه‌ها در روستا‌ها و مناطق مختلفی قرار دارند که جمعیت آنجا بسیار کم است. تا امروز جوانان و پناهدگان زیادی از سراسر جهان از این موضوع استقبال کردند. سامبوکا (Sambuca) نام یکی از روستا‌های ایتالیا است که در آنجا هنوز خانه‌هایی وجود دارد که تنها فقط ۱ دلار قیمت دارند. البته ناگفته نماند که صاحب جدید این خانه‌ها مستلزم است که این مکان را در طول ۳ سال به یک مکان زیبا تبدیل کند. نتیجه‌ای که انتظارش را داریم این است که خریدار این خانه حداقل ۱۵۰۰۰ دلار باید برای نوسازی خرج کند!
روبایکس، فرانسه
در این شهرها با قیمت یک تکه پیتزا خانه بخرید!

اگر از آن دسته از افرادی هستید که به کشور فرانسه علاقه دارید، شهر کوچک روبایکس (Roubaix) واقع در شمال این کشور قطعا گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. این شهر که نزدیک به مرز کشور بلژیک است، از اقتصاد پایداری بهره می‌برد و از جمله شهر‌هایی است که در مسیر صعودی توسعه قرار دارد. تصمیم مقامات محلی این شهر به گونه‌ای است که فقط فکر تراکم جمعیت این شهر را در الویت کار‌های خود قرار دادند و همین امر باعث شده که موقعیت شهر روبایکس برای مردم دیگر کشور‌ها جذاب‌تر شود. به عنوان مثال شما در این شهر می‌توانید یک خانه کوچک و نقلی که در یک منطقه صنعتی واقع شده است را فقط با یک دلار خریداری کنید. همچنین شخص خریدار باید حداقل ۵ سال در این خانه سکونت داشته باشد و همچنین باید بخش زیادی از زمان و پول خود را در بازسازی خانه به کار بگیرد.
توکیو، ژاپن
در این شهرها با قیمت یک تکه پیتزا خانه بخرید!

تعجب نکنید که حتی یک کشور پیشرفته با جمعیت بالا هم ممکن است خانه‌های خالی از سکنه بسیاری داشته باشد! هم‌اکنون مردم شهر توکیو در ژاپن آماده هستند تا خانه‌های خود را به صورت رایگان یا تقریبا رایگان در اختیار دیگران قرار دهند. به تعبیری دیگر می‌توان گفت که آن‌ها هیچ نیازی به خانه‌های خود ندارند. این اتفاق جالب به خاطر خرافات عجیبی است که بین ژاپنی‌ها رواج دارد؛ مردم توکیو اعتقاد دارند که خانه‌هایشان نفرین‌شده و داخل آن‌ها فاجعه‌ای رخ داده یا جرمی صورت گرفته است. همچنین فکر می‌کنند که چنین مکان‌هایی برای آن‌ها بدشانسی به ارمغان می‌آورند. این نوع خرافات فقط به شهر توکیو اختصاص ندارد و در سراسر ژاپن پراکنده است، بنابراین توکیو تنها شهر این کشور نیست که در آن می‌توان خانه‌ای ارزان خریداری کرد. جالب است بدانید که ژاپن حتی یک بازار آنلاین خاص از خانه‌های رها شده و متروک به نام Akiya دارد. شما در آکیا می‌توانید به صورت رایگان یا با پرداخت قیمت بسیار کمی، صاحب یک خانه شوید.
اوکتاما، ژاپن
در این شهرها با قیمت یک تکه پیتزا خانه بخرید!

اگر از اون دسته افرادی هستید که از طبیعت بکر و سکوت محض لذت می‌برید، گزینه بهتری را برای شما در ژاپن پیشنهاد می‌کنیم؛ شما می‌توانید منطقه اوکتاما (Okutama) را برای یک زندگی آرام انتخاب کنید. البته این مکان به اعتقاد مردمش یکی از شهر‌هایی است که اشباح در آنجا رفت و آمد دارند، اما مناظر باور نکردنی و فوق‌العاده‌ای این شهر را تبدیل به یک مکان واقعا خاص کرده است. مقامات محلی این منطقه، جوانانی که در پی کسب‌وکار هستند را به این شهر علاقمند می‌سازند و برنامه‌های ویژه‌ای را برای محبوب کردن اوکتاما طراحی کرده‌اند. همچنین شرایط ویژه‌ای برای خریداران خانه در این شهر وجود دارد و فقط افرادی که نهایت ۴۳ ساله هستند امکان زندگی در این شهر را دارند. البته یک نکته کوچک دیگر هم وجود دارد که برای صاحب خانه شدن در این شهر، باید حداقل ۲۲ سال در آنجا زندگی کنید.
بوفالو، آمریکا
در این شهرها با قیمت یک تکه پیتزا خانه بخرید!

مقامات محلی بوفالو به هر شخصی که واجد شرایط است، امکانات فروش یک ملک تنها با مبلغ ۱ دلار را در اختیارش می‌گذارد. در واقع این پروژه به نام «برنامه محیط شهری» (the Urban Homestead Program) در کشور آمریکا معروف است. چنین رویداد‌هایی در سایر ایالت‌های این کشور بسیار رایج است، به ویژه هنگامی که زمین‌هایی متروکه برای واگذاری و فروش وجود دارد. برای این کار نیاز است که در ابتدا یک شهروند قانونی شهر باشید، سپس حداقل ۳ سال در خانه مورد نظر زندگی خواهید کرد و در نهایت نیز سرمایه قابل توجهی که تعیین شده است را برای بازسازی خانه متروکه سرمایه‌گذاری می‌کنید؛ بنابراین با انجام این پروسه، مقامات محلی امید دارند که بدون صرف هزینه زیادی از طریق شهروندان و صاحبان منازل متروکه، عملیات زیباسازی شهر را اجرا کنند.
دیترویت، آمریکا
در این شهرها با قیمت یک تکه پیتزا خانه بخرید!

اخیرا شهر دیترویت به دلیل بیکاری‌های متعدد شهروندان، ورشکستگی، جرم و جنایت و ... در رکود اقتصادی شدیدی قرار گرفته است. در نتیجه این روز‌ها کسانی پیدا می‌شوند که این موضوع را به عنوان یک فرصت تجاری خوب برای خرید اموال ارزان در نظر می‌گیرند. با این وجود، ساکنین دیترویت امید خود را برای زنده شدن مجدد شهری که روزی از شهر‌های قدرتمند ایالات متحده بود را از دست داده‌اند، آن‌ها آماده فروش خانه‌های خود در قبال پول بسیار اندکی شده‌اند. اما مشکل اساسی اینجاست که هیچکس به جز افراد بی‌خانمان و تنگ‌دست به این جور خانه‌ها نیاز ندارد. علاوه بر این، به ندرت پیدا می‌شوند افرادی در دیگر ایالت‌های آمریکا که خانه‌ها و املاک خود را در ازای مبلغ کمی به فروش می‌رسانند.
لیورپول، انگلستان
در این شهرها با قیمت یک تکه پیتزا خانه بخرید!

مشکل مربوط به خانه‌های متروکه در بریتانیا نیز وجود دارد. با وجود توسعه سریع کشور، مردمی که جویای مسکن هستند، بیشتر به سمت پایتخت رهسپار می‌شوند تا کسب و کاری موفق برای خود دست‌وپا کنند. بر اساس آمار، در انگلستان حدود ۲۰۰،۰۰۰ خانه در زمان حداقل ۶ ماه خالی نگه داشته شده است. بیشتر این خانه‌ها در طول سال‌های بیکاری مردم بریتانیا در دهه‌های ۷۰، ۸۰، و دهه ۹۰ توسط قشر کارگر جامعه رها شدند. در پی حل این مشکل، دولت بریتانیا در تلاش است تا مردم را به سمت حومه بندر لیورپول منتقل کند تا خانه‌های ویران شده را تنها با یک دلار به فروش برساند. با این حال، قوانین سختگیرانه برای خرید همچنان پابرجاست. اگر شما قصد دارید چنین خانه‌ای را در لیورپول خریداری کنید، باید اولین معامله شما در حوزه خرید مسکن باشد. همچنین، شما باید ساکن این شهر باشید و حداقل ۵ سال در این خانه جدید زندگی کنید. علاوه بر تمام این موارد، شما مجبور به انجام بازسازی مسکن موردنظرتان با توجه به استاندارد‌های شهر هستید.
کاندلا، ایتالیا
در این شهرها با قیمت یک تکه پیتزا خانه بخرید!

اگر هنوز هم در مورد خرید خانه با قیمت ۱ دلار شک دارید، بهتر است در جریان باشید که مقامات کاندلا آماده هستند تا به شما مبلغ ۲۰۰۰ دلار ناقابل برای نقل مکان به شهرشان پرداخت کنند. در واقع مقامات این شهر، چنین حرکتی را از روی ناامیدی انجام می‌دهند تا مطمئن شوند که شهرشان تبدیل به یک مخروبه متروک نشود. در سال ۱۹۹۰، این شهر جمعیتی در حدود ۹۰۰۰ نفر داشت و در سال ۲۰۱۹ بود که تنها ۲۷۰۰ نفر از این جمعیت باقی مانده بود. تعداد زیادی از مردم شهر، این مکان را به هدف دنبال فرصت‌های شغلی بیشتر ترک کردند؛ در نتیجه توسعه اقتصادی شهر متوقف شد و از طرف دیگر سطح بیکاری در شهر افزایش یافت. مقامات کاندلا هنوز بر این عقیده‌اند که می‌توانند شهر را به همان شرایط قبلی بازگرداند. به منظور عظیمت به این شهر و براورد هزینه‌های مهاجرت به کاندلا، ابتدا نیاز به اقامت دائم در این شهر است و همچنین باید حداقل ۷،۵۰۰ دلار درآمد در سال داشت. اگر هم قصد دارید به صورت مجردی به این شهر نقل مکان کنید، ۸۰۰ دلار و اگر به همراه خانواده‌تان بروید، مبلغ ۲۰۰۰ دلار دریافت خواهید کرد.
منبع: brightside
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      توی کشورهایی که مردمانش نمی تونند خونه بخرن بخاطر حاکمان ظالمی است که دارند! وگرنه تورم نباشه و ثروت بطور مساوی بین مردم پخش بشه خرید خونه و یا ازدواج دور از دسترس و ناممکن نیست!

      پاسخ ها

      • واقعیت

        خداوکیلی انسانیت اونجاست ما فقط اداش رو درمیاریم ...ماهی یک میلیون کرایه دارم میدم اونم ورامین

      • بدون نام

        چند لانه پرنده روی درخت خالی ازسکنه سراغ دارم قیمت یه دلار اون وقت بگید تو ایران نیست قرار داد تا جفت گیری دوپرنده

    • بدون نام

      شماها که مسعولین مملکت اسلامی هستید .
      آیا این مطلب رامیخوانید.وخجالت نمیکشید
      دراین مملکت دیگر خونه دارشدن محاله.
      چرا چون مدیران.ومسهولین دزد.وبی عقل دارن مدیریت میکنن
      من ۶۷سال سن دارم مستاجرم.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اونا هم که نمیان خونه رو مفت لهت بدن اونا فکر اینن روستاهاشون خالی از سکنه نشه،شما هم برو قسمتای کشاورزی شهرتون بیشتر جاها زمین هم بهت میدن که کار کنی

      • حمید رضا راشدی

        تو فضول مردمی؟اگه خوبه خودت و خانوادت برگردید همون پشت کوهی که ازش اومدید ..

      • بدون نام

        در برابر حرف منطقی ایشون این چه جواب بی ادبانه ایه

    • mahsa

      خاک تو سرمون که هنوز داریم تو این مملکت زندگی میکنیم.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        این مملکت رو مردمش به این روز انداختن, یه سری به بازار ملک اینجا بزنید تا ببینید خودمون با خودمون چه ها که نمیکنیم

    • مملی هستم از اسلامشهر

      جان مادرتون مارو هوایی نکنید...آخرشم میریم اونجاها که گفتید میبینیم از اینجام گرونتره اونوقت نه راه پس داریم نه راه پیش...

    • ساراازاصفهان

      این مطلبو خوندم گریم گرفته تا پولارو جمع کردیم خونه بخریم قیمت خونه دوبرابر شد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        عزیز دلم ان شاااالله بتونی صاحب خونه بشی.خدا همه ی مستاجر هارو صاحب خونه کنه

    • ی

      ایول

    • ح

      چه باحال

    • بدون نام

      تو ایرانم همینجوره

    • NO NAME

      چه خوب...

    • ....

      مرگ بر باعث و بانی هاش که تو شهرستانی مثل کاشان بدترین موقعیت آب و هوایی تو بدترین پست ترین کوچه هاش یه خونه قدیمی رو میدن ششصد میلیون بالا شهر که دیگه کمتر از چهار میلیارد گیر نمیاد
      لعنت به باعث و بانیش
      مرگ بر باعثش
      مرگ بر ذات کثافتشون

    • بدون نام

      دوستان اونها بیگار ننشستن که ببان مفت مفت خونه های یه دلاری بدن به ما . برنامه های پیشرفته و بزرگ تری دارن
      بعضی از این خونه ها به حدی فرسوده و کهنه هستن که غیر قابل سکونت هست و برای بازسازی اش باید مبلغ خیلی زیادی صرف بشه و بعضی از اون ها در روستاهایی هست که از نظر امکانات واقع ضعیفه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقا همینطوره, من فامیل ثروتمندی داشتم که تو آمریکا نتونست یه خونه سی متری بخره, حالا میخواست بره پمپ بنزین هم برنه, آخرش هم رفت استکهلم و خونه هم نخرید تا سالها و مثل چی هم مجبوره کار گنه, ولی خوب کار کنی پول خوبی هم درمیاری

      • وحید

        بجاش ثبات اقتصادی و آرامش دارن که ما ایرانیها اصلا نمیدونیم چیه

      • اسی

        جالبه ماله کشی امثال شماها حد و مرزی نداره
        همه جا بده ما خوبیم ...
        جمع کنید این بساط رو
        مردم فهمیدن چه موجوداتی در مصدر امور هستند

    • بدون نام

      اونهام زرنگند قلّاب انداخته اند که آدم را با پولهاش شکار کنند.

    • کرمانشاه

      خیلی جالب بود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج