۸۹۵۲۷۸
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

هری کین: تاثیر اریکسن در برد تاتنهام بی‌نظیر بود

هری کین، کاپیتان تاتنهام با تمجید از عملکرد کریستین اریکسن، ستاره دانمارکی این تیم در دیدار مقابل استون‌ویلا گفت اریکسن در بازگشت و پیروزی تاتنهام نقش بسیار زیادی داشته.

ورزش سه: هری کین با ستایش از عملکرد کریستین اریکسن، ستاره دانمارکی تاتنهام در دیدار دیروز این تیم مقابل استون ویلا گفت تاثیر اریکسن در بازگشت تاتنهام به بازی و پیروزی‌اش در اولین دیدار فصل تاثیری بی کم و کاست بوده است.

تاتنهام دیروز در اولین بازی فصل جدید لیگ برتر در خانه خود تا دقیقه ۷۳ از استون ویلا عقب بود اما بعد از ورود اریکسن به بازی به عنوان بازیکن تعویضی ورق به نفع اسپرز برگشت و این تیم موفق شد با سه گل که در ۲۷ دقیقه پایانی بازی به ثمر رساند با نتیجه ۳-۱ به پیروزی برسد.

اریکسن از زمان ورود به بازی در حملات تاتنهام نقش اصلی را ایفا کرد و سانتر او بود که در دقیقه ۷۳ توسط تانگوی اندومبله، بازیکن جدید این تیم به گل اول سفیدها تبدیل شد تا تاتنهام به بازی برگردد.

هری کین بعد از بازی در گفتگو با خبرنگاران گفت:" من پنج شش سال است که با کریستین اریکسن همبازی هستم و ما همه می‌دانیم او چه بازیکنی است. کیفیت او در زمان کار با توپ، پاسهای گلی که می‌دهد و گلهایی که می‌زند بی‌نظیر است. کریستین از وقتی به زمین آمد سرعت بازی را تغییر داد و این به نظر من نشان می‌دهد او بازیکنی کامل است".

کاپیتان تاتنهام در ادامه گفت:" ما نیمه دوم را با ریتم تند شروع کردیم و وقتی تانگوی گل اول را زد از آن به بعد تا آخر بازی تخته گاز حمله کردیم. ما در تمام دقایق مسابقه در بازی ماندیم و چندین فرصت گلزنی ایجاد کردیم".

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • تاتنهام

      ایول

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج