جاباما
۸۹۵۲۸۹
۳ نظر
۵۰۱۰
۳ نظر
۵۰۱۰
پ

تاریخ معرفی هواوی میت ۳۰ مشخص شد

طبق گزارش یک سایت روسی و به استناد گفته‌های یکی از مقام‌های ارشد هواوی، ظاهرا هواوی میت ۳۰ و هواوی میت ۳۰ پرو در تاریخ ۱۹ سپتامبر (۲۸ شهریور) در اروپا معرفی می‌شوند. گفته می‌شود این گوشی‌ها از تراشه کایرین ۹۹۰ بهره می‌برند.

دیجی کالا مگ: طبق گزارش یک سایت روسی و به استناد گفته‌های یکی از مقام‌های ارشد هواوی، ظاهرا هواوی میت ۳۰ و هواوی میت ۳۰ پرو در تاریخ ۱۹ سپتامبر (۲۸ شهریور) در اروپا معرفی می‌شوند. گفته می‌شود این گوشی‌ها از تراشه کایرین ۹۹۰ بهره می‌برند.

تاریخ معرفی هواوی میت ۳۰ مشخص شد

اگرچه در مورد این گوشی‌ها شایعات زیادی منتشر شده که بسیاری از آن‌ها چندان موثق نیستند، ولی با توجه به اینکه یکی از مقام‌های ارشد هواوی این تاریخ را اعلام کرده، می‌توانیم شک و تردید کمتری نسبت به صحت آن داشته باشیم. البته باید خاطرنشان کنیم که مدیران هواوی هم سابقه خوبی در افشای اطلاعات موثق ندارند.

تاریخ معرفی هواوی میت ۳۰ مشخص شد

از دیگر شایعات مربوط به هواوی میت ۳۰ می‌توانیم به بهره‌گیری از دو دوربین ۴۰ مگاپیکسلی در یک چینش مربع‌شکل اشاره کنیم. در ضمن می‌توانیم انتظار تعبیه نمایشگر ۹۰ هرتز-مانند نمایشگر وان‌پلاس ۷ پرو-هم داشته باشیم و ظاهرا گوگل پیکسل ۴ هم از چنین نمایشگری بهره می‌برد. علاوه بر این، گویا هواوی میت ۳۰ و میت ۳۰ پرو از رابط کاربری EMUI ۱۰ بهره می‌برند که مبتنی بر اندروید Q است.

با توجه به اینکه چند هفته دیگر نمایشگاه IFA در برلین کار خود را آغاز می‌کند، احتمالا در این نمایشگاه اطلاعات بیشتری در مورد این گوشی‌ها مطرح می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چه زشت

    • ی

      منم میخوام

    • بددون نام

      بالاخره آمریکا هواوی را تحریم کرد یا نه؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج