۸۹۵۳۵۵
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

«شب موسیقی» با قطعاتی از ناظری و شجریان

نوزدهمین قسمت «چرخ» ساعت ۱۹ امروز، یکشنبه ۲۰ مرداد با موضوع «پندهایی از ریاضی» روی آنتن شبکه‌ی چهار می‌رود.

بانی فیلم: نوزدهمین قسمت «چرخ» ساعت ۱۹ امروز، یکشنبه ۲۰ مرداد با موضوع «پندهایی از ریاضی» روی آنتن شبکه‌ی چهار می‌رود.

«شب موسیقی» با قطعاتی از ناظری و شجریان

به گزارش رسیده، هفتمین هفته‌ی برنامه‌ی «چرخ» در تابستان با گفت‌وگوی حسین فروتن به‌عنوان مجری-کارشناس میز علم «چرخ» با دکتر مجید میرزاوزیری، استاد گروه ریاضی محض دانشگاه فردوسی مشهد آغاز خواهد شد.

در بخش روایت خبری «چرخ»، سیدامیر سادات‌موسوی، کارشناس نجوم «چرخ»، بارش شهابی برساوشی را بررسی خواهد کرد. بارش شهابی برساوشی یکی از جذاب‌ترین پدیده‌های نجومی است که هر سال در اواخر ماه مرداد به اوج فعالیت خود می‌رسد. رویدادی که در جریان آن تعداد شهاب‌های قابل مشاهده در طول یک شب به شدت افزایش پیدا می‌کند و حتی می‌توان ده‌ها شهاب را در هر ساعت در آسمان دید. اوج این بارش در شامگاه ۲۱ و بامداد روز یکشنبه ۲۲ مرداد ماه است که از ایران با چشم غیر مسلح قابل رویت است.

آشنایی با جزییات کار دکتر سارا کرمی، متخصص هواشناسی و استادیار پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو از دیگر بخش‌های نوزدهمین قسمت «چرخ» در فصل تابستان خواهد بود.

مجله‌ی تصویری «چرخ» مهم‌ترین رویدادهای علم و فناوری و مسائل روزمره‌ی زندگی را با نگاهی تخصصی و به‌زبانی ساده و با حضور کارشناسان، اساتید دانشگاه و نخبگان بررسی و واکاوی می‌کند.

«چرخ» در تابستان امسال در سه روز یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه، از ساعت ۱۹ به‌صورت زنده از شبکه‌ی چهار پخش می‌شود. مجری «چرخ» حافظ آهی است و محمد جباری سردبیری برنامه و الهه بهبودی تهیه‌کنندگی «چرخ» را بر عهده دارند.

عیدانه «شب موسیقی» در شب عیدقربان / برنامه شبانگاهی شبکه ۴ با قطعاتی از استاد ناظری و همایون شجریان
مجله موسیقیایی «شب موسیقی» از مجموعه شب های هنر امشب ودرآستانه عید سعید قربان به صورت ویژه برنامه به روی آنتن می رود.

برنامه تلویزیونی «شب موسیقی» امشب (۲۰ مرداد ماه) در شب عید سعید قربان به صورت ویژه و با بخش های متنوع موسیقیایی از شبکه چهار سیما پخش می شود.

در این برنامه که اجرا ی آن را رضا مهدوی بر عهده دارد، میزبان اشکان کمانگری و مهیار شادروان از خوانندگان جوان کشورمان می شود و این دو هنرمند هرکدام دوقطعه از کارهایشان را در این برنامه اجرا خواهند کرد.

مروری بر خبرها و تازه های حوزه موسیقی با اجرای فرزین طاهری، «ناشنیده های هفته» با استاد ناظری و پخش کلیپ تصویری از همایون شجریان با عنوان «خوب شد» از دیگر بخش های این مجله شبانگاهی است.

«شب موسیقی» یکی از برنامه های «شب های هنر» است که به تهیه کنندگی حبیب الله ذوالفقاری، پیرامون مسائل موسیقی، یک شنبه شب ها ساعت ۲۳ به طور زنده، از شبکه ۴ سیما پخش می شود. «شب های هنر» محصول گروه ادب و هنر شبکه چهار سیما است که از شنبه تا جمعه، هرشب به یکی از موضوعات تئاتر، موسیقی، شعر و ادبیات، کتاب و روایت، معماری، سینما و طنز می پردازد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج