جاباما
۸۹۵۲۲۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

باشگاه فولاد محکوم به پرداخت مربی سابقش شد

کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال آرای خود را در خصوص تعدادی از پرونده های مطروحه در این کمیته نسبت به برخی باشگاههای مورد شکایت اعلام کرد.

خبرگزاری فارس: به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال آرای خود را در خصوص تعدادی از پرونده های مطروحه در این کمیته نسبت به برخی باشگاههای مورد شکایت اعلام کرد.

*در پی شکایت محمد سعید اخباری از باشگاه فولاد خوزستان، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۶۷۲ میلیون ریال بابت اصل خواسته به انضمام هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

*با توجه به شکایت رضا بابایی از باشگاه خونه به خونه بابل، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۹۰۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته در حق خواهان محکوم شد. همچنین در خصوص هزینه داردسی با توجه به عدم مطالبه آن در ستون خواسته و حتی شرح دادخواست کمیته با تکلیفی مواجه نیست.

*در پرونده شکایت میکائیل ایمن تراج از باشگاه خونه به خونه بابل، این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته به انضمام مبلغ ۲۸ میلیون ریال بابت هزینه دادرسی محکوم شد.

*در پی شکایت ایمان شوریابی از باشگاه شهرداری ماهشهر، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۴۳۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته در خواهان محکوم شد. همچنین در خصوص هزینه دادرسی با توجه به عدم مطالبه از سوی خواهان، کمیته مواجه به تکلیفی نمی باشد.

*با توجه به شکایت کریم مسرور از باشگاه ملوان بندر انزلی، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۴۲۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته در حق خواهان محکوم شد. همچنین در خصوص هزینه داردسی با توجه به عدم مطالبه آن در ستون خواسته و شرح دادخواست کمیته با تکلیفی مواجه نیست.

*کمیته وضعیت فدراسیون در خصوص شکایت باشگاه پیکان از علی بابایی، پس از بررسی پرونده اعلام کرد: علی بابایی محکوم به پرداخت مبلغ ۶۸ میلیون و ۱۶۲ هزار ریال بابت فسخ قرارداد بدون دلیل موجه ورزشی و پرداخت مبلغ یک میلیون و ۳۶۳ هزار و ۲۴۰ ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. (رای صادره قطعی است).

آرای صادره ظرف مدت ۷ روز از تاریخ ابلاغ در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال قابل تجدیدنظرخواهی خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج