جاباما
۸۹۵۲۳۸
۳۴ نظر
۵۰۰۲
۳۴ نظر
۵۰۰۲
پ

پاسخ رجایی به تکرار ادعا استخر فرح توسط رسایی

رجایی گفت: امثال حمید رسایی پیروانان گوبلس، وزیر تبلیغات هیتلر در دوران نازی هستند، گوبلس می‌گفت یک دروغ را آنقدر تکرار کنید که جا بیافتد.

خبرگزاری برنا: رجایی گفت: امثال حمید رسایی پیروانان گوبلس، وزیر تبلیغات هیتلر در دوران نازی هستند، گوبلس می‌گفت یک دروغ را آنقدر تکرار کنید که جا بیافتد.

«غلامعلی رجایی» مشاور مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی در گفتگو با برنا در خصوص تکرار ادعای حمید رسایی مبنی بر فوت آیت الله هاشمی در استخر فرح بیان‌کرد: قبلاً در چند یادداشت مواضع آقای رسایی را نقد کرده ام.

خوب است که برای نمایندگان مجلس امتحان هوش بگذارند این را بار‌ها گفته ام که در کنار تایید صلاحیت یک امتحان آی کیو هم برای نمایندگان مجلس بگذارند تا درصد آی کیو‌های پایین مشخص شود. امثال حمید رسایی پیروانان گوبلس، وزیر تبلیغات هیتلر در دوران نازی هستند، گوبلس می‌گفت یک دروغ را آنقدر تکرار کنید که جا بیافتد.

او در ادامه بیان‌کرد: نکته این است که اولاً اصل قضیه دروغ است، زیرا فرح استخر نداشته است. هیچ آدم عاقلی نمی‌پذیرد که زن استخرش از همسرش جدا باشد، مگر رختخواب و اتاق خواب است که اگر اختلاف داشتن جدا شود. نکته دوم این محوطه سعد آباد نیست بیرون از سعد اباد در منطقه‌ای است که بعد‌ها اسم آن را کوشک گذاشتند.

از نوه آقای هاشمی شنیدم وقتی حاج آقا در آنجا شنا می‌کرد مردم از پشت دیوار رد می‌شدند و اگر سر آن پوشانده نبود، اگر سنگی را پرتاب می‌کردند به داخل استخر می‌افتاد پس محوطه کاخ نبوده است.

رجایی با تاکید بر عزم برخی برای حذف آیت الله هاشمی از انقلاب گفت: برخی با شمشیری که احمدی نژاد از رو بسته بود تعبیر شان این بود که با قضیه مهدی می‌توانند این خانواده را از انقلاب و ایران حذف کنند.

او گفت: در ترور هاشمی که دیافراگم ایشان آسیب دید پزشکان توصیه کرده بودند که باید شنا کند ایشان هفته‌ای دو بار شنا می‌کردند و تحت هیچ شرایطی آن را ترک نمی‌کرد حتی گاهی دریای مازندران وکیش که می‌رفت در آب آنجا شنا می‌کرد این کار آیت الله هاشمی تفریح نبود و جنبه درمانی برایش داشت.

رجایی بیان کرد: اگر آقای رسایی نان امام صادق خورده و عمامه به سر گذاشته باید بداند که در اسلام چه توصیه‌ای به شنا شده است خصوصاً وقتی که جنبه درمانی داشته باشد.

هاشمی در تشریفات امنیتی در تراز بعد از رهبری بود. طبق گفته مهندس محسن در سال ۷۵ این استخر آماده سازی شد که در ابتدا یک حوضچه کوچک ساخته شود و بعد‌ها توسعه یافت.

من عکس استخر و عکس اقای هاشمی را در کفن منتشر کردم که نشان می‌دهد این موضوع اصلا ابعادی ندارد. صحبت آقای رسایی دروغ است اول اینکه فرح استخر نداشته است دوم در کاخ سعدآباد نبوده است.

مشاور آیت الله هاشمی تصریح کرد: اگر فرح استخر میرفته استخر جدا از شاه نمی‌رفته و چهارم اینکه همه این‌ها منتفی است، چون در این ۱۸ سال و بعد از سقوط شاه این استخر ساخته شده است نکند آقای رسایی از عوامل غیبی خبر دارد.

فرح از پاریس به تهران می‌آید آن هم برای شنا! این یک دروغی است که با هزار من سیریش چسبانده نمی‌شود. آقای رسایی پاسخ دروغ‌های شان را از مردم با عدم راهیابی به مجلس گرفت.

او گفت: برای اینکه آقای رسایی به عنوان کسی که عمامه دارد و نمایندگی مردم را برعهده داشته متوجه شود دروغ دیگر او که چالش برانگیز بود را یاداوری میکنم ایشان گفته بود که سید علی خمینی در مراسم ۹ دی حضور یافته و از او خواسته شد که یک عکس منتشر کند و او ساکت شد و گفتند که بعد‌ها منتشر می‌کنیم و هنوز هم خبری نیست.

رجایی با بیان اینکه "این اظهارات دروغ رسایی در ادامه دروغ‌های دیگر است" گفت: سن امثال رسایی سن رفتن است، فکر آخرت باشند. هاشمی هر چه بود در نظر مردم خوب بود. استقبال و بدرقه مردم از تشییع ایشان بهترین برگ برنده هاشمی بود. این دروغ‌ها به جایی نمی‌رسد جز اینکه صاحب دروغ را رسوا کند. از رسایی دعوت می‌کنم خاطرات مرحوم هاشمی را مطالعه کند.

او در خصوص اتهام دیگر رسایی در خصوص اینکه هاشمی درصدد از بین بردن توان دفاعی و موشکی کشور بود گفت: هاشمی که آقایان از مرده آن هم‌می ترسند به خود من گفت که من (هاشمی) پدر موشکی کشور هستم. در دولت من پول داده شد و صنعت موشکی راه افتاد. چطور می‌توانم با بنیه دفاعی کشور مخالف باشم. این صحبت یک عوام فریبی و مغلطه بازی است.

دعوت می‌کنم رسایی خاطراتی که از آقای هاشمی منتشر شده است را بخواند تا ببیند اقای هاشمی چقدر به آقای رفیق دوست و وزرای دیگر در رابطه با تقویت صنایع دفاعی و موشکی پول داده است. پول‌هایی که در رابطه با دولت قبل، دولت مهندس موسوی به علت در گیر جنگ‌ّبودن چند برابر است. رسایی از این دوره‌ای که مردم بیکارش کردند استفاده کند و مقداری مطالعه کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مردم همچیزو میدونن , بیشتر خودتونو خراب نکنید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اگه مردم همه چیز رو میدونستن که اینقدر بدبخت نبودیم...مردم هر چیز که رسانه ها به خوردشون میدن رو میدونن

      • hassan.h

        هاشمی هم زندان رفت هم شکنجه شد هم خدمت کرد هم غفلت کرد هم خطا کرد
        دوستان انقلابی نه دفاع کنید و نه حمله
        از حالا به بعد باید هوشیار بود

    • بیطرف

      درودبر هاشمی فداکار

      پاسخ ها

      • ایرانیهای فضول

        انشاالله باهاش محشور گردی

      • بدون نام

        اگ فداکار بود ثروت اندوزی نمیکرد اونم از ملت

    • بدون نام

      تومساجد میگن غیبت کردن مخصوصا پشت سرکسی که دستش ازاین دنیا کوتاه شده گناه کبیره است ولی ...

    • رزمنده دفاع مقدس

      تمام این صحبتهایی که در مورد هاشمی بیان کردید،مربوط به هاشمی دوره اول بود،هاشمی دوره دوم به بعد تا روزی که از این دنیا رفتند هاشمی دیگری بود ، ا180 درجه چرخش،آقای هاشمی قربانی فرزندانش شد*

      پاسخ ها

      • بدون نام

        درود بر هاشمی رفسنجانی. اره ملت قدردان او بوده وهستند واینو تو تشیع جنازه اش ثابت کردند. دریا به دهن......کثیف نمی شود. ما ملت هر کس که برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تلاش کند دوست داریم. ولی تو رسایی وکسانی که از این مردک دفاع میکنند چه فداکاری وکار مثبتی برای این نظام انجام دادید. پس شرم کنید دوست از این کارهای زشتتان بردارید.

      • بدون نام

        مگه هاشمی مرده!؟ پس این کیه دکان ومغازه رااداره میکند؟؟؟؟؟؟؟!

    • بدون نام

      واقعااین حرفابه دردمردم میخوره ؟؟

    • م.مقدم

      این ها(امثال رسایی)تا کی میخواهند دست ازاین دروغ پردازیهایشان بردارند ...

    • بدون نام

      رسایی را ولللش .ولی گندکاریهای خاندان هاشمی را لاپوشانی نکنید مردم عاقلترند که همه چیز راهمگان دانند وبس از ائمه ع هم مایه نگذارید ...

    • رزمنده کردستان

      آقای رجایی شماناراحت نباشید مردم هم محوم هاشمی وهم رسایی راخوب میشناسند

    • ناصر حاجی

      اتفاقا اتاق خوابشون هم جدا بود برو کاخ نیاوران ببین بعدش چرا هاشمی با این مشکلات مردم استخر لاکچری اونم اختصاصی میرفته ما راضی نیستیم

    • بدون نام

      اقای رجایی خوب شنا ولی بیادتومردم نه استخرفرح لاکچری باش

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دمت گرم آقای رجایی

    • بدون نام

      دوم این همه میگن تو فضای مجازی توهین وافترا نبندی اما این گلی ایها به مرده هم رحم نمیکنن اما کسی باهاشون کار نداره

    • رضا

      خود رسایی خوب میداند که هاشمی ستون انقلاب بود فقط خودش را ...

    • سامان رضایی

      رسایی همیشه دروغ میگه

    • عبدا...

      جناب آقای رجایی ...، طبیعی است از فردی مانند رسایی که دچار سرخوردگی شخصیتی شده است جز تهمت ، افتراء وپریشان گویی انتظار دیگری نباید نداشت .

    • بدون نام

      این رسایی کلا مثل کریمی قدوسی مشکل داره

    • عبدا...

      جناب آقای رجایی ؛ فراموش نکنیم که نرود میخ آهنین بر سنگ .

    • بدون نام

      خخخخخخ

    • بدون نام

      رسایی خودش تنها نیست..اینها یه طیف هستند..وگرنه شایسته است این لباس مقدس را از تنش بیرون می آوردند

    • بدون نام

      واقیعت امرجناب رجایی بیان نموده اند؟جناب رسایی همواره ادعاهای فاقد سند ومنبع موثق درباره مرحوم هاشمی رفسنجانی وسایرشخصیت هابیان می دارند؟اماوقتی درخواست مدارک‌و مستند جهت اثبات ادعایش شود نمی شنود و سکوت می کند؟اماپس ازگذشت مدتی
      درصورت عدم

      پاسخگویی شفاف و ارایه مستندات کافی جهت اثبات ادعای قبلی اش باز مجددا
      اقدام به حاشیه سازی می کنند!!

    • بدون نام

      استخر فرح یک واقعیت است

    • رضا

      اقا خون خودت رابجوش نیار میخواهد.دم انتخابات با این حرفها نون و ابی به دست بیاورد .انکه باید بداند مرحوم هاشمی که بود که میداند.ان که خودش را بنا برمصلحتی به خواب زده با حرف شما بیدار نمیشود.

    • یا اباالفضل

      هاشمی زنده است تا تاریخ زنده است.هاشمی مرد و عالم بزرگی بود.بعد از امام خمینی بزرگترین شخصیت انقلاب بود.خدا رحمتش کنه.زحمات زیادی برای مردم و نظام کشید.روحش شاد

    • علیرضا

      آقای رسایی با انتشار این دروغ ها و اراجیف ، خود را در نظر مردم آگاه ایران بی اعتبار و منفورتر می کند .

    • حیدر حیدری

      رسایی حرفهای بیخود میزنه مرد رفت هنوز ول بکن نیستن من هاشمی دوست دارم ولی بعضی از کارعای ایشون را دوست ندارم ولی رسایی ول کنه این حرفها ایا مشکل کشور الان استخر و شنا و لستخر فرح هست مردم دارن از گرسنگی میمرند

    • بهرام

      آقای رسایی . در زندگی و سیره برخی از مجتهدین مطالعه کنید با اینکه از نظر پست و مقام و محبوبیت نزد مردم در سطح بالائی بودن ولیکن برای مطرح کردن خود یک بار دیده نشده شخصیتی را مورد تهمت و افترا و یا حتی متهم کنن و چون اصل را بر وصل کردن میدانستن نه فصل کردن . شما غیر از خانواده خود و نزدیکانتان که امری طبیعی است چند نفر پیرو رفتار و منش اسلامی و انسانی شماست . شما را بخدا برای مطرح شدن این کار را نکنید . بخدا جوانان امروز و نسل جدید با این رویه شما از دین گریزان شدن تنها شما نیستید خیلی از روحانیون متاسفانه اینجوری عمل میکنن . هر چه ما پدر و مادرها زجر تربیت درست فرزندان را میکشیم شما تمام زحمات ما را بی اثر میکنید . برو ببین حال و روز اعتقادی نسل جدید چه وضعیتی داره ؟ همش تقصیر شماست و ما از شما وامثال شما نمیگذریم . دیدار به قیامت

    • ابو امیر

      دنیا دنیای گفتمان هست نه دنیای موشک

      این جمله هاشمی نیست

      پول بیت المال را داده برای موشک ساختن منتش کجاست

      با این استدلال ایشان پدر آب و فاضلاب و .... خیلی کارهای دیگه هم هست

      خجالت بکشید

    • بدون نام

      بدترینها اگه با استدلال مطلبی برخلاف نظرتون باشه اونو درج نمیکنید اما هر چرتوپرتی رو موافق باشید میزارید ، اگه جرات دارید نظرم رو در مورد تایید حرفهای رسایی و اثبات حرفهای رجایی درج کنید از جمله داشتن استخر اختصاصی مثل داشتن کاخ اختصاصی و حرفهای هاشمی در مورد دنیای گفتمان نه موشک

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج