جاباما
۸۹۵۲۶۴
۱۶ نظر
۵۰۰۵
۱۶ نظر
۵۰۰۵
پ

پمپئو: حمایت ایران از فلسطین غیرواقعی است!

وزیر امورخارجه آمریکا، حمایت ایران از مردم فلسطین را غیر واقعی دانست و مدعی شد که آنها خواهان پیشرفت فلسطینیان نیستند.

خبرگزاری ایسنا: وزیر امورخارجه آمریکا، حمایت ایران از مردم فلسطین را غیر واقعی دانست و مدعی شد که آنها خواهان پیشرفت فلسطینیان نیستند.

مایک پمپئو وزیر امورخارجه آمریکا با انتشار پیامی در حساب کاربری خود در توئیتر به پیام رهبر انقلاب اسلامی خطاب به زائران بیت الله الحرام واکنش نشان داد و با ابراز خشم خود نسبت به حمایت ایران از فلسطین، از رویکرد جمهوری اسلامی در این زمینه انتقاد کرد.

پمپئو در این توئیت مدعی شد که ایران پیشرفت را موجب سربلندی و موفقیت فلسطین نمی‌داند.

رهبر انقلاب در پیام خود به حجاج بیت‌الله الحرام با تأکید بر قرار داشتن مسئله فلسطین در رأس تمام مسائل سیاسی مسلمانان، خاطرنشان کردند: ترفند معامله‌ قرن که به ‌وسیله آمریکای ظالم و همراهان خائن آن زمینه‌سازی می‌شود، جنایتی در حق جامعه‌ بشری است. همگان را به حضور فعال برای شکست این مکر دشمن فرا می‌خوانیم و به حول و قوه‌ الهی آن را و همه ترفندهای دیگر جبهه‌ استکبار را در برابر همت و ایمان جبهه‌ مقاومت محکوم به شکست می‌دانیم.

ایشان برائت از مستکبران و در رأس آن آمریکا را به ‌معنی برائت از مظلوم‌کشی و جنگ‌افروزی، محکوم کردن کانون‌های تروریسم از قبیل داعش و بلک‌واتر آمریکایی، نهیب امت اسلامی بر سر رژیم کودک‌کش صهیونیست و پشتیبانان و کمک‌کنندگان آن و محکومیت جنگ‌افروزی‌های آمریکا و دستیارانش در منطقه‌ی حساس غرب آسیا و شمال آفریقا دانستند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در ادامه تصریح کردند: آئین برائت که به ‌معنی بیزاری از همه‌ی بی‌رحمی‌ها و ستم‌ها و زشتی‌ها و فسادهای طواغیت هر زمان و ایستادگی در برابر زورگوئی و باج‌گیری مستکبران دوران‌ها است، یکی از برکات بزرگ حج و فرصتی برای ملت‌های مظلوم مسلمان است. امروز برائت از جبهه‌ شرک و کفر مستکبران و در رأس آن امریکا، به ‌معنی برائت از مظلوم‌کشی و جنگ‌افروزی است، به ‌معنی محکوم کردن کانونهای تروریسم از قبیل داعش و بلک‌واتر امریکائی است، به‌معنی نهیب امت اسلامی بر سر رژیم کودک‌کش صهیونیست و پشتیبانان و کمک‌کنندگان آن است.

به‌معنی محکومیت جنگ‌افروزی‌های آمریکا و دستیارانش در منطقه‌ حساس غرب آسیا و شمال آفریقا است که رنج و مرارت ملت‌ها را به نهایت رسانده و هر روزه مصیبت‌های سنگینی بر آنان وارد کرده است. به‌معنی بیزاری از نژادپرستی و تبعیض براساس جغرافیا و نژاد و رنگ پوست است، به‌معنی بیرازی از رفتار استکباری و خباثت‌آمیز قدرت‌های متجاوز و فتنه‌انگیز دربرابر رفتار شرافتمندانه و نجیبانه و عادلانه‌ئی است که اسلام همه را به آن دعوت می‌کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      پای بساط

    • داریوش

      اینو نگه چی بگه

    • جعفر

      خیلی غلط کردی
      پس حمایت توازاسرائیل کودک کش واقعی است

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اسراييل جنايتكار هست اما كودك کش تر از سايپا و حاميانش نيست.

    • رضا

      ما هم وزیر امور خارجه داریم امریکا هم داره!!!اصلا قابل قیاس نیس پمپئو یه آدم فوق باهوشه ....وزیر امور خارجه ما انگار وزیر امور خارجه کشور دیگه ایه خبر نداره از مملکت خودمون

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چه ربطی داشت بیکانه؟

    • بدون نام

      پمپئو بوفالو پیری که در هر جنایتی علیه فلسطینان با اسرائیل شریک است مدعی سر بلندی فلسطینان است کی باورمیکند ؟

    • بدون نام

      اینم شد خبر که تو اعلان بیاد بالا؟

    • حسین

      درود بر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مرگ بر آمریکا

    • طاها حسین

      بنظر من ما باید اول بفکر رفاه و آسایش و آرامش امنیت مردم خودمان باشیم ..

    • بدون نام

      وزیر امور خارجه آمریکا از شدت عصبانیت نمیدونسته چی بگه، شروع کرده به چرت و پرت و بیهوده گویی

    • مهدی

      این پمپئو چقدر پررو هست! آمریکا و دوست صمیمی اش اسرائیل که بیش از 70 ساله مشغول جنگ با فلسطین و قتل و غارت فلسطینیان هستن و فلسطینی ها رو از خانه و شهرشون بیرون کردن و اونها رو بی دلیل مورد شکنجه و آزار و اذیت قرار دادن، اینها این جنایتهای وحشیانه رو برای پیشرفت فلسطین و مردمش کردن؟!!
      بازم ایران همیشه مدافع حقوق مردم مظلوم فلسطین بوده

    • رحیم. شکری

      آقای پمپئو فکری به حال خود کن تا خوددرا خراب نکرده ای پید رااز منطقه خاورمیانه برداروبه کشوردبازگرد وگرنه بیابانهای منطقه تورادرباطلاق خودفرومیکند.پس گمشو.وگرنه به درک واصل خواهی شد.

    • فریدون

      زنده باد امریکا زنده باد پمپئو

    • بدون نام

      حمایت امریکا از اسرائیل چطور؟!

    • مصالحه

      هی اینقدر بهم نپرید . نخود و لوبیا و آرد و گندم و برنج مردم فلسطین رو آمریکا میده ، عوضش ما هم موشک نقطه زن به حماس میدیم . در واقع همه داریم به فلسطین کمک میکنیم .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج