۸۹۵۲۳۹
۲۰ نظر
۵۰۰۰
۲۰ نظر
۵۰۰۰
پ

حسینی: حاشیه‌ساز‌ها آینده پرسپولیس را نشانه گرفتند

سیدجلال حسینی، کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد که هر کاری که از دستش بر بیاید برای موفقیت پرسپولیس و کالدرون انجام می‌دهد.

خبرگزاری تسنیم: سیدجلال حسینی در گفت‌وگو با برنامه رادیویی «تهران ورزشی» درباره شرایط پرسپولیس و آماده‌سازی این تیم با کادرفنی جدید گفت: خداراشکر وضعیت خیلی خوبی داریم. مطمئن کالدرون به عنوان سرمربی جدید تیم افکار خودش را دارد و کارهای تاکتیکی خودش را اجرا می‌کند و خیلی تلاش می‌کند که برای سال سخت پیش رو تیم خیلی خوبی داشته باشد. ما بازیکنان خوبی داشتیم و بازیکنان خیلی خوبی هم به جمع ما اضافه شدند.

وی ادامه داد: تأخیر در برگزاری لیگ به نفع ما شد تا هماهنگ‌تر شویم. خداراشکر ما روز به روز بهتر می‌شویم و با وجود یکسری مشکلات که همیشه هست، امیدوارم هرچه زودتر حاشیه‌ها تمام شود. بچه‌ها و کادر فنی خیلی خوب زحمت می‌کشند و امیدواریم که سال خوبی داشته باشیم.

حسینی درباره وجود حاشیه‌ها در تیم‌های بزرگ گفت: متأسفانه مسائل حاشیه‌ای برای پرسپولیس خیلی بیشتر از تیم‌های دیگر است. ما به آرامش نیاز داریم و خیلی‌ها دوست دارند که این آرامش را نداشته باشیم و بلد هستند که بچه‌های ما را تحت‌الشعاع حواشی قرار بدهند. البته باید بگویم که همیشه حاشیه برای تیم‌های بزرگ هست.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که حاشیه‌ها توسط افراد داخل باشگاه ایجاد می‌شود یا خارج از آن، بیان کرد: این مشکلات که برای ما به وجود آمده بیشتر به خاطر این است که زمان کار کردن را از ما بگیرند. اتفاقاتی که در چند ماه گذشته و هفته‌های گذشته افتاده به تیم ضربه می‌زند. من دوست دارم هواداران مثل همیشه پشت تیم باشند. من خودم مشکلات را تحمل می‌کنم، ولی این مسائل برای بازیکنان جوان‌مان است و باید خیلی تلاش کنند و زحمت بکشند و بدانند که پیراهن چه تیمی را بر تن دارند. اسم نمی‌آوریم که چه افرادی چه کار می‌کنند، ولی آنها با کارهای‌شان بیشتر به تیم فشار می‌آورند. مطمئنا آنها آینده را نشانه گرفتند و پرسپولیس را از الان برای آینده تحت فشار قرار می‌دهند.

حسینی درباره اینکه یکسری حواشی که در مورد نحوه رابطه سیدجلال با کالدرون مطرح شده است، خاطرنشان کرد: این مسائل مطمئناً روی هر بازیکنی فشار می‌آورد، ولی برای من که وظیفه‌ام این است که فوتبال بازی کنم، این‌طور نیست. بعضی وقت‌ها به من فشار می‌آورند و بعضی‌ وقت‌ها هم به بازیکنان جوان‌مان فشار وارد می‌کنند. فکر می‌کنم درست نیست که این‌طور به ما حمله کنند. ما این مسائل را پشت سر می‌گذاریم و امیدوارم این مشکلات هر چه زودتر حل شود. من هر کاری که بتوانم برای موفقیت پرسپولیس و کالدرون انجام می‌دهم، چون وظیفه‌ام فوتبال بازی کردن است.

وی در مورد بازی‌های دوستانه و نتایجی که پرسپولیس در این مسابقات گرفت، تصریح کرد: در بازی‌های تدارکاتی برد و باخت مهم نیست. کسانی که درباره این برد و باخت‌ها صحبت می‌کنند، فشار می‌آورند که زمان را از کادرفنی بگیرند. کادرفنی جدید نیاز به زمان و کار با بازیکنان دارند و کسانی که این صحبت‌ها را مطرح می‌کنند می‌خواهند فرصت را از مربیان ما بگیرند. یکی از مشکلات ما این است که بعد از اینکه یک بازی را باختیم به تیم فشار وارد می‌کنند. من حرفم با هواداران این است که تمرکز ما روی کار خودمان است و روز به روز بهتر می‌شویم. بازیکنان و کادرفنی جدید نیاز به زمان دارند که بهتر شوند.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که «فضای سرمربی پیشین از تیم خارج شده و بازیکنان با کادرفنی جدید هماهنگ شده‌اند؟»، گفت: بازیکنان ما همه تلاش‌شان را می‌کنند، وقتی بازیکنی در پرسپولیس باشد به چیز دیگری فکر نمی‌کند و وظیفه‌‌اش فوتبال بازی کردن است. آقای برانکو خیلی زحمت کشید و پرافتخار بود. الان هم آقای کالدرون تلاش می‌کند و زحمت می‌کشد. بازیکنان ما هم خیلی خوب هستند و مطمئناً اگر زمان را از دست ندهیم در آینده تیم خوبی خواهیم داشت.

حسینی در پاسخ به این پرسش که «مسابقات لیگ برتر برای حفظ امنیت تماشاگران به تأخیر افتاد، آیا این موضوع نگاه مثبتی است؟»، گفت: از نظر من نگاه مثبتی است به شرطی که این مسائل حل شود، ولی اگر در مسابقات دوباره ببینیم که این مشکلات حل نشده است، درست نیست. امیدوارم مشکلات کمتر شود، ولی اگر قرار باشد کاری صورت نگیرد و لیگ هم به تأخیر بیفتد کار خوبی نیست.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا رابطه قوی و خوبی با کالدرون دارد، عنوان کرد: بله صد درصد همین‌طور است. من هر کاری که از دستم بر بیاید برای موفقیت پرسپولیس و کالدرون انجام می‌دهم. همیشه با هم صحبت می‌کنیم و امیدوارم که بتوانیم کنار هم و هوادارانی که موفقیت پرسپولیس را می‌خواهند، سال خوبی را داشته باشیم. مطمئناً این سال سخت را با همت بازیکنان به خوبی پشت سر می‌گذاریم.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس درباره این موضوع که ابتدا مطرح شد هواداران پرسپولیس محروم هستند، ولی بعد از آن اعلام شد که محرومیت هواداران تعلیقی است، گفت: این مسائل انضباطی است و امیدوارم خود باشگاه ورود کند و بازیکنان در مورد این مسائل صحبت نکنند. ما صد درصد دوست داریم که هواداران کنارمان باشند، آنها باعث شدند زمانی که ما حتی ۱۰-۱۱ بازیکن داشتیم، پرقدرت در مسابقات ظاهر شویم.

حسینی در پاسخ به این پرسش که باشگاه پرسپولیس با بازیکنان این تیم تسویه حساب مالی کرده است، تصریح کرد: تمام باشگاه‌ها این مشکل را دارند و فقط باشگاه ما نیست. هیچ وقت هم به این موضوع رسیدگی نمی‌شود و بازیکنان نمی‌توانند به حق‌شان برسند. متأسفانه کاری هم نمی‌شود انجام داد. باشگاه ما فکر می‌کنم شرایطش نسبت به خیلی از باشگاه بهتر است و امیدوارم همه چیز درست شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مسلمان

      آقای سید جلال . علیرغم شایستگیهات ، دیگه پیر شدی و فقط قر میزنی . اگه حواستونو بدین به کارتون قطعا حاشیه هم ندارین . مشکلتون اینه که فقط حرف میزنین و قرقر میکنین .

    • بدون نام

      بابا این بنده خدا توهم زده بره دکتر تا از دست نرفته

    • بی نام

      برادرعزیز اصلا لیگ و بخاطر هماهنگتر شدن شما به تعویق انداختن جا داشت ی تشکر میکردی

    • من یک لنگی بی افتخارم

      این فسیل پرو کی میخواد خفه بشه؟ حالم ازش بهم میخوره بلال کله شیری. تو روز روشن داره منکر خورسید میشه یا شاید هم طرفداران لنگ رو گاو فرض میکنه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تیتر سید جلال همه کامنتها از کیسه کش های بدبخت شما هیچی ندارین بهش ببالین خیلی بد بختین سید جلال تا پنجاه سالگی بمون تا این کیسه کش های بد بخت از سوزش همه از بیمارستان سوانح سوختگی به گورستان منتقل بشن

    • بدون نام

      جلسه هیت مدیره لنگ با سلطانی فر جواب داد هروقت بلال دو پنگی مصاحبه کرد بدونید خبر های در راه است این در ۳ فصل گزشته تجریبه نشان داده هر وقت بنفع لنگ کاری انجام دهند بلال دو پنگی هماهنگ شده قلبش مصاحبه می کند

    • بدون نام

      باز بلال دو پنگی مصاحبه کرد خبر است به نفع لنگ باز

    • بدون نام

      خروجی جلسه هیت مدیره جواب داد بلال دو پنگی مصاحبه کرد

    • بدون نام

      هر وقت این کجل دوپینگی مصاحبه کرد یک خبرای است

    • پارساطولابی

      سید جلال توخودت اول واخرحاشیه ای بقیه رومیفرستی جلو خودت پشت اونها قایم میشی. مووریشت دیگه سفیده سنی ازت گذشته تا کمی احترام داری خودت از تیم بیا بیرون وبزارجوانها کارشون بکنن تومدرسه میگن بابای مدرسه ولی الان توباشگاه میگن بابای تیم

    • بدون نام

      این بلال مو های سرشه از پول حرام هدایتی کاشته حرف از زیر پده میزند دوپینگی

    • بدون نام

      کجل ۳سال قهرمانی مرمایش شون کردن شاخ شدن از گزشته یاد شان رفته سجده شکر میکردن دوپینگی احمق

    • بدون نام

      تیم در رده ۱۲هم برای بقا می جنگیدید یهو سه سال پی در پی قهرمانی شد ابر مه خرشید فلک در کار است سلطانی فر چه خدمت به لنگ کرد

    • بدون نام

      بلال دو پنگی هنوز فوتبال بازی می کند

    • بدون نام

      تو رو خدا این فصل به احترام سنت کمتر مصاحبه کن و حرف بزن

    • بدون نام

      هاااا این اخرش از دشمن فرضی شکست وخوره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چه دودی بلندشده از بعضیها...
        فرف کیسه و ارتشیها همینه...راستی از روزبه چه خبر؟؟؟
        همون مدرنترین مدافع اسیا

    • بدون نام

      سید جان فقط وجودتم برا تیم لازمه و ماهوادار مث کوه پشتتیم و میدونیم دشمنا برا نابودی تیم قلب تیم رو هدف گرفتن

    • اس اس

      بلال کچل لنگ مگه آینده هم داره نکبت لنگی

    • تاج کبیر آسیا دوقهرمانی دونایب قهرمانی آسیا

      خخخخخ توهمی هوچیگر. توهین ب شعور مردم نکن. کیه ک ندونه همگان اعم از کمیته داوران و کمیته عنضباطی و وزیر و پسرش ازتون حمایت میکنن. واس امسالم استارت حمایت از لنگو زدن با بخشیدن محرومیت هوادرانتون. دقیقا سیدبلال بهت گفتن ما ازتون حمایت میکنیم تو ب عنوان کاپیتان تیم ک حق مصاحبه داری و حق گفتن مشگلاتو داری ننه من غریبم کنان ناله کن و هوچیگری کن مردموخرکنن‌ اما خر خودتی و بقیه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج