جاباما
۸۹۵۰۴۶
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

برنامه نمایش «متری شش و نیم» در جشنواره ونیز

فیلم «متری شش و نیم» به عنوان تنها نماینده سینمای ایران در جشنواره ونیز ۲۰۱۹، در دو نوبت در این رویداد سینمایی به نمایش گذاشته خواهد شد.

ایسنا: «متری شش و نیم» به کارگردانی سعید روستایی که یکی از ۱۸ فیلم بخش افق‌های هفتاد و ششمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز است، اولین نمایش خود را روز سوم سپتامبر (۱۲ شهریور) از ساعت ۱۷ در سالن بزرگ «دارسنا» ونیز با ظرفیت بیش از ۱۵۰۰ نفر تجربه خواهد کرد و روز چهارم سپتامبر (۱۳ شهریور) نیز برای دومین بار از ساعت ۱۴ در سالن «پانابینال»، بزرگترین سالن جشنواره ونیز با ظرفیت ۱۷۶۰ نفر به روی پرده خواهد رفت.

برنامه نمایش «متری شش و نیم» در جشنواره ونیز

این فیلم در بخش افق‌های جشنواره ونیز با آثاری از کشوری‌های اسپانیا، آلمان، ایتالیا، فرانسه، آفریقای جنوبی، افغانستان، ایرلند، گرجستان، روسیه، آمریکا، چین، هند و لهستان به رقابت می‌پردازد.

سعید روستایی پس از فیلم «ابد و یک روز» که در جشنواره فجر چند سال قبل جوایز زیادی کسب کرد، «متری شیش و نیم» را در دومین تجربه فیلمسازی خود با بازی پیمان معادی، نوید محمدزاده، پرینار ایزدیار مقابل دوربین برد.

هومن کیایی، مازیار سیدی، مهدی حسینی‌نیا، علی باقری، مرجان قمری و پیمان شریعتی جمعی از دیگر بازیگران فیلم «متری شش و نیم» هستند که داستانی اجتماعی را با محوریت معضل مواد مخدر به تصویر می‌کشد.

هفتاد و ششمین جشنواره فیلم ونیز به عنوان قدیمی‌ترین جشنواره سینمایی جهان از تاریخ ۲۸ اوت تا ۷ سپتامبر (۶ تا ۱۶ شهریور) در ایتالیا برگزار می‌شود و امسال «لوکرشیا مارتل» کارگردان زن آرژانتینی به عنوان رئیس هیأت داوران بخش رقابتی حضور خواهد داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج