جاباما
۸۹۵۲۲۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

فنایی: گلر اول ما در حال حاضر رحمتی است

مربی دروازه‌بان‌های تیم شهر خودرو از عملکرد دروازه بان های تیمش رضایت دارد.

ایلنا: داود فنایی مربی دروازه‌بان‌های تیم شهر خودرو مدعی شد درون دروازه این تیم هیچ‌کسی تضمین یا گارانتی ندارد که همیشه بازی کند و هرچند که در حال حاضر و با توجه به تمرینات پیش فصل مهدی رحمتی گلر اول تیم است

قرعه‌کشی لیگ برتر انجام شد. از قرعه شهر خودرو راضی هستید؟

به‌هرحال لیگ یک ماراتن است و باید بازی به بازی جلو برویم. همه تیم‌ها قابل‌احترام هستند و هزینه کرده‌اند و تلاش می‌کنند. بازی اول ما با پیکان است که چند روز قبل با آن‌ها بازی تدارکاتی انجام دادیم و شناخت خوبی از آن‌ها داریم و بازی به بازی جلو می‌رویم تا ببینیم چه اتفاقی می‌افتد.

به نظر می‌رسد قرعه تیم شما به نسبت خوب است. این‌طور نیست؟

اصلاً نمی‌توانیم بگوییم که قرعه ما خوب است. همه تیم‌ها کارکرده‌اند و هزینه کرده‌اند. وقتی هفته هفتم و هشتم و نهم با سایپا و سپاهان و استقلال بازی داریم مگر می‌شود گفت قرعه آسانی داریم؟ امسال همه از تیم ما توقع دارند و ۳-۴ تا مهره اسمی هم گرفته‌ایم و همه تلاشمان را می‌کنیم تا عملکرد خوبی داشته باشیم.

به‌هرحال در شروع لیگ بازی‌های راحت‌تری دارید. قبول ندارید؟

هفته اول با پیکان در خانه حریف بازی داریم و بعد هم با شاهین بوشهر باید بازی کنیم، قرعه ما کجا راحت است؟ ما دربازی‌های دوستانه به سایپا و سپاهان و ذوب‌آهن باختیم. سعی می‌کنیم نقاط ضعفمان را برطرف کنیم تا نتایج خوبی بگیریم. درمجموع لیگ یک ماراتن است و باید برای ۳۰ تا بازی برنامه‌ریزی کنیم تا درنهایت موفق شویم.

لیگ هم معلوم نیست چه زمانی شروع می‌شود. در این رابطه چه نظری دارید؟

فکر کنم لیگ آخر مرداد شروع می‌شود و مشکلی نیست. الان می‌گویند الزامی برای ورود بانوان به استادیوم‌ها نیست و اگر در این مدت استادیوم‌ها را درست کنند خیلی خوب است چون ورزشگاه‌ها تجهیز می‌شود و بلیت‌فروشی هم اینترنتی می‌شود و همه این چیزها به ارتقا فوتبال ما کمک می‌کند و امیدوارم این اتفاقات بیفتد.

از روند آماده‌سازی تیمتان برای لیگ نوزدهم راضی هستید؟

ما قرار بود به اردوی خارج از کشور برویم که بنا به دلایلی نشد و در ایران اردو داشتیم و بد نبود. بازی‌های دوستانه خوبی داشتیم و نقاط ضعفمان را شناختیم و بازهم کار می‌کنیم تا در شروع لیگ به آمادگی نسبی برسیم.

از شرایط گلرهای شهر خودرو راضی هستید؟

ما کارمان را می‌کنیم و یک سری نقاط ضعف داریم که باید برطرف کنیم. ما در یک سری آیتم‌ها مشکل‌داریم که باید روی آن‌ها تمرکز کنیم و تمرین کنیم تا به شرایط مطلوب برسیم.

از کار مهدی رحمتی در تمرینات و بازی‌های دوستانه راضی هستید؟

خدا را شکر از عملکرد ۴ تا گلرمان راضی هستیم اما یک سری نقاط ضعف داریم و باید تمرکزمان را بیشتر کنیم تا به مهارت برسیم و این نکات را ارتقا بدهیم. ما یک مدت مشکل مصدومیت داشتیم اما الان هر ۴ تا گلرمان را در اختیارداریم و در جزئیات تمرکز می‌کنیم تا مشکلات برطرف شود.

گلر اول تیمتان مشخص‌شده است؟

به‌هرحال گلر اول ما در حال حاضر رحمتی است و بچه‌های دیگر تلاش می‌کنند تا هم از تجربیات مهدی استفاده کنند و هم توانایی‌شان را به سطح رحمتی برسانند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج