۸۹۵۲۴۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

دیونگ: از هم پاشیدن آژاکس ناراحتم می‌کند

هافبک تیم بارسلونا با انتقال هموطنش به رئال مادرید موافق نیست، هر چند که او را لایق بازی در این تیم می‌داند.

خبرگزاری تسنیم: به نقل از نشریه اسپورت، فرنکی دیونگ، یکی از بازیکنانی که بارسلونا تابستان امسال از آژاکس به خدمت گرفت، در گفت‌و‌گو با شبکه ESPN‌ اعتراف کرد که امیدوار است شایعه پیوستن هم‌تیمی سابق و هموطنش دونی فن‌دبیک به رئال مادرید به حقیقت مبدل نشود.

با بسته شدن پنجره نقل و انتقالات فوتبال انگلیس، احتمال موفقیت رئال مادرید در خرید پل پوگبا از منچستریونایتد و کریستین اریکسن از تاتنهام به صفر رسیده است و به همین دلیل از فن‌دبیک به عنوان محتمل‌ترین گزینه برای تقویت خط میانی رئالی‌ها یاد می‌شود.

فرنکی دیونگ اما می‌گوید دوست ندارد که در فصل پیش رو مجبور شود به عنوان رقیب روبه‌روی هم‌تیمی سابقش قرار بگیرد. هافبک هلندی بارسلونا گفت: من ترجیح می‌دهم که فن‌دبیک به بازی‌اش در آژاکس ادامه دهد، چون دوست ندارم که او را در تیم رقیب ببینم، ضمن اینکه با ماندن او، آژاکس قوی‌تر خواهد بود. با این حال، خب زمانی که همه چیز قطعی شود و او به رئال مادرید برود، من برایش بسیار خوشحال خواهم شد. او لیاقت بازی در رئال مادرید را دارد، چون بازیکن بزرگی است و اگر بیاید هم می‌توانم در اسپانیا به ملاقاتش بروم.

دیونگ افزود: مطمئنم اگر دبیک به رئال مادرید ملحق شود، در این تیم موفق خواهد بود. فکر می‌کنم که او فصل گذشته هم در لیگ قهرمانان اروپا به خصوص در مراحل حذفی توانایی‌هایش را اثبات کرد. من فکر می‌کنم که دونی به تمام دنیا و تیم‌های اروپایی نشان داد که کیفیت و توان لازم برای بازی در این سطح را دارد.

هافبک سابق آژاکس درباره عملکردش در فصل گذشته، هم عنوان کرد: من از فصلی که با آژاکس گذراندم، بسیار خوشحالم و به قراردادهایی که هم‌تیمی‌هایم با تیم‌های بزرگ بسته‌اند، افتخار می‌کنم. همه آنها لیاقت این قراردادها را داشتند. در عین حال کمی هم ناراحتم که از آژاکس جدا شده‌ام اما از پیوستن به بارسلونا پشیمان نیستم چون بودن در این تیم مایه افتخار است. مسلماً دیدن از هم پاشیدن آژاکس برای من ناراحت کننده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج