۸۹۵۳۰۸
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

گیگز: پوگبا را باید در تمرین‌ها با لگد زد!

رایان گیگز، اسطوره منچستریونایتد می‌گوید اگر این روزها در رختکن یونایتد حضور داشت برای اصلاح رفتار پوگبا او را با لگد می‌زد!

ورزش سه: رایان گیگز می‌گوید در زمان حضور او در منچستریونایتد به عنوان بازیکن اگر بازیکنی در رختکن یا تمرینها رفتار غیر احترام‌آمیز نشان می‌داد از سوی بازیکنان با سابقه تیم تنبیه می‌شد و راه‌حل اصلاح رفتار پل پوگبا در حال حاضر هم همین است. گیگز اشاره می‌کند که در زمان او کریستیانو رونالدو به خاطر دریبل زدن‌های بیش از حد توسط پل اسکولز که او را با لگد می‌زده تنبیه می‌شده است.

پل پوگبا در تابستان جاری بارها به صراحت از تمایل خود برای ترک یونایتد خبر داد و رئال مادرید و بارسلونا به عنوان دو باشگاهی که خواهان جذب او هستند مطرح شده بودند. گیگز اما در مصاحبه با سان می‌گوید اگر یک بازیکن یونایتد در دوران حضور او در این تیم چنین رفتار غیر احترام‌آمیزی می‌کرده از سوی بازیکنان باتجربه‌تر تیم تنبیه می‌شده.

گیگز در پاسخ به سوالی درباره اینکه در آن روزها بازیکنان باتجربه با مشکلی مثل ماجرای پل پوگبا چگونه رفتار می‌کردند گفت:" در تمرینها او را با لگد می‌زدند. اتفاقی که این روزها دیگر نمی‌افتد. من نمی‌گویم همه را با لگد بزنید. ولی رونالدو با همین روش بهتر شد. وقتی رونالدو بیش از حد دریبل می‌زد پل اسکولز او را با لگد می‌زد. او هم بلافاصله می‌فهمید که نمی‌تواند به دریبل زدن ادامه دهد و گر نه لگد می‌خورد".

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج